سیستم مدیریت فرآیندهای کسب‌ و کار

سیستم مدیریت فرآیندهای کسب‌ و کار “پایا افزار” چیست؟

به منظور فرآیندمحور کردن سازمان‌ها، علاوه بر شناسایی و طراحی فرآیندهای سازمان، نیاز به مکانیزه‌سازی فرآیندها و بهره‌گیری از فناوری‌ها و ابزارهای مدیریت فرآیندهای کسب‌وکار وجود دارد. به واسطه یکپارچگی میان تمامی سیستم‌ها و زیرسیستم‌های “پایا افزار” با یکدیگر، پشتیبانی تمامی سرویس‌های پایا افزار از رویداد و معماری سرویس‌گرای “پایا افزار”، می‌توان BPMS واقعی را در “پایا افزار” تجربه نمود. به گونه‌ای که هر فرآیندی می‌تواند از تمامی سیستم‌های “پایا افزار” (اتوماسیون اداری، مالی و منابع انسانی) استفاده نموده و اطلاعات را میان آن‌ها به گردش دربیاورد.

با بهره‌گیری از سیستم مدیریت فرآیندهای کسب‌ و کار (BPMS) “پایا افزار” در کنار نسخه پایه نرم‌افزار اتوماسیون اداری، می‌توانید تعریف و طراحی فرم‌ها، مدیریت و کنترل جریان گردش آن‌ها در سازمان را با حداقل دانش برنامه‌نویسی، به صورت کاملاً تحت وب انجام دهید؛ همچنین می‌توانید فرآیندهای کسب‌ و کارتان را طراحی کرده و سیستم‌های خاص مورد نیازتان را توسعه دهید و مدیریت یکپارچه فرآیندهای کسب‌ و کارتان را انجام دهید.

بدون مرز

تحت وب بودن، شما را از بُعد مکان و زمان رها می‌سازد. هر جای این کره خاکی که باشید، تنها کافی است به اینترنت دسترسی داشته باشید تا با رعایت اصول امنیتی سرور مرکزی بتوانید همانند دفتر کارتان، از امکانات سیستم بهره‌مند شوید و به اطلاعات مورد نیازتان دسترسی پیدا کنید.

گوشی موبایل شما، دفتر کار شماست

برای استفاده از سیستم مدیریت فرآیندهای کسب‌ و کار، نیازی به دریافت CD و نصب نرم‌افزار و یا به روز رسانی ندارید. با هر دستگاهی که یک مرورگر وب داشته باشد می‌توانید در شبکه‌های محلی و یا در شبکه اینترنت وارد سیستم شوید و کارتان را انجام دهید. لپ تاپ، تبلت و حتی گوشی موبایل شما دفتر کار شما هستند. همچنین، با توجه به اینکه نیازی به نصب و راه‌اندازی بر روی دستگاه کاربران نیست، هزینه‌های نصب و راه‌اندازی و پشتیبانی کاهش می‌یابد.

مشخصات فنی

سیستم مدیریت فرآیندهای کسب‌ و کار با استفاده از فناوری‌های برنامه‌‌ نویسی روز دنیا، طراحی و پیاده‌ سازی شده است. سیستم فوق با استفاده از زبان برنامه‌نویسی Net جهت تولید، و از بانک اطلاعاتی SQL Server 2014 R2 جهت پردازش و نگهداری اطلاعات، پیاده‌‌سازی شده است.

یکپارچه با تکنولوژی احراز هویت واحد (SSO)

برای ارتقا سطح امنیت و یکپارچه‌ سازی سیستم‌های نرم‌افزاری به منظور کارآمدتر نمودن آن‌ها و ایجاد ارزش افزوده بیشتر برای سازمان به وسیله یکپارچگی با تکنولوژی SSO، کاربران پس از ورود، متناسب با مجوزهای اختصاص داده شده فعالیت خواهند نمود.

بخش های سیستم مدیریت فرآیندهای کسب و کار (BPMS)

  • فرم‌ساز From Designer
  • گردش کار Designer Workflow

ابزارهای فرم‌ساز و فرآیندساز مخصوص طراحی، بهینه‌سازی و پیاده‌سازی فرآیندهای سازمان

سیستم مدیریت فرآیندهای کسب‌ و کار شرکت “پایا افزار” با یکپارچگی کامل با نرم‌افزارهای مالی پایدار و پیوند، اتوماسیون اداری پندار و مدیریت ارتباط با مشتریان پل، خودکارسازی و مکانیزه کردن فرآیندها و الکترونیکی نمودن سرویس‌ها و خدمات سازمان را فراهم می‌سازد.

ویژگی‌های فرم‌ساز

  • دارای زبان گرافیکی ساده برای طراحی کلیه فرم‌های موجود در یک سازمان
  • اضافه کردن عناصر جدید به فرم به صورت Drag & Drop
  • پشتیبانی از تمام المان‌های استاندارد طراحی فرم
  • امکان طراحی و پیاده‌سازی انواع پلت فرم‌های الکترونیکی با قابلیت اجرای تحت وب
  • امنیت کامل فرم‌ها در برابر حملات سایبری
  • قابلیت اجرا بر روی کلیه مرورگرها

نرم افزار مدیریت پخش تحت وب پینار

نرم افزار حسابداری پوشاک تحت وب پوشا

سبد خرید