درخواست نمایندگی

|

|

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

نرم افزار حسابداری تولیدی به مدیریت امور مالی و سرمایه گذاری شما کمک می کند؛ همچنین مزایای دیگری از جمله انطباق، پیش بینی، تجزیه و تحلیل و گزارشگری را در اختیار شما قرار می دهد. برای شرکت های بازرگانی که محصولات و یا خدمات  خود را به فروش می رساند ، مدیریت زمان و تجربه کاربرپسند، معیارهای بسیار مهم هنگام انتخاب نرم افزار حسابداری محسوب می شوند. 

شرکت های تولید کننده به نرم افزاری نیاز دارند که متناسب با نیازهای خاصشان برنامه نویسی و پیاده سازی شود و در زمان واقعی اطلاعات مهمی را ارائه دهد.

آیا مبلمان، تجهیزات صوتی خانگی یا پوشاک تولید می کنید؟ عدم رضایت شما از کجا نشات می گیرد؟ پرداختن به همه مستندات مربوط به حسابداری؟ می دانید که باید آن را انجام دهید، حتی اگر آن را نادیده بگیرید.

صاحبان یک تجارت تولیدی باید به شدت به سیستم حسابداری خود متکی باشند تا بتوانند هوشمندانه رفتار کنند. هر معامله یک سند حسابداری است و باید در ثبت حسابداری شرکت های تولیدی لحاظ شود. ایجاد سفارشات خرید قطعات، خرید تجهیزات جدید، تنظیم بودجه شغلی، مدیریت حقوق و دستمزد، همه به عنوان یک معامله ثبت می شوند که در صورت های مالی شما تأثیر می گذارد. شما با داشتن نرم افزار حسابداری حرفه ای و قدرتمند، سرنوشت خود را کنترل می کنید و اطلاعات خود را در اختیار دارید.  

نیازهای حسابداری یک شرکت تولیدی

شرکت ها در صنایع تولیدی می باید، سوابقی از مواد اولیه، کار در حال انجام، هزینه های پردازش و قیمت فروش محصول نهایی را نگهداری کنند. بدون داشتن یک سیستم جامع که از نیازهای حسابداری، هزینه و پیش بینی؛ پشتیبانی کند، ممکن است در ارزیابی محصولات خود، تصمیم گیری درباره ی خطوط محصولات سودآور و یا فعالیت های تولیدی که نیاز به اصلاح دارند، دچار خطا و مشکل شوید.

از آنجا که فعالیت های  هر کسب و کار تولیدی متنوع است، هر جنبه از نرم افزار حسابداری مالی دارای اهمیت است. این راهنما به جنبه های مختلف سیستم حسابداری می پردازد و در هنگام انتخاب نرم افزاری مناسب برای تجارت خاص شما می تواند مفید باشد.

حسابداری تولیدی

انتخاب برنامه حسابداری تولیدی مناسب

ممکن است کاملاً بی اهمیت به نظر برسد، اما بسیار مهم است که بدانید تجارت شما در میان رقبا در کدام موقعیت قرار دارد. قبل از تصمیم گیری در مورد انتخاب نرم افزار حسابداری تولیدی مناسب، باید موقعیت دقیق شغلی ، سایز و مقیاس کسب و کار خود را تعیین کنید.

دسترسی به نرم افزار حسابداری تولیدی

بیشتر نرم افزارهای حسابداری شامل ویژگی هایی از قبیل – مدیریت موجودی، ردیابی فروش، مدیریت حقوق و دستمزد، گزارش مالیات و بودجه است. یک برنامه جامع امکان یکپارچه سازی داده های مالی با هزینه ها، کنترل موجودی و پیش بینی را فراهم می کند.

گزینه های زیادی برای دسترسی و استفاده از نرم افزار در نظر گرفته شده است.

دریافت بهترین معامله حسابداری

با وجود تعداد زیادی برنامه در بازار، انتخاب نرم افزار حسابداری تولیدی مناسب همیشه کار ساده ای نیست. معمولا صرف نظر از اندازه شرکت شما، به چگونگی عملکرد دقیق سیستم ها پرداخته می شود. سه نکته حمایتی برای نگه داشتن شما در مسیر عبارتند از:

تحقیق خود را انجام دهید

شما می باید درباره ی مسائل و موضوعات مالی دانش حداقلی کسب کنید زیرا این امر در انتخاب یک محصول نرم افزاری مناسب کمک خواهد کرد. با حسابدار خود صحبت کنید، از خدمات یک مشاور نرم افزار بی طرف استفاده کنید، انجمن ها و مقالات مرتبط را بخوانید، با دوستان خود گفتگو کنید و همچنین فعالیت ها و نحوه ی تصمیم گیری رقبا می تواند سرنخ های مهمی در اختیار شما قرار دهد. در نهایت؛ با کارشناسان IT مشورت کنید.

راه حل های مقیاس پذیر که کار می کنند

از نرم افزار حسابداری تولیدی استفاده کنید که بتواند نیازهای شما را برطرف کند. کسب و کار شما بعد از گذشت چند سال در این سطح باقی نمی ماند. نرم افزاری که انتخاب می کنید باید با رشد شما هماهنگ باشد.

به دنبال یکپارچه سازی و افزودنی ها باشید

یکپارچه سازی و ماژول های اضافی عملکرد سیستم حسابداری تولیدی را بهبود می بخشد. نرم افزار حسابداری سازگار با سیستم های مالیاتی، سیستم عامل های یکپارچه با سیستم های تجارت الکترونیک/حساب های بانکی می تواند برای کسب و کارهای تولیدی مفید باشد.

ویژگی های بهترین نرم افزار حسابداری تولیدی

برای شرکت های تولیدی، روش ها، بر اساس فرآیند تولید متفاوت است. نرم افزار حسابداری خوب به شما امکان می دهد تا هزینه های واقعی تولید را ردیابی کنید و از روش های مختلف حسابداری هزینه مناسب برای تجارت خود استفاده کنید.

حسابداری هزینه

برای محاسبه هزینه کل تولید دسته ای و چندین خط محصول یا سفارشات مشتری محور، از سوابق ساعت کار و واحدهای مواد اولیه  هر دسته، خط محصول یا سفارش استفاده می شود.

ما می دانیم که شما به عنوان یک تولید کننده علاقه مند به دانستن سود خود هستید، همچنین، مشکلاتی که بر سر راه تشخیص آن وجود دارد را می دانیم.

ممکن است، شما با واردات و صادرات سر و کار و یا یک مدل تجاری مبتنی بر پروژه داشته باشید – هر سناریویی دارای تعداد زیادی ورودی است که در حال نوسان است و همین امر باعث می شود به دست آوردن هزینه یک کار دشوار باشد.

بگذارید با تعریف های اساسی شروع کنیم – هزینه های تولید شامل چه مجموعه هایی  است؟

هزینه تولید مجموع

مجموع کل موادی که برای تولید کالاهای نهایی استفاده می شود (محصول)

انواع کارهایی که بخشی از هزینه مستقیم نیروی کار در نظر گرفته می شوند.

 ✅ هزینه غیر مستقیم کار

هزینه غیرمستقیم نیروی کار هزینه ای است که مربوط به کارگران است، از جمله سرپرستان و تیم مدیریت مواد که مستقیماً در تولید دخیل نیستند.

✅ هزینه غیر مستقیم مواد

هزینه غیرمستقیم مواد هزینه ای است که مربوط به مواد مصرفی مانند روان کننده ها، گریس ها و …، است که به عنوان مواد اولیه استفاده نمی شود.

✅ سایر هزینه های تولید غیر مستقیم

شامل استهلاک دستگاه، اجاره زمین، بیمه املاک، برق، بار و حمل و نقل یا هرگونه هزینه ای که کارخانه را حفظ کند

همه این هزینه ها گرد هم می آیند و هزینه تولید شما را تشکیل می دهند.

این معادله کمی پیچیده  است. تقریبا به اندازه تلاش برای دستیابی به سرعت نور. البته این که یک شوخی است، اما از حقیقت فاصله زیادی هم ندارد زیرا به همان اندازه برای دستیابی به هزینه دقیق زمان و منابع تلاش می کنید.

مراحل حسابداری یک شرکت تولیدی

بیایید سعی کنیم در 5 مرحله ساده شرح دهیم، که برای محاسبه ی هزینه چه عملیاتی را باید اجرا کنیم:

نرم افزار یکپارچه مالی پایدار، نرم افزار حسابداری کاملاً برجسته و قدرتمند در بستر وب در اختیار شما قرار می دهد.

پایدار یک لایحه چند سطحی- یک نمای درختواره در اختیار شما قرار می دهد که شما را قادر می سازد با کلیک بر روی دکمه، برآورد هزینه کنید؛ همچنین یک برنامه کاربردی موبایل در اختیار نیروی شما قرار می دهد که آن ها را قادر می سازد ورودی ها را طی مراحل تولید به صورت یکپارچه ثبت کنند و عبارتند از:

همچنین، به منظور به حداقل رساندن تأثیر موجودی منفی در طی فرآیند، یک ویژگی اسکن / چاپ برچسب را فعال کرده ایم

هزینه سربار یکی از مؤلفه های اساسی برای شناخت واقعی سود شماست، اما اگر مدیریت یک مجموعه و کسب و کار کوچک را در اختیار دارید، لطفاً در نظر داشته باشید که از روش گام به گام پیروی کنید.

برای به دست آوردن اطلاعات بیشتر به نرم افزار مالی پایدار مراجعه کنید.

راهکار مالی پایا افزار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای درخواست دمو و کسب اطلاع دقیق تر از ویژگی های نرم‌افزار  می توانید این فرم را تکمیل کنید.

کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.