درخواست نمایندگی

|

|

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
بلاگ

آنچه از یک نرم افزار سفارش گیر رستوران انتظار داریم

اگر هنوز هم فکر می کنید با فاکتورهای کاغذی و نرم افزارهای پیش پا افتاده می توانید، رستوران شلوغ و پر رفت و آمد خود را مدیریت کنید، احتمالاً هنوز با بهترین نرم افزار سفارش گیر رستوران آشنا نشده اید و به زودی زود، محکوم به شکست هستید!

سفارش گیری در رستوران در واقع یکی از مهم ترین فعالیت های روزانه رستوران ها است. این چالشی است که مدیران به طور مداوم و روزانه با آن مواجه و به دنبال دستیابی به نتایج بهتر و ساده سازی فعالیت ها و کارایی آن ها، هستند. این مدیران، در خلال فعالیت های گرفتن سفارش از مشتری در فعالیت های روزانه ی خود، با دغدغه ها و چالش های زیر روبه رو هستند:

کنترل موجودی

از دغدغه های مدیریت رستوران  و کافی شاپ می توان از کنترل موجودی مواد نام برد. آن ها به دنبال کنترل ورودی و خروجی مواد اولیه از انبار هستند.

 مدیران رستوران نیاز دارند از زمان سفارش مشتری و مصرف مواد غذایی تا نوسانات موجودی مواد در انبار را ردیابی کنند و بر روی آن نظارت داشته باشند.

ما برای رفع این دغدغه،  استفاده از نرم افزار پذیرا را پیشنهاد می کنیم، این نرم افزار با داشتن امکاناتی از قبیل ثبت موجودی مواد اولیه-فرمول تولید (دستورالعمل هر محصول) و همچنین کنترل ضایعات و پرتی انبار، نرم افزار بسیار جامعی را برای کنترل به هنگام و دقیق انبار ارائه نموده است.

نرم افزار مدیریت مالی و حسابداری رستوران

با قابلیت های ویژه و قابل استفاده در رستوران های زنجیره ای، تک شعبه ای، فست فودها و کافی شاپ

دسترسی به اطلاعات و گزارشات

از دیگر دغدغه هایی که مدیریت رستوران ها همواره با آن سر و کار دارند، گزارش گیری و دسترسی به اطلاعات به صورت جامع و یکباره بدون حضور مستقیم در پشت صندوق رستوران و یا حتی در خارج از محل رستوران است.

شرکت پایا افزار بر مبنای رفع نیاز مشتریان و هم جهت با آن ها و برای کمک به موفقیت و بهره وری کسب و کار مدیران رستورانی، محصولی طراحی و تولید نموده که با امکاناتی از قبیل نصب بر روی انواع گوشی های موبایل ( اندروید و ios) مدیران را یاری می رساند که بدون محدودیت های مکانی و زمانی در یک نگاه جامع، تمامی عملیات حیاتی رستوران خود را از قبیل: فروش رستوران در شیفت های کاری، موجودی صندوق، محصولات پر فروش، فاکتورهای ویرایش شده و …. را بر روی گوشی موبایل شخصی تحت کنترل و نظارت داشته باشند.

 همچنین می توانند با دریافت هشدارها و پیغام های امنیتی، هر لحظه که می خواهند از عملکرد پرسنل و کاربران مطلع شوند.

فرآیند ثبت سفارش در رستوران و کافه

در هر کسب و کاری مدیریت مجموعه به دنبال بالاترین میزان بهره‌وری است

با توجه به رشد روز افزون رستوران ها، مدیران این مجموعه ها باید روی خدمات دهی با کیفیت بالا و با قیمت مناسب به مشتریان تمرکز کنند. اغلب رستوران ها در موقع مراجعه حضوری مشتری خدمات با کیفیت و خوب در اختیار مشتریان قرار می دهند.

چالش واقعی زمانی آغاز می شود که مشتری از بیرون از رستوران اقدام به سفارش دهی کند و قرار باشد پیک سفارش را به دست مشتری برساند. فرآیند تحویل غذا به مشتری از دو بخش تشکیل شده که هر کدام شامل زیربخش هایی نیز می شود:

  • ثبت سفارش مشتری
  • تحویل به پیک
  • تحویل غذا

بازگشت پیک

برای رفع چالش ها در این زمینه، نرم افزار مدیریت رستوران به شما کمک می کند تا آنچه می خواهید را انجام دهید ، سفارش ها، نقدینگی و پیک ها را به روشی کارآمد بر حسب نیاز مشتری مدیریت کنید. از طرفی کاهش خطای انسانی، منجر به شکایت کمتر می شود.

در مجموع مزایای نرم افزار سفارش گیری رستوران عبارتند از:

جمع بندی

نرم افزار سفارش گیری رستوران پذیرا از شرکت پایا افزار، همه موارد فوق را ارائه می دهد و همچنین با در اختیار گذاشتن یک رابط کاربرپسند و آسان به شما این امکان را می دهد تا بتوانید در مواقع شلوغ صف های انتظار مشتریان را با کارایی بیشتری مدیریت کنید.

سیستم رستورانی یکپارچه باعث بهبود فرایند سفارش و مدیریت منو می شود. صفحه ثبت سفارش دارای چندین سرویس و ویژگی از جمله آیتم جابجایی ، بخش جدول، اصلاح کننده مواد غذایی و دارای قابلیت صفحه تمام لمسی است.

نرم افزار مالی پایا افزار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ما در شبکه های اجتماعی

داغ ترین ها

ثبت-اسناد-حسابداری
تنظیم اسناد حسابداری و ثبت رویدادهای مالی
ادامه مطلب
header-background
پیاده سازی ERP چگونه می تواند به کسب و کار شما کمک کند؟
ادامه مطلب
2355471
نرم افزار جامع فروشگاهی
ادامه مطلب
انبارگردانی-4
انبارداری
ادامه مطلب
نرم-افزار-انبارداری
نرم افزار انبارداری
ادامه مطلب
حسابداری-فروشگاه-های-زنجیره-ای
راهکاری برای رفع چالش حسابداری فروشگاه های زنجیره ای
ادامه مطلب
1
"CRP" برنامه ریزی منابع مورد نیاز تولید چیست؟ {روش‌ها، اجرا}
ادامه مطلب
logo
پاک کردن حافظه مرورگر کروم و فایرفاکس (Chrome & Firefox Clear Cache)
ادامه مطلب
accounting-factory
راهنمای انتخاب بهترین نرم افزار حسابداری تولیدی
ادامه مطلب
مدیریت-فروش-رستوران
چگونه بهترین نرم افزار مدیریت فروش رستوران را انتخاب کنیم؟
ادامه مطلب

برای درخواست دمو و کسب اطلاع دقیق تر از ویژگی های نرم‌افزار  می توانید این فرم را تکمیل کنید.

کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.