نرم افزار ارتباط با مشتریان پل

این محصول یکی از محصولات پیشرفته و کاربردی شرکت پایا افزار می‌باشد که براساس معماری نوین و انعطاف‌پذیر گردش کار طراحی و تولید شده است و به منظور راحتی کار مشتریان، این شرکت سعی نموده است تا در تولید این محصول هر سه نوع مدل مدیریت ارتباط با مشتری را به صورت ساده و روان با رویکردهای نوین دسترسی (Accessibility) و راحتی استفاده (Usability) به مرحله اجرا درآورد.
CRM پل تصویری کاملا روشن با جزئیات کامل از مشتریان و تمامی فرآیند فروش در اختیار قرار داده و به شما این امکان را می‌دهد تا متناسب با هرمشتری ارتباطی پویا همه جانبه و مستقل برقرار نمایید تا فرصت‌های بیشتری برای فروش ایجاد شده و رضایت‌مندی مشتری نیز بیشتر تامین گردد.

دانلود بروشور

جهت درخواست دموی نرم افزار خواهشمند است درخواست خود را به آدرس ایمیل Sales@pss.ir ارسال فرمائید تا در اسرع وقت نسبت به هماهنگی جلسه دموی نرم افزار اقدامات لازمه صورت پذیرد.

بازاریابی

بازاریابی یکی از ارکان و لازمه فروش است که در مدیرت ارتباط با مشتریان نقش کلیدی به عهده دارد.
با استفاده از CRM پل روندهای افزایش و کاهش انتظارات مشتریان نسبت به کالا و خدمات ارائه شده توسط سازمان، مورد شناسایی قرار گرفته که در بخش‌های دیگر سازمان مانند برنامه‌ریزی تولید به کار می‌رود.

فروش

داشتن یک استراتژی فروش همه جانبه از نیازهای هر سازمان می‌باشد. CRM پل این امکان را فراهم می‌سازد تا با استفاده از راهکارهای تجارت هوشمند، استراتژی همه گیر و فعالی را انتخاب کرده و تمامی مراحل این فرآیند در اسرع وقت مورد بازبینی و ویرایش قرار گیرد.

خدمات پس از فروش

مشتریان یک موسسه سرمایه‌های ارزشمندی برای آن شرکت تلقی می‌شوند و پشتیبانی از این مشتریان و افزایش رضایت‌مندی آن‌ها باعث افزایش تعداد مشتریان می‌شود.
CRM پل قابلیت ایجاد بخشی مستقل برای رسیدگی به نیازهای مشتریان را دارد که می‌توان از این طریق تمامی این نیازها را با توجه به اولویت‌های مختلف دسته‌بندی کرد و در اختیار بخش‌های مربوطه قرار داد.

مشخصات فنی

– قابل اجرا در فضای اینترنت (شبکه جهانی) و اینترانت (شبکه داخلی)
– عدم وابستگی به نوع سیستم عامل (Cross Platform)
– عدم نیاز به برنامه جانبی برای اجرا
– پایگاه داده بسیار منعطف با قابلیت اتصال به سیستم‌های تجارت هوشمند
– محیط کاربری بسیار زیبا و آسان برای یادگیری
– پایگاه داده SQL Server 2008r2
– زبان برنامه نویسی ASP.NET

قابلیتهای ویژه

– زیر سیستم فرم ساز (Form Designer) جهت طراحی فرم‌های داخلی سازمان
– زیر سیستم طراحی و مدیریت گردش کار (Work Flow Designer & Manager) جهت پیاده‌سازی گردش کار
– متمرکز شدن فکس، ایمیل و پیامک بر روی یک سرور
– مدیریت کارهای محول شده به پرسنل در واحدهای سازمانی

عنوان ویژه

با استفاده ازCRM پل، سازمان شما می‌تواند چرخه فروش را کوتاه‌تر و وفاداری مشتریان را بیشتر نماید که همین امر موجب افزایش مشتریان شما می‌شود. درضمن شما می‌توانید تحلیل ارزش مشتری و استراتژی سازمانی خود برای به دست آوردن مشتریان جدید را نیز به روز نمایید.
CRM پل از سه بخش تشکیل شده است که شامل بازاریابی، فروش و خدمات پس از فروش می‌باشد و در هر یک از این سه بخش مدیریت می‌تواند تنظیمات خود را بر اساس گردش کار سازمان هماهنگ کند. این محصول می‌تواند به صورت چند زبانه مورد استفاده قرار گیرد.

توضیحات تکمیلی سیستم