درخواست نمایندگی

|

|

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

زمان آن رسیده است، تصمیم بگیرید که قلم و صفحه های کاغذی یا Excel را رها کنید و مدیریت رستوران خود را به عصر دیجیتال انتقال دهید و نرم افزار مدیریت فروش رستوران خوب را انتخاب کنید.

این یک سرمایه گذاری عاقلانه است که می تواند موجب پس انداز برای تجارت شما باشد.

انتخاب مهمترین ویژگی های نرم افزاری، تصمیم بزرگ بعدی شماست. ویژگی های زیادی وجود دارند که برای صاحبان رستوران ها اهمیت دارد و  برنامه های مدیریت رستوران باید آن ها را ارائه دهند – اما همه محصولات نرم افزاری به طور یکسان این کار را انجام نمی دهند.

اگر شما رستورانی را مدیریت می کنید، نیازهای متفاوتی نسبت به هتل دارید. یا اگر اخیراً شغل رستوران داری جدیدی را افتتاح کرده اید، به همه ویژگی های نرم افزاری یک رستوران نیاز ندارید.

با وجود این، کسب و کارها در همه اشکال و اندازه ها نیاز به تجزیه و تحلیل دقیق در مورد هزینه ها؛ فروش و نرم افزارهایی دارند که می توانند به وسیله ی آن تجارت خود را توسعه دهند.

 چگونه نرم افزاری برای صنعت رستوران خود و برای نیازهای تجاری خاص خود که بهترین باشد پیدا می کنید؟ با لیست اصلی از ویژگی های اساسی که هر نرم افزاری باید، برای مدیریت مؤثر رستوران داشته باشد، شروع کنید.

طراحی نرم افزار مخصوص رستوران

یک نرم افزار خوب، صنعت رستوران داری را از داخل تا خارج، از عملیات سفارش گیری مستقیم به وسیله ی اپراتور تا آشپزخانه و داخل انبارهای موجودی را پوشش می دهد.

این بدان معنی است که ویژگی های هر محصولی که انتخاب می کنید باید نشان دهنده دانش برنامه نویس باشد؛ درباره آنچه برای مدیریت موفق و سودآور لازم است. یک شرکت نرم افزاری معتبر، محصولی را برای مدیریت در همه ابعاد ارائه می دهد. از رستوران های کوچک یا مستقل گرفته تا رستوران های بزرگ زنجیره ای – و سایر مدل های تجاری رستوران داری.

نرم افزارهای ما بیش از 10 سال است که به این شرایط و ویژگی ها پایبند است. طراحی و توسعه موفقیت آمیز ما همچنین با سفارشی سازی از سمت مشتریان هدایت می شود و هر محصول قبل از انتشار کامل، مسیر آزمایش های عملیاتی واقعی را طی می کند تا بتواند نیاز هر مشتری را مرتفع سازد.

نباید در مدیریت رستوران شما، حدس و گمانی وجود داشته باشد، باید توجه داشته باشید که آیا نرم افزار شما با توجه به صنعت رستوران داری ساخته شده است یا خیر؟

راهکارجامع مدیریت رستوران

محصول نرم افزاری که شما انتخاب می کنید باید  همه موارد لازم برای مدیریت بهینه را داشته باشد تا بتوانید درآمد بیشتری کسب کنید.

به عنوان مثال؛ کنترل موجودی رستوران، شامل شناسایی دقیق آنچه دارید و بهایی که برای آن پراخت کردید و از کجا و در چه زمانی آن را به فروش می رسانید می شود. بنابراین هر نرم افزار مدیریت رستوران خوبی، شامل کلیه ویژگی های اساسی به صورت یکپارچه می باشد که عبارتند از: شمارش موجودی، هزینه صرف شده سفارش ها، ذخیره سفارش ها و سفارش های دقیق آماده سازی، محاسبه قیمت فروش بهینه و خرید و سفارش کارآمد.

علاوه بر این، هر محصول ارائه شده توسط شرکت نرم افزاری که انتخاب می کنید باید کلیه ویژگی های اساسی را برای مدیریت رستوران داشته باشد، این در حالی است که باید نیازهای خاص تجارت شما را نیز، برآورده کند.

نرم افزار پذیرا، دارای راه حل های نرم افزاری متفاوتی برای رستوران ها و کافه ها و برای رستوران های زنجیره ای و چند شعبه ای دارد. ما همچنین چندین راه حل ارزشمند را برای رفع نیازهای مشتریان خود تهیه کرده ایم، از برنامه هایی برای کاربران موبایل گرفته تا قابلیت سازگاری با کلیه ی بارکدخوان ها و دستگاه های POS و همچنین ویژگی هایی برای مدیریت جریان و فرآیندهای کاری.

نرم افزار فروش و صندوق رستوران

نرم افزار قابل گسترش مدیریت فروش رستوران

همانطور که اشاره کردیم، بهترین برنامه های نرم افزاری مدیریت فروش و صندوق رستوران در بازار، راه حل های کاملی برای کل تجارت شما هستند. نرم افزار جدید باید در حالی که سود شما را افزایش می دهد، همه چیزهای لازم را برای اجرا و مدیریت  داشته باشد. اما، یک نرم افزار کارا باید بتواند موجب رشد و پیشرفت شما شود.

بنابراین اگر تصمیم دارید  امسال یک شعبه ی دیگر برای رستوران خود علاوه بر شعبه ی فعلی رستوران افتتاح کنید، نرم افزار باید بتواند در انجام این کار به شما کمک کند و دید عملیاتی در سراسر کسب و کار  رو به رشد را در اختیار شما قرار دهد. به علاوه، هر نرم افزاری که خریداری می کنید باید با سیستم های POS ، حسابداری و تأمین موجودی یکپارچه شود و قدرت و انعطاف پذیری واقعی را به ارمغان آورد.

نرم افزار رستورانی پذیرا، دارای طراحی و توسعه سازگار و کاربر پسند است. بیش از 80 نوع گزارش برای انتخاب خواهید داشت، بنابراین می توانید با اطمینان و سهولت، همه جنبه های فروش و هزینه های خود را تحلیل كنید. راه حل های مدیریت کامل ما برای زنجیره ها و شعبه ها، تمام ویژگی های مدیریت عالی  را به علاوه مزایای اضافی مانند عملکرد مبتنی بر وب و گزارش دهی در سطح فروشگاه به شما ارائه می دهد.

بهترین شرکت های نرم افزاری به طور مداوم محصولات خود را به روز می کنند و  همزمان با مشتریان خود رشد و توسعه می یابند – ما اطمینان می دهیم، نرم افزاری که انتخاب می کنید می تواند تمام پیشرفت ها و تحولات را در نحوه مدیریت شما، اکنون و آینده پشتیبانی کند.

آزمایش نسخه دموی نرم افزار

در دنیای امروز، دیگر نیازی به طراحی و برنامه نویسی پیچیده نیست. نرم افزار فروش رستوران خوب و ساده در دسترس است؛ بنابراین همه افراد در کسب و کار شما می توانند از آن استفاده کنند.

نرم افزار و برنامه های کاربر پسند به معنای آموزش سریع تر و پیاده سازی موفق تر هستند، بنابراین می توانید زمان کمتری را برای آموزش و زمان بیشتری را برای کسب درآمد بیشتر صرف کنید.

اگر یک شرکت نرم افزاری ادعا می کند که محصولات آن کاربر پسند و آسان است، برای یک نسخه آزمایشی و رایگان (دمو نرم افزار)  ثبت نام کنید تا در مرحله ی اول بدانید نرم افزار چگونه کار می کند و  اطمینان حاصل کنید که کارکنان و اپراتورها، آشپزان و مدیران شما می توانند از آن استفاده کنند تا جریان کاری خود را ساده تر کرده و کل تیم شما را به هم متصل کند؟

نرم افزار مدیریت رستورانی پذیرا با استفاده از تخصص صاحبان رستوران ها و کترینگ ها و فست فودها ساخته شده است و آن را به یکی از جامع ترین سیستم ها و در عین حال آسان برای استفاده، در دسترس قرار داده است. ما ویژگی ها و مزایای قدرتمندی را در هر محصول ادغام می کنیم،

بنابراین می توانید موجودی خود را با سهولت پیگیری کنید. طراحی کاربر پسند ما در تنظیمات عملیاتی در دنیای واقعی آزمایش شده است تا اطمینان حاصل شود که کل تیم شما می تواند با حداقل آموزش IT و تجربه رایانه از نرم افزار ما استفاده کند. اگر صنایع رستورانی را خوب می شناسید، پذیرا  را می شناسید.

به علاوه ، ما به همه مشتریان، پشتیبانی اختصاصی ارائه می دهیم. کارکنان پشتیبانی با رفتاری دوستانه و آگاه از نرم افزار پذیرا  در شرکت مسقر هستند و از طریق ایمیل یا تماس تلفنی می توانید مشکلات نرم افزاری خود را با آن ها در میان بگذارید. 

راهکار مالی پایا افزار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای درخواست دمو و کسب اطلاع دقیق تر از ویژگی های نرم‌افزار  می توانید این فرم را تکمیل کنید.

کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.