درخواست نمایندگی

|

|

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
بلاگ

آنچه نرم افزار اتوماسیون فروشگاهی ارائه می دهد

نرم افزار اتوماسیون فروشگاهی سیستم عصبی کسب و کار خرده فروشی است و  مزایای زیر را ارائه می دهد:

پیاده سازی نرم افزار خرده فروشی و ویژگی های آنها ، سهولت نصب ، نحوه و معناشناسی متفاوتی دارد.

هدف از این مقاله ارائه یک مرور کلی در مورد نرم افزار خرده فروشی و پی بردن به ارزشمندی آن است. تغییر از یک نرم افزار اتوماسیون فروشگاهی به دیگری ضروری نیست ، زیرا این کار معمولاً نیاز به ترجمه همه اطلاعات منطبق بر یک نرم افزار جدید دارد.

 بنابراین ، انتخاب یک نرم افزار خرده فروشی با در نظر گرفتن تحولات احتمالی در آینده نیاز به مراقبت دارد. امیدواریم این مقاله در صورت بروز نیاز، به شما در انتخاب این نرم افزار کمک کند.

ویژگی های بهترین نرم افزار اتوماسیون فروش

خرید نرم افزار نقطه فروش (POS) فرایند پیچیده ای است. اینها برخی از نکاتی است که خرده فروش ها قبل از خرید یک نرم افزار POS باید در نظر بگیرد.

سازگار با تمام سخت افزارها و سیستم عامل ها

این نرم افزار باید روی هر نوع سخت افزار اجرا شود. شما باید در انتخاب یک فناوری مراقب باشید. سخت افزار معمولاً مبتنی بر رایانه است و نرم افزار باید از هر رایانه ای پشتیبانی کند.

قابلیت ارتباط

در گذشته ، برای بیشتر خرده فروشان ، سیستم مدیریت فروشگاه، دسته ای از نرم افزارها بود که به طور جداگانه انتخاب می شدند. اما امروز بسیار مهم است که سیستم ها و زیر سیستم های کسب و کار با نرم افزارهای یکپارچه و توسط یک نرم افزار پشتیبانی و مدیریت شود.

انعطاف پذیری

انعطاف پذیری به معنای قدرت پاسخگویی به نیازهای کسب و کار است. انعطاف پذیری به این معنی است که یک خرده فروش می تواند نرم افزار را در دفتر مرکزی خود نصب کند و سپس فوراً تغییرات را در تمام فروشگاه های زیرمجموعه بارگیری کند تا سیستم های فروشگاه همواره به روز باشند.

سیستم عامل

نرم افزار اتوماسیون فروشگاهی باید با تمام سیستم عامل ها سازگاری لازم را داشته باشد و قابل استفاده در تمام پلتفرم های رایج باشد.

مقیاس پذیری

شما هرگز نمی دانید چه اتفاقی می تواند در یک کسب و کار خرده فروشی رخ دهد. ممکن است یک قالب جدید ایجاد شود، یا ممکن است یک ادغام اتفاق بیفتد و مسیر استراتژیک یک شرکت تغییر کند.

آماده بودن و داشتن یک سیستم مدیریت خرده فروشی که قادر است مقیاس مناسبی برای بزرگترین یا کوچکترین فروشگاه ها باشد، مهم است. یک نرم افزار اتوماسیون فروشگاهی خوب باید ماژولار باشد و باید بتواند با شما رشد کند.

عملیات بین المللی

عصر اقتصاد جهانی است. بسیاری از خرده فروشان در سطح بین المللی گسترش می یابند ، در حالی که برخی دیگر در حال آماده سازی برای این کار هستند. سیستم مدیریت خرده فروشان نباید مانعی برای این نوع گسترش باشد – باید بتواند چندین ارز و زبان را پشتیبانی کند و الزامات عملکردی مورد نیاز را برطرف کند.

چند کلاس خرده فروشی

نرم افزار مدیریت خرده فروشی باید بتواند کلاس های مختلف خرده فروشی را در خود جای دهد. برنامه ها باید در محیط های خرده فروشی متعدد که در قالب ، اندازه ، حجم ، مجموعه محصول و ساختار تبلیغاتی متفاوت است قابلیت اجرا داشته باشند.

قابلیت اطمینان فروشنده

خرید نرم افزار مدیریت خرده فروشی برای آزمایش نیست. یک خرده فروش باید یک فروشنده نرم افزار، با سابقه اثبات شده و به اندازه کافی معتبر را انتخاب کند. یک خرده فروش همچنین باید اطمینان حاصل کند که فروشنده نرم افزار در مسیر طولانی کسب و کار، همراه و پشتیبان باشد و این امکان را داشته باشد که به سرعت به نیازهایش پاسخ دهد و در صورت لزوم خدمات توسعه سفارشی را ارائه دهد.

آینده نگری

“چشم انداز آینده” یکی دیگر از جنبه های مهم قابلیت اطمینان فروشنده در دراز مدت است و باید  توانایی پیش بینی نیازهای توسعه، قبل از بحرانی شدن را داشته باشد. یک فروشنده خوب نرم افزار مدیریت خرده فروشی باید “چشم انداز آینده” را به اندازه کافی شناسایی کرده باشد و از قبلً منابع قابل توجهی را برای پشتیبانی از اشکال جدید فن آوری مانند گزارش دهی مبتنی بر وب و هماهنگ سازی داده ها متعهد شده است.

به روز رسانی های مداوم

یک تولید کننده نرم افزارهای فروشگاهی و مالی خوب باید به طور مداوم محصول خود را ارتقا بخشد، هم با تخصص و پیش بینی خود در زمینه چگونگی روبرو شدن با نیازهای بازار و هم در خواست مشتری. هنگامی که یک فروشنده نرم افزار مدیریت خرده فروشی این کار را انجام می دهد، نتیجه؛ مزایای قابل توجهی برای مشتریان خرده فروشی آن است.

رابط کاربری آسان و کاربرپسند

به طوری که در آموزش و پیاده سازی پول صرفه جویی کنید. شما را قادر به صرفه جویی زیادی در نیروی انسانی کند و گردش کارکنان به راحتی قابل دستیابی باشد.

راهکار مالی پایا افزار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ما در شبکه های اجتماعی

داغ ترین ها

تیتر-سامانه-مودیان-
سامانه مودیان چیست؟ به همراه آموزش ثبت نام در سامانه مودیان
ادامه مطلب
1
"CRP" برنامه ریزی منابع مورد نیاز تولید چیست؟ {روش‌ها، اجرا}
ادامه مطلب
حسابداری-فروشگاه-های-زنجیره-ای
راهکاری برای رفع چالش حسابداری فروشگاه های زنجیره ای
ادامه مطلب
مزایای-نرم-افزاهای-حسابداری-1
11 مزیت نرم افزارهای حسابداری شرکت پایا
ادامه مطلب
wide-3
تهیه نسخه پشتیبان از نرم افزار های تولیدی شرکت پایا افزار
ادامه مطلب
What-is-a-Balance-Sheet-1024x683
راهنمای کامل اقلام ترازنامه حسابداری
ادامه مطلب
-حسابداری-چیست
مبانی و اصول حسابداری چیست؟ 🎯{15 هدف مهم حسابداری}
ادامه مطلب
تیتر-4
تنخواه گردان حسابداری چیست؟ اهمیت+انواع+مراحل+کاربرد✔️
ادامه مطلب
what-is-a-workflow
مزایای سیستم مدیریت گردش کار
ادامه مطلب
مدیریت-هزینه-رستوران
عوامل تأثیر گذار بر مدیریت هزینه رستوران
ادامه مطلب

برای درخواست دمو و کسب اطلاع دقیق تر از ویژگی های نرم‌افزار  می توانید این فرم را تکمیل کنید.

کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.