بلاگ
مدیریت موجودی رستوران

مدیریت موجودی رستوران زنجیره ای نیاز به یک روش پیچیده،  هماهنگی و مهارت بالا برای انجام کارها دارد. فقط چند راه حل برای کنترل موجودی می تواند به ساده سازی کارها در رستوران های زنجیره ای شما کمک کند.

با افزایش هزینه های نیروی کار ، بسیاری از بخش های بودجه رستوران ها تحت تأثیر قرار می گیرند. برای یک رستوران زنجیره ای، این هزینه ها می توانند به سرعت افزایش یابند. داشتن یک سیستم مدیریت موجودی و ثبت سفارش سازمان یافته به شما کمک می کند تا برنامه تحویل خود را با حداکثر بهره وری مدیریت و در هزینه های خود صرفه جویی کنید.

هرچه تعداد سفارشات مورد نیاز کمتر باشد، شارژ کمتری نیز خواهید داشت، بنابراین تمام تلاش خود را برای مدیریت استراتژیک سفارش ها انجام دهید و در صورت امکان از راه حل سفارش های عمده استفاده کنید.

مدیریت سفارشات عمده در رستوران

سفارش عمده می تواند تأثیر قابل توجهی روی رستوران های زنجیره ای بگذارد. رستوران زنجیره ای چه در مقیاس بزرگ و چه در مقیاس کوچک باشد، سفارش های عمده می تواند پول زیادی را از محل خرید مواد اولیه شما صرفه جویی کند.

 یک راه حل مدیریت موجودی به شما امکان می دهد تا در دوره های طولانی تر، موجودی خود را برنامه ریزی کنید و  امکان استفاده از سفارش های عمده را در اختیار شما قرار می دهد. از فروشندگان خود بپرسید تا بدانید که آیا مایل هستند؛ سفارش های عمده را به صورت جداگانه در هر شعبه تحویل گیرند؟ این می تواند یک صرفه جویی بزرگ در هزینه ها و زمان کارمندان شما باشد!

دریافت کاتالوگ نرم افزار مدیریت رستوران پذیرا

راهکار پایا افزار برای رستوران های زنجیره ای و فست فود

پیگیری خدمات

به عنوان یک رستوران زنجیره ای، می خواهید مطمئن شوید که محصول شما و کیفیت آن در هر مکان یکسان است. شخصی که برای شام وارد شعبه ی مرکز شهر شما می شود، انتظار دارد همان طعم و کیفیت عالی را در دیگر شعبه شما که در سمت غرب است، تجربه کند.

 برای اطمینان از سازگاری محصول، سفارش کلیه مواد اولیه از یک تامین کننده ی مشابه می تواند مهم باشد. برای این کار برنامه ریزی و مدیریت صحیح موجودی لازم است. 

اگر به طور ناگهانی مواد اولیه در یکی از شعبه های شما به پایان رسید با وجود برنامه های جامع مدیریت موجودی در وهله ی اول سریع متوجه این کمبود خواهید شد و در مراحل بعدی می توانید کسری آن شعبه را با مازاد شعبه های دیگر جبران کنید.

اطلاعات تلفیقی

اجرای راه حل مدیریت موجودی دیجیتال با قابلیت ذخیره سازی ابری راهی برای رستوران های زنجیره ای است که می توانند تمام موجودی خود را با یک نگاه مدیریت کنند.

این می تواند تفاوت بزرگی برای مدیران منطقه ای ایجاد کند که وظیفه نظارت بر عملیات چندین شعبه را دارند و به شما کمک می کند تا سیستم موجودی خود را که به صورت زنجیره ای است، ساده مدیریت کنید. اگر یک غذای خاص در شعبه هایی خاص محبوب تر باشند، با داشتن یک سیستم مشترک و یکپارچه ، هماهنگی ها با کارایی و با کمترین خطا انجام می شود و حتی اشتراک مواد بین شعبه ها به آسانی امکان پذیر خواهد بود.

راهکار مالی پایا افزار

آیا این مطلب مفید بود؟

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on telegram
Share on whatsapp

نظر خود را بنویسید

مشخصات شما منتشر نخواهد شد. فیلد هایی که با * مشخص شده اند را باید تکمیل کنید.

ما در شبکه های اجتماعی

داغ ترین ها

آخرین دیدگاه ها

No comments found!

زنبیل خرید