درخواست نمایندگی

|

|

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
بلاگ

عوامل تأثیر گذار بر مدیریت هزینه رستوران

صاحبان رستوران و مدیران مجبورند دائماً درگیر جدیدترین روندها و تمایلات مصرف کننده و رقابت باشند. صاحبان رستوران ها همچنین باید کسب و کار خود را در تعادل نگاه دارند و از بهترین منابع خود با صرف بودجه ی بهینه استفاده کنند. در زیر تنها چند عامل اصلی که می توانند بر مدیریت هزینه رستوران شما تأثیر بگذارند، آورده شده است.

عرضه موجودی ضعیف

مدیریت جریان ثابت موجودی، مهارتی است که طی سال ها تجربه و دانش در صنعت حاصل می شود. باید اطمینان حاصل کنید که آشپزخانه شما به طور مداوم با مواد لازم برای ایجاد خلاقیت های خوشمزه و پویا پشتیبانی و موجب بازگشت چندباره و ایجاد وفاداری در مشتریان می شود.

به طور سنتی ، مدیریت موجودی رستوران، تیم مدیریت رستوران را ملزم به بررسی هفتگی موجودی و ارسال سفارش ها به صورت دست نوشته به تامین کنندگان برای شارژ مجدد می کند.

با این وجود، پیشرفت های تکنولوژی، این روند را بسیار ساده تر کرده است – اکنون می توانید با استفاده از نرم افزار مدیریت موجودی رستوران ها، این وظایف را فوراً ردیابی و خودکار کنید.

 با اجرای راه حل موجودی خودکار، می توانید روند پیگیری موجودی خود را ساده تر کرده و منابع زمانی خود را برای سایر کارها و فعالیت ها آزاد کنید.

هزینه نادرست دستور العمل

برای مدیریت هزینه رستوران خود، باید اطمینان حاصل کنید که دستور العمل ها و موارد منو را به طور دقیق و مؤثر قیمت گذاری کرده اید. برای انجام این کار، باید هزینه های فرعی و سود ناخالص خود را برای هر کالا در منو محاسبه کنید. دانستن هزینه های دقیق مربوط به هر دستور العمل به شما کمک می کند تا مواد اولیه  منو خود را با بهره وری در هزینه و درآمد بیشتر تهیه کنید و شغل خود را بهتر مدیریت کنید.

بودجه بندی رستوران

فناوری و سیستم های عامل های قدیمی

بسیاری از مدیران مشاغل، فناوری ها و سیستم عامل های خود را به روز می کنند و برخی دیگر به روزرسانی سیستم های خود و فناوری داخلی را با این فکر که اجرای آن بسیار گران خواهد بود به تعویق می اندازند.

با این حال، آنچه بسیاری از مدیران مشاغل درک نمی کنند، زمان و هزینه ای است که آنها می توانند با یک سیستم کارآمدتر پس انداز کنند. در حالی که انتقال توابع مهم شما و پیاده سازی آن ها در سیستم جدید به یک دوره آموزشی مختصر نیاز دارد، یک سیستم مناسب می تواند همه جنبه های عملکرد کسب و کار شما را برای افزایش بهره وری و سودآوری ساده تر کند!

نرم افزار پذیرا یکی از محبوب ترین و کاربردی ترین راه حل های نرم افزاری برای صنعت رستوران داری است. نرم افزار پذیرا، راه حل های سفارشی برای رستوران ها و کترینگ ها ارائه می دهد. یادگیری چگونگی کار با نرم افزار پذیرا می تواند به کسب و کار شما در صرفه جویی پول و ساده تر کردن عملیات برای بهره وری بیشتر کمک کند. امروز راه حل های نرم افزار مدیریت رستوران ما را بررسی کنید.

نرم افزار حسابداری رستوران پذیرا

برای دانلود کاتالوگ نرم افزار پذیرا بر روی لینک زیر کلیک کنید.

راهکار مالی پایا افزار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ما در شبکه های اجتماعی

داغ ترین ها

logo2
نسخه به روز شده نرم افزار مالی تحت ویندوز پنجره (پایا)
ادامه مطلب
2355471
نرم افزار جامع فروشگاهی
ادامه مطلب
accounting-end-cost
ثبت حسابداری بهای تمام شده
ادامه مطلب
نرم-افزار-حسابداری-انبار
اصول و روشهای حسابداری انبار با نرم افزار
ادامه مطلب
logo
روش جلوگیری از آلوده شدن به باج افزار WannaCry
ادامه مطلب
ShahreMohtava
نحوه تهیه صورت سود و زیان جامع
ادامه مطلب
نرم-افزار-انبارداری
نرم افزار انبارداری
ادامه مطلب
حسابداری
آخرین اخبار حسابداری در ایران
ادامه مطلب
erp
برنامه ریزی منابع سازمانی یا همان ERP چیست؟
ادامه مطلب
تجزیه-و-تحلیل-صورت-های-مالی
بهترین نرم افزار تجزیه و تحلیل صورت های مالی
ادامه مطلب

برای درخواست دمو و کسب اطلاع دقیق تر از ویژگی های نرم‌افزار  می توانید این فرم را تکمیل کنید.

کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.