درخواست نمایندگی

|

|

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

اگر به دنبال مدیریت نگهداری و حسابداری اموال خود هستید، قطعا پیشنهاد ویژه ما به شما نرم افزار اموال و دارایی های ثابت است.

نرم افزار اموال و دارایی های ثابت جهت ثبت کليه وسايل، اموال و دارايي هاي يک شرکت يا سازمان به کار می رود.

اگر چه اصلی‌ترین مبحث در اموال، محاسبه استهلاک اموال است، اما همین کار با توجه به قوانین مختلف استهلاک و همچنین تعدد اموال در مجموعه‌های متفاوت و نیز تاثیر هزینه‌های استهلاک دارایی‌ها در مجموع هزینه‌های یک مجموعه، اهمیت این بحث را نشان می‌دهد.

علاوه بر این یک سیستم اموال صرفا جهت محاسبه استهلاک نیست. تعمیرات اموال، فروش، استهلاک پیش از موعد و غیره از نیازهای یک نرم افزار اموال و دارایی های ثابت ایده آل است. نرم افزار اموال و دارایی های ثابت پایدار، کلیه عملیات مرتبط با اموال از زمان خرید یا انتقال از انبار تا مباحث مرتبط با تعمیرات اساسی و محاسبه استهلاک به تفکیک محل استقرار در یک دوره مالی را به دقت محاسبه می‌کند. همچنین کنترل اموال شعبه‌های مختلف و تغییر محل آن‌ها که در سازمان‌های بزرگ یکی از معضلات جمعداری اموال است، از مزایای سیستم پایدار می‌باشد.

بیشتر بخوانیم : نرم افزار حسابداری

معرفی بخش های نرم افزار اموال و دارایی های ثابت

۱-اطلاعات پایه اموال

قوانین استهلاک، انواع خرید و حد مبلغ پایین دارایی در قسمت اطلاعات پایه نرم افزار اموال و دارایی های ثابت قرار می گیرد.

۲-دارایی

شما می توانید برای ثبت دارایی، ثبت محل دارایی ها، اضافات  و تعمیرات اساسی، فهرست استهلاک و ثبت توقف دارایی های سازمان از این بخش استفاده کنید. با توجه به اینکه دارایی یکی از موارد مهم محسوب میشود.

۳-فهرست اموال

برای دستیابی هر چه سریع تر به فهرست اموال، تاریخچه اسناد دارایی و اموال در یک نگاه به فهرست اموال نرم افزار اموال و دارایی های ثابت خود مراجعه نمایید.

۴-برچسب اموال

شما می توانید برای تمامی اموال خود برچسب تعریف کنید. چاپ برچسب بر روی اموال سازمان و حتی طراحی برچسب از جمله امکانات این بخش است.

۵-مدیریت صدور اسناد حسابداری

مدیریت اسناد دارایی سازمان را از طریق این قسمت پیگیری کنید.

۶-گزارش های اموال

تنوع بی نظیر در گزارش گیری اموال از جمله امکانات نرم افزار اموال می باشد. گزارش هزینه استهلاک اموال، گزارش فهرست اموال، گزارش اموال موجود در اتاق، فهرست دارایی های فروش رفته، گزارش تغییرات در وضعیت دارایی ها و گزارش پویای اموال تنها گوشه ای از عملکرد نرم افزار اموال و دارایی های ثابت است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای درخواست دمو و کسب اطلاع دقیق تر از ویژگی های نرم‌افزار  می توانید این فرم را تکمیل کنید.

کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.