درخواست نمایندگی

|

|

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

شما ممکن است در حال حاضر از بهترین نرم افزار مدیریت فروشگاهی موجود استفاده کنید. این کارآیی و وقت آزاد را برای شما و تیم شما افزایش می دهد. اما آیا این برای سرعت بخشیدن به تجارت شما کافی است؟ آیا این نرم افزار رضایت کامل را برای مشتریان شما ایجاد می کند؟ رقبای شما ممکن است از همان نرم افزار استفاده کنند.

رضایت مشتری و حفظ مشتریان قدیمی

مشتریان مهمترین بخش در رشد سرمایه گذاری شما هستند. فراهم آوردن رضایت کامل مشتریان و همچنین یافتن راهی برای حفظ آنها، برای شما ضروری است. از دست دادن مشتری واقعا می تواند ضربه بزرگی برای کسب و کار شما باشد. از طرف دیگر ، مشتریان راضی به احتمال زیاد شما را به دوستان و آشنایان خود توصیه می کنند.

بنابراین،با استفاده از چند روش ساده با کمک نرم افزار مدیریت فروشگاهی خود می توانید یک پایگاه مشتری محکم را بدست آورید و حفظ کنید. ساده ترین راه ثبت مشخصات مشتریان مانند؛ اطلاعات شخصی (تولد ، حرفه و موقعیت مکانی) است که همه می توانند سیستم را تغذیه کنند.

بنابراین ، بار بعدی که مشتری وارد فروشگاه می شود، می توانید با توجه به اطلاعات شخصی او پیام هایی مانند “تولدت مبارک آقا / خانم!”، مهمانی چگونه بود؟ “یا” آیا رایانه جدید شما خوب کار می کند؟ ” سلام و احترام کنید و را مشتری تحت تأثیر قرار دهید و دلیلی برای بازگشت دوباره در اختیار او بگذارید.

بهبود سرعت و کارایی

با در دسترس بودن رابط کاربری آسان و کاربرپسند و صفحه نمایش لمسی برای نرم افزار مدیریت فروشگاهی، وارد کردن جزئیات محصول برای خریدهای انجام شده توسط مشتری آسان تر شده است و زمان کمتری به خود اختصاص می دهد. 

علاوه بر این، بارکدخوان محصولات و اسکن بارکد برای اطلاعات مربوط به قیمت نیز باعث تسریع در کار شما می شود. بارکدخوان به کاهش سرقت کمک می کند و این موجب افزایش سود می شود.

مدیریت مالی با نرم افزار حسابداری فروشگاهی

نرم افزار فروشگاهی پیوند برای انجام همین کار برنامه ریزی شده است – از گرفتن قیمت هر فروش تا مدیریت موجودی. همه چیز توسط نرم افزار مراقبت می شود.

بنابراین بعد از پایان یک روز سخت کاری، با فشردن چند دکمه، تمام اطلاعات مربوط به معاملات، تعداد کالاهای فروخته شده در هر گروه، چاپ می شود. این به شما کمک می کند تا سهام خود را سازماندهی کنید؛ همچنین به شما در ایجاد درک درستی از الگوی فروش کمک می کند و شما را  قادر به برنامه ریزی مؤثرو دقیق می کند.

مدیریت فروشگاه های زنجیره ای

فروشگاه های زنجیره ای دامنه فعالیت گسترده تری دارند؛ همچنین تعداد مواردی را که باید از آنها مراقبت شود افزایش می یابد. نرم افزار مدیریت فروشگاهی پیوند به شما کمک می کند تا همه ی موارد مورد نیازتان را در هر فروشگاه ردیابی کنید و به شما کمک می کند تا کار خود را به شیوه ای کارآمدتر مدیریت کنید.

با توجه به موارد ذکر شده در بالا، به راستی می توان نتیجه گرفت که نرم افزار مدیریت فروشگاهی پیوند، با ایجاد کارآیی در مدت زمان کوتاه، کار شما را سرعت می بخشد و به رشد و سودآوری آن کمک می کند. یک قهرمان باشید – به کارمندان خود اجازه دهید با استفاده از نرم افزار کارآمد فروشگاهی پیوند ، زود به خانه بروند.

راهکار مالی و حسابداری پایا افزار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای درخواست دمو و کسب اطلاع دقیق تر از ویژگی های نرم‌افزار  می توانید این فرم را تکمیل کنید.

کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.