pazira titr - نرم افزار تحت وب حسابداری رستوران پذیرا
نرم افزار حسابداری رستوران مخصوص کترینگ ، رستوران و فست فود, کافی شاپ و مجموعه های متوسط و بزرگ زنجیره ای
slider pazira 1 - نرم افزار تحت وب حسابداری رستوران پذیرا

نرم افزار حسابداری و مدیریت رستوران پذیرا مخصوص چه کسب و کارهایی می باشد؟

ﻧﺮم اﻓﺰار حسابداری رستوران ﭘﺬﯾﺮا ﺑﻪ ﻋﻨﻮان ﺑﺨﺸﯽ از راه ﺣﻞ ﺟﺎﻣﻊ اﺗﻮﻣﺎﺳﯿﻮن ﻣﺎﻟﯽ ﺗﺤﺖ وب، ﻋﻼوه ﺑﺮ داﺷﺘﻦ ﮐﻠﯿﻪ وﯾﮋﮔﯽ ﻫﺎی زﯾﺮ ﺳﯿﺴﺘﻢ ﻫﺎی ﺣﺴﺎﺑﺪاری ﻣﺎﻟﯽ، ﺧﺮﯾﺪ و ﺗﺪارﮐﺎت، ﻓﺮوش و ﺑﺎزرﮔﺎﻧﯽ، ﺧﺰاﻧﻪ داری، اﻣﻮال و داراﯾﯽ ﻫﺎی ﺛﺎﺑﺖ، ﺣﻘﻮق و دﺳﺘﻤﺰد، ﺳﯿﺴﺘﻢ ﭼﻨﺪارزی، اﺳﻨﺎد ﺗﺴﻌﯿﺮ و ﺗﻮﻟﯿﺪ و ﺑﻬﺎی ﺗﻤﺎم ﺷﺪه و … ﮐﻠﯿﻪ ﻋﻤﻠﯿﺎت رﺳﺘﻮران ﻫﺎ، ﮐﺘﺮﯾﻨﮓ،ﻣﺠﻤﻮﻋﻪ ﻫﺎی زﻧﺠﯿﺮه ای و مدیریت مالی و حسابداری رستوران ها را ﺗﺤﺖ ﭘﻮﺷﺶ ﻗﺮار ﻣﯽ دﻫﺪ.

نرم افزار حسابداری پذیرا با امکانات ویژه ای که در اختیار صاحبان رستوران ها می گذارد به راحتی میتوانند تمامی امور مالی رستوران یا فست فود را مدیریت کنند. با توجه به اینکه استفاده از نرم افزارهای مالی کمک شایانی به ارتقای حسابداری مشاغل مختلف انجام میدهد از این رو علاوه بر نرم افزارهای حسابداری. نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان (crm) پایا افزار در کنار آن میتواند به شما در بهبود کسب و کار و افزایش فروش کمک کند.

pazira3 - نرم افزار تحت وب حسابداری رستوران پذیرا
pazira2 - نرم افزار تحت وب حسابداری رستوران پذیرا
pazira1 - نرم افزار تحت وب حسابداری رستوران پذیرا

ویژگی های نرم افزار حسابداری پذیرا

نرم افزار حسابداری رستوران تحت وب پذیرا با ویژگی‌های منحصر به فرد، امکان دستیابی سریع و به موقع از همه جا و با هر فردی را در اختیار شما قرار می‏‌دهد تا بتوانید از توانمندی‌های ویژه سیستم استفاده نموده و اطلاعات مورد نیاز خود را در بستری امن و مستقل از زمان و مکان و از هر جای دنیا در اختیار داشته باشید.

پایدار رمز موفقیت شما است.

برای استفاده از نرم افزار مدیریت مالی تحت وب پذیرا، نیازی به دریافت CD و نصب نرم افزار و یا به‌روزرسانی ندارید. با هر دستگاهی که یک مرورگر وب داشته باشد می‌توانید در شبکه‌های محلی و یا در شبکه اینترنت وارد سیستم شوید و به کارتان برسید. لپ تاپ و تبلت و حتی گوشی موبایل شما دفتر کار شما هستند. همچنین با توجه به مستقل بودن نرم افزار نسبت به نصب و راه‌اندازی بر روی دستگاه کاربران، هزینه‌های نصب و راه‌اندازی و پشتیبانی کاهش می‌یابد.

پایدار بدون مرز

با استفاده از نرم افزار رستوران حسابداری پذیرا ، نیازی به نصب نرم افزار ندارید. با هر دستگاهی که یک مرورگر وب داشته باشد، می‌توانید وارد سیستم شوید و به کارتان برسید. لپ تاپ و تبلت و حتی گوشی موبایل شما دفتر کار شما هستند.

  • نرم افزار حسابداری رستوران پذیرا

با استفاده از به‌روزترین ابزار برنامه‌نویسی طراحی و پیاده‌سازی شده است. نرم افزار فوق با استفاده از زبان برنامه نویسیASP .Net و  Angular   جهت تولید و از بانک اطلاعاتی SQL Server 2019 Enterprise جهت پردازش و نگهداری اطلاعات پیاده‌سازی شده است. رعایت اصول امنیتی در هر کاری جزو مقدمات و اقدامات اولیه کار می‌باشد. زمانی که بحث اطلاعات مطرح می‌شود، اهمیت امنیت صد چندان می‌گردد.

پایدار امنیت را برای شما به ارمغان می‌آورد. بهره‌گیری از بستر امن SSL و همچنین قابلیت استفاده از Token و رمز سازهای OTP و امکان ارسال پیامک هنگام ورود کاربران، ابزارهای مختلفی هستند که نرم افزار اتوماسیون مالی تحت وب پایدار را در امر شناسایی کاربران به یک سیستم امن تبدیل می‌کند. به علاوه طراحی لایه‌ای و قابلیت ارتباط از طریق VPN با بانک اطلاعاتی، محیطی امن برای انتقال اطلاعات فراهم می‌نماید. همچنین امکان استفاده از پروتکل LDAP جهت فراخوانی و یکپارچه‌سازی اطلاعات کاربری و رمز ورود کاربران با سایر سیستم‌های هر سازمان از قابلیت‌های ویژه نرم افزار اتوماسیون مالی تحت وب پایدار می‌باشد.

امنیت بیرونی: اصول امنیتی عمومی بهره‌گیری از بستر امن SSL و همچنین قابلیت استفاده از TOKEN و رمزسازهای OTP و امکان ارسال پیامک هنگام ورود کاربران، ابزارهای مختلفی هستند که سیستم پایدار را در امر شناسایی کاربران به یک سیستم امن تبدیل می‏کند. به علاوه طراحی لایه‌ای و قابلیت ارتباط از طریق VPN با بانک اطلاعاتی، محیطی امن برای انتقال اطلاعات را فراهم می‌نماید.

امنیت داخلی: اصول کنترل داخلی بر پایه سیستم‌های فرایند محور پایدار این امکان را برای شما فراهم می‌آورد تا علاوه بر فرآیندهای پایه‌ای که از قبل طراحی شده است، فرآیندهای جدید را بر اساس ساختار مجموعه خود و اصول کنترل داخلی سازمان طراحی نموده، فعالیت‌های تکراری و موازی را حذف و از گردش صحیح کار در سازمان خود و استفاده از ابزارهای تایید و کنترل فرآیندها اطمینان حاصل نمایید و در نهایت، با حداکثر بهره‌وری به هدایت مجموعه خود بپردازید.

با وجود زیر سیستم‌های فرم ساز (Form Generator) و گردش کار (Work Flow) نرم افزار حسابداری رستوران پذیرا علاوه بر فرآیندهای از پیش تعریف شده قابلیت انعطاف‌پذیری و بومی‌سازی شدن و مکانیزه کردن فرم‌ها و گردش کار فرآیندهای کسب و کار در سازمان‌ها و شرکت‌های مختلف را دارا می‌باشد. با استفاده از ابزار پیشرفته فرم ساز و گردش کار فرم‌ها و فرآیندها در سیستم ایجاد شده و به صورت اتوماتیک بین کاربران گردش داده می‌شود که این امر باعث حذف فرآیندهای تکراری و بدون ارزش شده و مدیران می‌توانند با فراغت خاطر نسبت به اتخاذ تصمیمات کلان و کنترل و پیگیری فرآیندهای سازمان اقدام نمایند.

ﯾﮑﯽ از ﺗﻮاﻧﻤﻨﺪی ﻫﺎی ﻧﺮم اﻓﺰارﻫﺎی ﻣﺎﻟﯽ، اﻣﮑﺎن اﻋﻤﺎل ﺳﻄﺢ دﺳﺘﺮﺳﯽ ﻫﺎ از طرف ادمین سیستم ﺑﺮای ﮐﺎرﺑﺮان ﻣﯽ ﺑﺎﺷﺪ. ﻣﺰﯾﺖ ﻧﺮم اﻓﺰار ﺗﺤﺖ وب پوشا اﻋﻤﺎل ﺳﻄﻮح دﺳﺘﺮﺳﯽ ﺑﺎ ﺟﺰﺋﯿﺎت ﮐﺎﻣﻞ زﯾﺮﺳﯿﺴﺘﻢ ﻫﺎی ﻣﻮﺟﻮد ﻧﺮم اﻓﺰار ﻣﯽ ﺑﺎﺷﺪ.

امکانات نرم افزار حسابداری رستوران پذیرا

سبد خرید