درخواست نمایندگی

|

|

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

راهکار نرم افزاری کسب و کارهای کوچک

نرم افزار مالی یک پارچه رافع با شعار معجزه گزارشات دقیقا همان ابزار کارآمد و قابل اعتمادمی باشد که یک مدیر مالی یا مدیر عامل حرفه ای احتیاج دارد.

دانلود کاتالوگ

مدیریت کسب و کارهای متوسط با رافع

 وقتی صحبت از یک نفر افزار جامع در حوزه مالی و حسابداری میشود و از قید قدمت استفاده میشود، بی شک نرم افزار مالی رافع با بیش از بیست و پنج سال قدمت خود نمایی میکند این موضوع درحالیست که تیم پشتیبانی رافع با کسب بیش از 95 درصد رضایت به وفاداری مشتریان خود افتخار می کند. باشگاه نمایندگان و سفرای برند رافع امروز در پهنه کشور عزیزمان ایران در دسترس عموم مخاطبین برند رافع هستند . ماژول بی واسطه سامانه مودیان رافع با کاربردی آسان در اختیار مودیان محترم قرار دارد و این همه ماجرا نیست …برای کسب اطلاع بیشتر همین الان با مشاورین خودتان در بخش فروش تماس بگیرید……

اینفوگرافی

چه شرکت هایی جز کسب و کارهای کسب و کارهای متوسط محسوب می شود؟

نرم-افزار-کنترل-کیفیت

در دنیایی که رقابت تنگاتنگ و پویایی بازار بیشتر از همیشه است، شرکت‌ها برای بقا و رشد، نیازمند رویکردهای نوین در مدیریت تولید هستند. یکی از این رویکردها، مدیریت تولید ابری است که با بهره‌گیری از فناوری‌های پیشرفته، به شرکت‌ها امکان می‌دهد تا بهبود‌های موثری در فرآیندهای تولید خود ایجاد کنند.مدیریت تولید ابری به کاربرد فناوری‌های ابری در مدیریت و بهینه‌سازی فرآیندهای تولیدی یک سازمان یا کارخانه اشاره دارد. این رویکرد از منابع مجازی و زیرساخت‌های ابری استفاده می‌کند تا اطلاعات، داده‌ها و فرآیندهای تولید را بهبود بخشد.

1.صنعت غذایی 2.صنعت دارویی 3.صنعت خودرو 4.صنعت پوشاک 5.صنعت کاشی و سرامیک 6.صنعت دام و طیور 7.صنعت دکوراسیون 8.صنعت فرش و موکت 9.صنعت پتروشیمی

کنترل-تردد

مدیریت بازرگانی ابری یکی از مفاهیم کلیدی در دنیای کسب و کار امروزی است که به وسیله اینترنت و فناوری‌های ابری انجام می‌شود. این رویکرد نوین، با ارتقای فرآیندهای بازاریابی، فروش، و مدیریت کسب و کار، تغییرات بزرگی را در روند انجام کارهای تجاری به وجود آورده است. در این مقاله، به بررسی اصول، مزایا، چالش‌ها، و راهکارهای مدیریت بازرگانی ابری می‌پردازیم.مدیریت بازرگانی ابری با ارائه فرصت‌ها و چالش‌های منحصر به فرد، به عنوان یک رویکرد نوین و حیاتی در دنیای کسب و کار مدرن مطرح است. این رویکرد با کمک فناوری‌های ابری، به شرکت‌ها امکان می‌دهد تا بازاریابی، فروش، و مدیریت کسب و کار خود را بهبود بخشند و با رقبا رقابت کنند.

1.بازرگانی خارجی 2.بازرگانی داخلی 3.پخش دارویی 4.پخش غذایی 5.پخش پوشاک 6.خدمات بازرگانی 7.خدمات زیبایی 8.خدمات پیمانکاری 9.خدمات مالی 10.خدمات بیمه ای 11.خدمات پخش

مدیریت-رانندگان

مدیریت هلدینگ ابری به عنوان یکی از جدیدترین رویکردها در دنیای مدیریت و کسب و کارها، با بهره‌گیری از فناوری‌های ابری و ساختارهای متمرکز، به شرکت‌ها این امکان را می‌دهد تا مجموعه‌ای از شرکت‌ها و واحدهای تجاری مختلف را با هدف بهینه‌سازی فرآیندهای تصمیم‌گیری، مدیریت منابع و ایجاد توسعه و رشد مشترک، تحت یک سقف مشترک یا هلدینگ گردآوری کنند. در این ساختار، شرکت مادر به عنوان صاحب‌نظر و کنترل‌کننده دارایی‌ها و فعالیت‌های شرکت‌های زیرمجموعه خود عمل می‌کند. مدیریت هلدینگ‌ها بر عملکرد مالی و عملیاتی شرکت‌های زیرمجموعه و همچنین تدوین و اجرای استراتژی‌های کلان مجموعه تأثیر می‌گذارد.

1.شرکت های تولیدی 2.شرکت های بازرگانی 3.شرکت های خدماتی

مدیریت-چک-ها-و-اسناد

مدیریت فروشگاهی ابری به کاربرد فناوری‌های ابری در مدیریت و بهینه‌سازی فرآیندهای فروش و خدمات در فروشگاه‌های آنلاین اشاره دارد. این رویکرد از ابزارهای متنوعی از جمله پلتفرم‌های ابری، ابزارهای تجارت الکترونیکی، و ابزارهای مدیریت مشتریان استفاده می‌کند تا تجربه خرید مشتریان را بهبود بخشد.مدیریت فروشگاهی ابری به عنوان یک رویکرد نوین و نوآورانه در مدیریت فروشگاه‌های آنلاین، به شرکت‌ها امکاناتی را برای بهبود تجربه خرید مشتریان، کاهش هزینه‌ها، و افزایش عملکرد فروشگاه‌های آنلاین فراهم می‌کند. با پیشرفت روزافزون فناوری‌های ابری و تغییرات در رفتار مشتریان، انتظار می‌رود که نقش و اهمیت مدیریت فروشگاهی ابری در آینده به مراتب بیشتر شود.

1.مدیریت رستوران 2.مدیریت پوشاک 3.مدیریت پوشاک 4.مدیریت هایپرمارکت و فروشگاه های زنجیره ای 5.مدیریت مجتمع تجاری 6.مدیریت نان و شیرینی 7.مدیریت تجهیزات پزشکی 8.مدیریت قطعات خودرو

سوالات متداول

پاسخگویی به نیاز های سیستمی

پاسخگویی به نیازها و مشکلات کاربران از طریق تماس تلفنی، ارتباطات راه دور، پرتال مشتریان ، پاسخگویی آنلاین و یا در صورت لزوم مراجعه حضوری به انجام می رسد.

خدمات نصب و راه اندازی سیستم ها

این خدمت شامل نصب، تنظیمات و تحویل نرم افزار بر روی سرور کاربر می باشد که در زمان خرید نرم افزار و پس از آن به درخواست وی توسط بخش پشتیبانی از طریق حضور در محل مشتری و یا از راه دور قابل انجام می باشد.

آموزش

- آموزش در زمان خرید

در راستای استفاده بهینه از سیستم های نرم افزاری، نرم افزارهای این شرکت دارای تعداد ساعات آموزشی استاندارد می باشند که بخش پشتیبانی، آموزش ها را به صورت رایگان و از طریق جلسات حضوری، تلفنی و یا ارتباطات از راه دور به کاربران ارائه می نماید.

- آموزش حین استفاده از نرم افزارها

در صورت درخواست آموزش سیستم ها برای کاربران فعلی در راستای افزایش توانمندی بهره برداری از سیستم ها، این آموزش ها نیز از طریق جلسات حضوری، تلفنی و یا ارتباطات از راه دور در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد.

- ارائه محتوای آموزشی

کلیه نرم افزارهای شرکت پایا افزار دارای محتواهای آموزشی به صورت فیلم یا جزوات آموزشی می باشند که در هنگام عقد قرارداد خرید و یا در طول بهره گیری کاربران از خدمات پشتیبانی، به صورت رایگان در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد.

- دسترسی آنلاین به محتوای آموزشی

بسیاری از محتواهای آموزشی نرم افزارها از طریق سایت شرکت و یا سایر رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی به صورت رایگان در دسترس کاربران می باشد.

همچنین، مجموعه ای از متداول ترین مسائل رخ داده برای مشتریان به همراه راه حل های قابل ارائه آنها به عنوان پرسش های متداول برای هر کدام از نرم افزارهای این شرکت در سایت به صورت دسته بندی شده گنجانده شده است که کاربران می‌توانند از این طریق به راه حل های کاربردی و سیستمی خود دسترسی داشته باشند.

بومی سازی نرم افزارها

کارشناسان بخش پشتیبانی با دارا بودن تجربه پیاده سازی سیستم ها در مجموعه های گوناگون درخواست های کاربران شامل: متناسب سازی راه حل ها و فرآیندها، ایجاد و تغییر فرم ها و گزارش های سیستم، پیاده سازی راه حل های جدید درخواستی و …

با پایا، به قله فکر کن

حل تمام مشکلات مالی و حسابداری تان را به پایا بسپارید.

برای درخواست دمو و کسب اطلاع دقیق تر از ویژگی های نرم‌افزار  می توانید این فرم را تکمیل کنید.

کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.