
نرم افزار ارتباط با مشتریان پل
مدیریت ارتباط با مشتریان یا CRM(customer relationship management) شامل هر گونه ابزار، استراتژی یا روندی است که به سازمانها کمک میکند تا دادههای مشتری را بهتر سازماندهی و به آن دسترسی پیدا کنند. نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان ابزاری برای ارائه تجربه بهتر و یکپارچه به مشتریان و ایجاد روابط بهتر با مشتریان است. این پلتفرم بخشهای مختلف یک سازمان از بازاریابی تا فروش را به هم متصل میکند. در این سیستم هر کاربر به دادههای مربوط به خود دسترسی دارد. این مسئله باعث میشود که هماهنگی بین بخشهای مختلف سازمان و تیمها به وجود بیاید و کسب و کارها بتوانند خدمات بهتری به مشتریان ارائه دهند.
این محصول یکی از محصولات پیشرفته و کاربردی شرکت پایا افزار میباشد که براساس معماری نوین و انعطافپذیر گردش کار طراحی و تولید شده است و به منظور راحتی کار مشتریان، این شرکت سعی نموده است تا در تولید این محصول هر سه نوع مدل مدیریت ارتباط با مشتری را به صورت ساده و روان با رویکردهای نوین دسترسی (Accessibility) و راحتی استفاده (Usability) به مرحله اجرا درآورد.
CRM پل تصویری کاملا روشن با جزئیات کامل از مشتریان و تمامی فرآیند فروش در اختیار قرار داده و به شما این امکان را میدهد تا متناسب با هرمشتری ارتباطی پویا همه جانبه و مستقل برقرار نمایید تا فرصتهای بیشتری برای فروش ایجاد شده و رضایتمندی مشتری نیز بیشتر تامین گردد.
نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان
نرم افزارمدیریت ارتباط با مشتریان باعث بهره دهی هر چه بیشتر بیزینس های در حوزه های مختلف بازار میشود. این نرم افزارها با ارائه ی دید جامع به اطلاعات این بهره دهی را افزایش میدهند. دیدجامع شامل شرح وقایع مشتری و اتفاقات مختلفی در موارد مختلف از بازاریابی تا خدمات پس از فروش میشود که به بیزینس ها در تصمیمگیری ها کمک میکند.
علاوه بر این گزارشات پروفایل های مشتریان منابع ارزشمندیست که این نرم افزارها برای بیزینس ها فراهم میآورند. و میتواند به کارفرما اطلاعات جامعی در ارتباط با مراحل یافتن مشتری و نگهداری و ارائه ی بهترین خدمات به او باشند. ساماندهی به مراحل ارتباط با مشتری در لایه های مختلف قبل و حین و بعد از خرید محصول میباشد.
این نرم افزار اطلاعات مختلف مشتری ها را همسان میکند و در موقعیت های مختلف به کارفرما یادآوری میکند تا بتواند در حوزه های مختلف مارکتینگ از این اطلاعات طبقه بندی شده برای فروش بیشتر استفاده کند.
آموزش نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان
شما میتوانید از همکاران خود در شرکت و سازمانی که کار میکنید بخواهید تا نحوه ی استفاده و کارکرد این نرم افزار را به شما یاد دهد. تسلط همکار شما بر روی تمامی بخش های مورد استفاده در شرکت میتنواند بصورت کامل و مفیدی شما را آموزش دهد و به کارتان بیاید. راه حل های بسیاری نیز وجود دارد که شما میتوانید با استفاده از آنها آموزش ببینید.
شما میتوانید از سایت های متفاوت نحوه ی عملکرد نرم افزارها را پیدا کنید و شروع به یادگیری نمایید. میتوانید از سایت های داخلی مانند آپارات استفاده کنید و فیلم های آموزشی را دنیال کنید . همچنین قدرت یوتیوب کردن را نیز دست کم نگیرید. شما میتوانید از آموزش های رایگان و غیر رایگان و بدون هزینه نیز استفاده کنید.
همچنین میتوانید با پرداخت هزینه های متفاوت به صورت حضوری و یا غیرحضوری آموزش ببینید. راه حل های آموزش آنلاین و غیرآنلاین بصورت آفلاین کاملا در اختیار شماست. کافیست اراده به یادگیری نمایید و استارت فراگیری موارد جدید در حوزه ی کاری خود را بزنید.
آموزش نرم افزار crm
اگر چه برای خرید نرم افزارهای خصوصی متحمل هزینه میشوید، اما آموزش نرم افزار crm که خریداری میکنید، رایگان است. این نرم افزارها پشتیبانی پس از فروش دارند و شما میتوانید در صورت بروز مشکل از پشتیبانی استفاده کنید. برای نرم افزارهای رایگان نیز میتوانید اطلاعات خوبی در سطح وب به دست بیاورید و با این نرم افزارها کار کنید.
نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان برای سازمانهایی که تعداد مشتریان آنها بالاست ضروری است. زیرا شما میتوانید با توجه به اطلاعاتی که از مشتریان به دست میآورید، استراتژی رشد و پیشروی برای سازمان خود را بچینید و در راستای تحقق خواستههای مشتری و رضایت وی گام بردارید.
اهمیت نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری crm در سازمانها
مشتری لازمه حیات هر شغلی است و رابطه درست با مشتریان موفقیت شغلی را تضمین میکند. شرکتهایی که از نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری crm استفاده میکنند، شاهد افزایش تعداد مشتریان و درآمد فروش هستند و مشتریان خود را حفظ میکنند. نرم افزار crm به شما این اجازه را میدهد که دادههای مربوط به کاربران خود را تحلیل کنید و متناسب با این دادهها کارهایی انجام دهید که منجر به افزایش فروش شود.
برای سازمانهایی با بیش از صد مشتری وجود نرم افزار مدیریت مشتری لازم است. این نرم افزار به شما این امکان را میدهد که در مورد فروش محصولات خود به افراد مختلف تصمیم گیری کنید و از استراتژی فروش مختلف برای افراد متفاوت استفاده نمایید.
سیستم crm حاوی اطلاعات مربوط به سازمان و مشتریان شماست و به راحتی میتوانید این اطلاعات را مدیریت کنید. این نرم افزار جریان کاری روزمره شرکت را تجمیع میکند و به این ترتیب میزان زمان صرف شده برای انجام کارهای روزانه کاهش خواهد یافت. اتوماسیون شدن کارها منجر به افزایش تعامل مشتری و در نتیجه ثبات در مجموعه خواهد شد.

مفهوم CRM:
امروزه مدیریت ارتباط با مشتریان (Customer Relationship Management) به دلیل وجود فضای چالش برانگیز و رقابتی کسب و کارها از اهمیت بسزایی برخوردار است. این امر به خصوص در صنایعی که در حال گذار از فضای سنتی به فضای مدرن هستند، نمود بیشتری می یابد.
فضای رقابتی، تغییر شرایط اقتصادی و وابستگی صنایع به تبلیغات، نیاز به برخورداری از دانش مشتری دارد. این دانش حاصل از سابقه مشتری فعلی، توسعه روابط و تدوین برنامههای بازاریابی آینده را منجر میگردد.
CRM، بر کاربران فعلی تمرکز دارد که منبع عمده درآمد و بهترین گزینه برای بهبود اوضاع تجارت در نوسانات موجود در فضای کسب و کار امروز است.
- ۵ سیستم CRM برتر کدامند؟
بازبینی ها براساس برنامه آزمایشی، پیشنهادی یا ویژه هر سیستم است.
CRM واقعاً ساده سیستم ها. نرم افزار Really Simple Systems CRM شامل همه مواردی است که شما برای مدیریت فروش و بازاریابی خود در یک سیستم همه در یک سیستم نیاز دارید. …
پیپ درایو Pipedrive ابزاری اختصاصی برای مدیریت فروش است.
Zoho
Insightly
Nutshell
- چند نمونه از نرم افزار CRM کدامند؟
بهترین نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) شامل Salesforce.com، Freshworks CRM (تازه فروشی ها)، HubSpot CRM، Pipedrive، Insightly، Microsoft Dynamics 365 (Microsoft Dynamics CRM سابق) و Zoho CRM است.
- ۳ نوع CRM کدامند؟
مختصری در مورد سه نوع CRM عملیاتی، تحلیلی، مشارکتی. اصطلاح مدیریت ارتباط با مشتری اکنون به یک قاعده تبدیل شده است.
نرم افزار ارتباط با مشتریان پل مناسب کدام کسب و کارها می باشد

ویژگی های نرم افزار
بازاریابی یکی از ارکان و لازمه فروش است که در مدیرت ارتباط با مشتریان نقش کلیدی به عهده دارد.
با استفاده از CRM پل روندهای افزایش و کاهش انتظارات مشتریان نسبت به کالا و خدمات ارائه شده توسط سازمان، مورد شناسایی قرار گرفته که در بخشهای دیگر سازمان مانند برنامهریزی تولید به کار میرود.
داشتن یک استراتژی فروش همه جانبه از نیازهای هر سازمان میباشد. CRM پل این امکان را فراهم میسازد تا با استفاده از راهکارهای تجارت هوشمند، استراتژی همه گیر و فعالی را انتخاب کرده و تمامی مراحل این فرآیند در اسرع وقت مورد بازبینی و ویرایش قرار گیرد.
– قابل اجرا در فضای اینترنت (شبکه جهانی) و اینترانت (شبکه داخلی)
– عدم وابستگی به نوع سیستم عامل (Cross Platform)
– عدم نیاز به برنامه جانبی برای اجرا
– پایگاه داده بسیار منعطف با قابلیت اتصال به سیستمهای تجارت هوشمند
– محیط کاربری بسیار زیبا و آسان برای یادگیری
– پایگاه داده SQL Server 2008r2
– زبان برنامه نویسی ASP.NET
– زیر سیستم فرم ساز (Form Designer) جهت طراحی فرمهای داخلی سازمان
– زیر سیستم طراحی و مدیریت گردش کار (Work Flow Designer & Manager) جهت پیادهسازی گردش کار
– متمرکز شدن فکس، ایمیل و پیامک بر روی یک سرور
– مدیریت کارهای محول شده به پرسنل در واحدهای سازمانی
امکانات نرم افزار
- تعریف و ثبت مشتریان بالقوه به همراه اطلاعات تکمیلی (شماره تماس، ایمیل و …) و اشخاص مرتبط
- گروهبندی مشتریان بالقوه به دلخواه و بر اساس دستهبندی تعریف شده در سازمان
- تخصیص بازاریاب به مشتری بالقوه به طوری که سایر افراد امکان مشاهده مشتری فوق را نداشته باشند
- امکان ارسال فکس، ایمیل و پیامک از داخل نرم افزار
- ثبت تمامی تماسها و ارتباطات برقرار شده (فکس، ایمیل، پیامک و …) در پرونده مشتری
- تبدیل مشتریان بالقوه به مشتری با تمامی اطلاعات ثبت شده در پرونده مشتری بالقوه
- برنامهریزی و ایجاد کار برای پرسنل جهت برقراری ارتباط با مشتریان بالقوه
- تعریف مشتری، ورود مشخصات مشتریان حقیقی و حقوقی
- ثبت اطلاعات مشخصات تکمیلی و افراد مرتبط با مشتری
- تخصیص کالاهای خریداری شده
- تعیین نوع و مدت زمان ارائه خدمات پس از فروش
- تعریف انواع روشهای ارتباط با مشتری
- گروهبندی مشتریان
- ردهبندی مشتریان
- ثبت قراردادهای بسته شده با مشتری
- نظرات مشتری در رابطه با خدمات و محصولات
- تعریف و اختصاصیسازی میز کار به دلخواه کاربر
- تعریف مشتریان بالقوه و تبدیل به مشتری بالفعل
- ایجاد کار برای مشتریان بالقوه و مشتریان بالفعل
- استفاده از برچسبها در مشتریان بالقوه و بالفعل
- گردش کار برای کارهای ایجاد شده و ارسال کار برای افراد مختلف در سازمان
- ثبت تماسهای دریافتی، ارسالها و مکاتبات با مشتریان بالقوه و بالفعل
- ثبت شماره همراه و ارسال پیامک به صورت اتوماتیک
- ثبت شماره نمابر (فکس) و ارسال به صورت اتوماتیک از نرم افزار
- ثبت ایمیل ارسال از طریق نرم افزار به صورت اتوماتیک
- پیگیری تماسها به شرکت و از شرکت به مشتریان
- برنامهریزی تماسهای با مشتریان بالقوه و مشتریان بالفعل
- گزارشگیری دقیق از فعالیتها
- یادآوری تماسها به روز و هشدارهای لازم جهت از دست ندادن فرصتها (با امکان تنظیم دلخواه کاربر)
- قابلیت ارتباط با تمامی نرم افزارهای کاربردی مانند Excel و Word و محیطی کاملا انعطافپذیر برای کاربران
- قابلیت تعریف فرصتهای مختلف برای فروش یک یا چند کالا
- تعیین بازه زمانی خاص برای یک فرصت
- تخصیص بازاریاب به فرصت
- تعیین گروههای بازرایابی جهت مشاهده و دسترسی به فرصت تعریف شده
- تخصیص یک مشتری به فرصت تعریف شده
- مشاهده جزئیات مربوط به مشتریان تخصیص داده شده
- امکان اضافه کردن افراد مرتبط با مشتری تخصیص داده شده
- ثبت تمامی ارسالها و تماسهای مرتبط با یک فرصت
- صدور و ارسال پیش فاکتور فروش به مشتری مربوطه
- زیر سیستم فرم ساز (Form Designer) جهت طراحی فرمهای داخلی سازمان
- زیر سیستم طراحی و مدیریت گردش کار (Work Flow Designer & Manager) جهت پیادهسازی گردش کار
- متمرکز شدن فکس، ایمیل و پیامک بر روی یک سرور
- مدیریت کارهای محول شده به پرسنل در واحدهای سازمانی
- جمعآوری اطلاعات رقبا
- بررسی نقاط ضعف و قوت رقبا
- جمعآوری اطلاعات مربوط به مشتریان رقبا
- حفظ سابقه خدمات به مشتری به صورت جداگانه
- امکان بررسی تمامی خدمات ارائه شده به هر مشتری
- قابلیت ساخت پایگاه دانش برای بررسی دقیق خواستههای مشتری
- بررسی راههای ارتباط مشتری و برنامهریزی برای سرمایهگذاری متناسب
مدیریت ارتباط با مشتریان پایا این امکان را به مدیریت میدهد تا تمامی جلسات فروش را با کارکنان بخش فروش هماهنگ نماید. این سیستم دارای تقویم مشترک است که میتوان در آن تمامی ملاقاتها و زمانبندی تماسها را هماهنگ نمود. سیستم دارای قابلیت ایجاد یادآور برای تمامی این قرارملاقاتها و جلسات میباشد. تمامی موارد فوق بدون استفاده از کاغذ در سیستم اجرا میشود که قابلیت به اشتراک گذاشتن تمامی اسناد را نیز برای تمامی کاربران مهیا میسازد. البته این قابلیت میتواند توسط سطح دسترسی محدود شود.
- امکان ثبت جلسات به صورت نامحدود
- یادآوری جلسات برای افراد تعریف شده
- امکان بررسی تقویم کاری جهت برنامهریزی جلسه
- تعیین افراد حاضر در جلسه، زمان و مکان برگزاری جلسه
- فرم مخصوص صورتجلسه جهت سوابق و دستورات جلسه
- تعیین افراد تعیین کننده جلسه به طوری که عدم تایید افراد فوق باعث لغو جلسه میشود
- ارسال خودکار دعوتنامه به افراد تعیین شده پس از تائید جلسه یا ارسال پیامک و ایمیل
- ایجاد انواع کارهای روزانه برای پرسنل
- ایجاد کارهای مرتبط با مشتریان یا مرتبط با سازمان
- تخصیص انواع فرمهای تولید شده در نرم افزار به کارها جهت استفاده در ایجاد کار
- برنامهریزی و ایجاد کارهای مربوط به پرسنل به صورت روزانه، هفتگی، ماهانه و …
- تعیین مهلت انجام کار
- ارسال پیام یادآوری جهت سررسید کارها به پرسنل از طریق پیامک، ایمیل و یادآوری داخل نرم افزار
- ارسال هشدار اتوماتیک در صورت عدم شروع کار و ارجاع اتوماتیک
- کارهای روز: فهرست کارهای کارمندان برای امروز کاری
- پیگیریها: فهرستی از کارهایی که به دیگر اعضای گروه وابسته است
- کارهای عقب افتاده: فهرستی از کارهایی که تاریخ سر رسید آنها گذشته ولی هنوز به اتمام نرسیده
- کارهای آینده: فهرستی از کارهای آینده کارکنان
- رسیدگی متمرکز و قابل پیگیری مشکلات مشتریان
- پیگیری وصول سفارشات مشتریان
- دریافت منظم پیشنهادات و انتقادات مشتریان در جهت افزایش کیفیت محصولات و خدمات
- مدیریت متمرکز و اشتراک اطلاعات پشتیبانی
- مدیریت کارکنان بخش فروش و افزایش بهرهوری
- ثبت اطلاعات مربوط به نمایندگیها
- امکان ارسال فکس، ایمیل، پیامک از داخل نرم افزار
- ثبت تمامی تماسها و ارتباطات برقرار شده (فکس، ایمیل، پیامک و …) در پرونده مشتری
- امکان طراحی انواع فرمهای مورد نیاز در ارتباط با نمایندگان در سیستم
- دسترسی نمایندگان به فرمهای ایجاد شده با توجه به سطوح دسترسی خاص قابل تعریف در سیستم
این محصول یکی از محصولات پیشرفته و کاربردی شرکت پایا افزار میباشد که براساس معماری نوین و انعطافپذیر گردش کار طراحی و تولید شده است و به منظور راحتی کار مشتریان، این شرکت سعی نموده است تا در تولید این محصول هر سه نوع مدل مدیریت ارتباط با مشتری را به صورت ساده و روان با رویکردهای نوین دسترسی (Accessibility) و راحتی استفاده (Usability) به مرحله اجرا درآورد.
این نرم افزارها با ارائه ی دید جامع به اطلاعات این بهره دهی را افزایش میدهند. دیدجامع شامل شرح وقایع مشتری و اتفاقات مختلفی در موارد مختلف از بازاریابی تا خدمات پس از فروش میشود که به بیزینسها در تصمیمگیریها کمک میکند.
شما میتوانید از سایت های متفاوت نحوه ی عملکرد نرم افزارها را پیدا کنید و شروع به یادگیری نمایید. میتوانید از سایت های داخلی مانند آپارات استفاده کنید و فیلم های آموزشی را دنیال کنید . همچنین قدرت یوتیوب کردن را نیز دست کم نگیرید. شما میتوانید از آموزش های رایگان و غیر رایگان و بدون هزینه نیز استفاده کنید.