بلاگ
نرم افزار CRM

فایل صوتی این متن

نرم افزار CRM ابزاریست که در کسب و کارها برای مدیریت قسمت های مختلف بکار میرود. این نرم افزاز توانایی یکپارچه سازی اطلاعات مشتریان را داراست و میتواند تمامی بخش های یک کسب و کار را  به یکدیگر ارتباط  دهد و اطلاعات موردنیاز هر قسمت را دراختیار کاربر قرار دهد.

این نرم افزار تمامی فرایندهای ارتباط با مشتری را مدیریت میکند و از مراحل ابتدایی کسب و کار که شامل بازاریابی فروش محصولات ،پروژه های انجام شده داخل شرکت ، روند تولید محصولات ،فروش و ارائه ی خدمات پشتیبانی بعد از فروش را شامل میشود.

نرم افزار CRM میتواند اطلاعات کامل هر مشتری را به کاربر مخصوص خود ارائه دهد. علاوه بر این میتواند تمامی اطلاعات تاریخچه ی کاری مشتری با شرکت یا کسب و کار را بصورت دقیق به کاربر بدهد.

اطلاعاتی مانند تاریخ معاملات،هزینه ها،مقدار خرید مشتری،نحوه ی پرداخت،چگونگی سفارش و تحویل محصول،زمان عقد قرارداد و روند خرید مشتری به صورت فصلی یا ماهیانه و یا سالیانه.این امر باعث ایجاد دید 360 درجه ای نسبت به مشتری و ارائه ی خدمات دقیق تر و شناخت کامل تر میشود و در نهایت میتواند میزان سود دهی به کسب و کار را تخمین بزند.

نرم افزار CRM

آموزش نرم افزار CRM

برای یادگیری نرم افزار CRM راه های مختلفی وجود دارد. از ویدیوهای آموزشی که بصورت رایگان در سایت های مختلف قرار داده شده است تا دوره ها و کلاس هایی که برای نرم افزارهای مختلف ارتباط با مشتری تهیه شده است. حتی گاهی یادگیری از یک همکار مسلط میتواند گزینه ی مناسبی برای آموزش باشد.

نرم افزار CRM

ویژگی های نرم افزارCRM

نرم افزار CRM باید دارای ویژگی هایی باشد که برای کاربر راحت و در دسترس باشد.

یکی از این ویژگی ها مدیریت تماس هاست به این صورت که بعد از تماس مشتری نرم افزار روند خرید و پیشرفت و تقاضای مشتریان را بتواند به صورت تاریخچه دربیاورد و در مواقع نیاز یادآوری کند.

در واقع کلیه ی اطلاعات مشتری پس از تماس اول را ذخیره و در مواردی که اطلاعات مشتری با شرایط محصول یکی بود، بتواند نیاز مشتری را تشخیص دهد و با برقراری ارتباط صحیح و موثر به مشتری مورد نظر محصول را ارائه کند.

با پیشرفت تکنولوژی در تمام زمینه ها،داشتن نرم افزاری که درتمام اماکن و نقاط قابل دسترس باشد و دسترسی راحت به آن داشته باشیم حائز اهمیت است.

نرم افزار CRM میتواند بر روی گوشی های هوشمند نصب شود و عملکرد یکسانی داشته باشد در نتیجه اکثر صاحبان کسب و کار میتوانند خیلی راحت به اطلاعات مشتریان در هر لحظه بر روی گوشی موبایل خود دسترسی داشته باشند و این امر بسیار مهمی در عصر تکنولوژی های پیشرفته محسوب میشود.

از دیگر ویژگی های مهم یک نرم افزار CRM قابلیت تحلیل است. اطلاعات ورودی مشتریان تا مادامی که نتواند ما را به نتیجه ی خاص آماری برساند بی فایده است. ما به تحلیل داده ها برای بررسی روند رشد و صعود و یا زیان و سقوط کسب و کار نیاز داریم،برای خدمت رسانی و تولید محصولات متناسب با نیاز مشتری به بازه های آماری خرید در فصول مختلف نیاز داریم و در کل ما نیازمند دانستن جزئیات بصورت طبقه بندی شده در قالب آمار و اعداد و ارقامیم تا بتوانیم با برنامه ریزی صحیح و قابل اجرا به روند رشد کسب و کار بپردازیم.

نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری با توجه به اسمش باید بتواند مانند پزشک برای هر بیمار نسخه ی منحصربفرد بنویسد. ما با دانستن نیاز مشتری و علایق و سلایق و درخواست هایش به خدمات خصوصی و سفارش سازی شده برای هر مشتری میپردازیم تا بتوانیم نیازش را تامین کنیم.

ویژگی دیگری که خیلی برایمان اهمیت دارد سادگی نرم افزار CRM است. چراکه هرچقدر نرم افزار ساده تر باشد و بتوان بصورت آسان تری با آن ارتباط برقرار کرد کارمندان برای استفاده از آن اشتیاق بیشتری دارند و نتایج حاصل از استفاده از این نرم افزار نیز بهتر میشود چرا که با الگوهای ساده میشود ارتباط موثرتر برقرار کرد.

نرم افزار CRM

مزایای یادگیری نرم افزار CRM چیست؟

از مزایای یادگیری این نرم افزار که بسیار چشم گیر و دارای اهمیت است،افزایش میزان فروش،افزایش میزان بهره بری از روند تولید و فروش و تقویت قدرت خدمات پس از فروش میباشد.

برای فردی که دارای کسب و کار است یادگیری این نرم افزار باعث تسلط بیشتر و دید وسیع تر نسبت به تمام مراحل کسب و کارش میباشد. همچنین جذب نیروهای جدید و مشتریان بالقوه ای که میتوانند با استراتژی مخصوص به مشتریان بالفعل تبدیل شود و هر مشتری نرخ خرید تکرار شونده ی بیشتری داشته باشد.

تصمیم گیری با علم به آینده ی کسب و کار بصورت تحلیل داده ها و افزایش میزان اشتیاق پرسنل در اجرایی کردن امور مرتبط با کار نیز از مزایای یادگیری این نرم افزار است. افزایش سرعت تمام پروسه ها و اجرای پروتکل ها به آسانی قابل برنامه ریزی و انجام میشود.

نرم افزار CRM

بهترین محل برای تهیه ی نرم افزار CRM کجاست؟

افرادی که در فضای ابری نرم افزار ارائه میکنند میتوانند به عنوان فروشندگان نرم افزار CRM فعالیت کنند. همچنین برخی از تامین کنندگان نرم افزارهای مختلف،نرم افزارهای تحت وب و شرکت های مطرح در سطح جهانی نیز این نرم افزار را تولید میکنند.

کمپانی نرم افزاری مانند ماکروسافت که نسخه های زبان انگلیسی تولید میکند و تعدادی شرکت داخلی به صورت انحصاری و یا غیر انحصاری این محصول را ارائه میدهند و با توجه به نیاز کسب و کار هر فرد لازم است تا بصورت اختصاصی ویژگی های محصول شرکت های مختلف را بررسی کرده و متناسب با نیازش یکی از محصولات را انتخاب کند.

نرم افزار CRM

قیمت نرم افزار CRM چه مقدار است؟

قیمت این نرم افزار با توجه به ویژگی های سیستمی که برای کسب و کار خود میخواهیم اجرا کنیم متفاوت است. اینکه میخواهیم در کدام در کدام بخش از بازاریابی تا فروش و خدمات پس از فروش،بررسی فعالیت ها و مدیریت آنها مانور بیشتری بدهیم قیمت ها با تغییر روبرو میشوند.

نرم افزار CRM ابزاریست که در کسب و کارها برای مدیریت قسمت های مختلف بکار میرود. این نرم افزاز توانایی یکپارچه سازی اطلاعات مشتریان را داراست و میتواند تمامی بخش های یک کسب و کار را  به یکدیگر ارتباط  دهد و اطلاعات موردنیاز هر قسمت را دراختیار کاربر قرار دهد.

از ویدیوهای آموزشی که بصورت رایگان در سایت های مختلف قرار داده شده است تا دوره ها و کلاس هایی که برای نرم افزارهای مختلف ارتباط با مشتری تهیه شده است. حتی گاهی یادگیری از یک همکار مسلط میتواند گزینه ی مناسبی برای آموزش باشد.

از مزایای یادگیری این نرم افزار که بسیار چشم گیر و دارای اهمیت است،افزایش میزان فروش،افزایش میزان بهره بری از روند تولید و فروش و تقویت قدرت خدمات پس از فروش میباشد.

قیمت این نرم افزار با توجه به ویژگی های سیستمی که برای کسب و کار خود میخواهیم اجرا کنیم متفاوت است. اینکه میخواهیم در کدام در کدام بخش از بازاریابی تا فروش و خدمات پس از فروش،بررسی فعالیت ها و مدیریت آنها مانور بیشتری بدهیم قیمت ها با تغییر روبرو میشوند.

آیا این مطلب مفید بود؟

[wp_ulike]
Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on telegram
Share on whatsapp

دیدگاه ها بسته شده اند.

ما در شبکه های اجتماعی

داغ ترین ها

زنبیل خرید