نرم افزار فروشگاهی تحت وب پیوند

سيستم جامع فروشگاهی تحت وب پيوند، بخشی از راه حل جامع مالی مبتنی بر وب پایدار بوده كه با زيرسيستم‌های حسابداری مالی، خريد و تداركات، ‌خزانه‌داری، اموال و دارايی‌هاي ثابت، حقوق و دستمزد و غیره به صورت يكپارچه و در قالب يك سيستم جامع تحت وب قابل ارائه می‌باشد. راهكار جامع فروشگاهي تحت وب پيوند، يك محيط بسيار ساده و جذاب را براي كاربران فراهم نموده تا كاربران با سرعت بالا، فاكتورها را به صورت آنلاين و تحت وب صادر کرده و مشتريان بدون هيچ معطلی، صرفاً به فكر نحوه‌ تسويه‌ فاكتور باشند: نقدی، كارت بانكی، اعتباری يا كارت هواداری. با راه حل جامع فروشگاهی پيوند، می‌توانيد مشتری خود را در تمامي شعب شناسایی نموده و با ارائه‌ شرايط تشويقی و تخفيف‌های ريالی و كالايی، نسبت به ترغيب مشتريان خود براي خريد بيشتر از شعب اقدام نماييد. شناسايی مشتريان می‌تواند از طريق كارت‌های الكترونيكی صورت پذيرد.

جهت درخواست دموی نرم افزار خواهشمند است درخواست خود را به آدرس ایمیل Sales@pss.ir ارسال فرمائید تا در اسرع وقت نسبت به هماهنگی جلسه دموی نرم افزار اقدامات لازمه صورت پذیرد.

مدیریت یکپارچه

سيستم جامع فروشگاهی تحت وب پيوند، به سه بخش مديريت مركزی، مديريت شعب و صندوق‌های فروش شعبه تقسيم می‌شود.

– كنترل عمليات در كليه‌ شعب توسط مديريت مركزی انجام می‌پذيرد.
– تعيين قوانين فروش و تخفيفات و قيمت‌گذاری‌ها توسط مديريت مركزی و مديريت هر شعبه امكان‌پذير است.
– صندوق‌های فروش،‌ تابع قوانين تعيين شده بوده و اقدام به ثبت عمليات فروش خود می‌نمايند.
– كنترل نقدينگی هر كدام از شعب و به تفكيك صندوق‌های فروش،‌ مديريت وجوه نقد باقيمانده در هر صندوق، گزارش ميزان استفاده مشتريان وفادار از كارت‌های هواداری و…، سازمان مركزی را در كنترل و مديريت نقدينگی و قياس با حجم فروش روزانه صندوق‌ها ياری می‌نمايد.

قابلیتهای ویژه

– سند حسابداری عمليات فروش به صورت روزانه يا به تفكيك هر فاكتور، به شكل اتوماتيك صادر شده و نيازي به ثبت مجدد و دستي اسناد در سيستم نيست.
– كليه‌ عمليات مرتبط با انبار و دريافت وجوه، پس از ثبت سيستم صندوق فروش، وارد سيستم جامع مالي شده و كنترل‌های مورد نياز قابل انجام خواهد بود.
– با توجه به ذخيره آنی اطلاعات فروش، صندوق‌ها يا شعب فروش در سيستم جامع مالی، تصميم‌گيری‌های مديريتی بدون وقفه انجام مي‌پذيرد.
– با توجه به تأثير لحظه‌ای ميزان فروش بر موجودی كالاها در انبار، دفتر مركزي يا مديريت شعبه می‌تواند سريعاً نسبت به تأمين كالاهای پرفروش جهت جلوگيری ازكسری انبار و همچنين تعيين تكليف كالاهای راكد در انبار اقدام نمايد.

باشگاه مشتریان

– در دسترس بودن اطلاعات مشتريان در تمامی شعب فروشگاه‌های تابعه بصورت آنلاين
– شناسایی مشتريان از طريق كد ملی، كارت ملی، كارت‌های هواداری يا كارت‌های سازمانی الكترونيك
– تعيين سياست‌های تشويقی بر اساس نوع يا ميزان تعدادی و ريالی خريد مشتری از شعب مختلف در بازه‌های زمانی دلخواه
– امكان تعيين سياست‌های فروش در شعب خاص براساس مناسبت‌های مختلف

صدور فاکتور

– استفاده از باركدخوان در محيط وب با سرعت بسار بالا
– ايجاد نمای لمسی براي صدور فاكتور در دستگاه‌های دارای صفحه لمسی (Tablet, Laptop, PC )
– امكان ثبت موقت فاكتور يك مشتری جهت تكميل خريد وی و صدور فاكتور برای مشتری ديگر و بازخوانی فاكتور مشتری اول جهت تكميل عمليات و ثبت نهائی
– امكان ارسال چاپ به چند چاپگر به صورت همزمان
– سازگاری با كليه‌ تجهيزات سخت افزار فروشگاهی، فيش پرينت‌ها و غیره