درخواست نمایندگی

|

|

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

مدت خیلی زیادی از ورود بهترین نرم افزار حسابداری آنلاین نمیگذرد که این چنین شرکت ها و سازمان ها شیفته ی آنها شده اند. نرم افزارهای حسابداری آنلاین به طور کلی باعث آسان تر شدن امور مرتبط با حسابداری، یکپارچه شدن حساب کتاب ها و منظم ترشدن امور مالی و سازمانی میشود. این نرم افزارها به دو صورت ارائه میشوند و در بازار وجود دارند. نرم افزارهای حسابداری آنلاین و نرم افزارهای حسابداری آفلاین.

پادکست نرم افزار حسابداری آنلاین

نرم افزارهای حسابداری آنلاین دارای معایب و محاسن زیادی هستند. که هر مجموعه با توجه به ویژگی های موردنظرش و کارکردی که برایشان اولویت دارد ، میتواند بین این دو انتخاب کند. و نرم افزار مربوطه را تهیه کند و در مجموعه اش به کار بگیرد. از جمله نکات مثبتی که در این نرم افزار حسابداری آنلاین وجود دارد میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

این نرم افزارها چون به صورت تحت وب ارائه میشوند. و بر روی انواع مرورگرها اجرا میشوند باعث ایجاد دسترسی حداکثری کارفرما و حسابدار به حساب های مجموعه میشود. به این صورت که در هر زمان و هر مکان و هرجایی شما میتوانید. از این نرم افزار استفاده کنید و به حساب های شرکت خود دسترسی داشته باشید.

گاهی شرایط اضطراری پیش میاید و شما خارج از شرکت هستید. و نیازمند دسترسی فوری به صورت حساب های شرکت دارید، این نرم افزار همواره در دسترس شماست و بر روی لپ تاپ وگوشی های همراه به راحتی اجرا میشود. و عملکرد محدودی ندارد. همچنین این نرم افزار شما در جریان جزیی ترین هزینه های شرکت قرار میدهد و دیگر نیاز نیست. از حسابدار خود لیستی از جزییات را برای بررسی بخواهید.

این نرم افزار به شما کمک میکند تا هر زمان نیازمند. اطلاعات و جزییاتی از حساب کتاب های قدیمی خود هستید، تنها با یک سرچ ساده به آن دسترسی پیدا کنید و دیگر خبری از پرونده های بایگانی شده ی بسیار زیاد و جستجو بین آنها نیست.


برای خواندن مطالب درمورد نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان میتوانید:

آموزش نرم افزار حسابداری آنلاین

اگر به دنبال یادگیری نرم افزار حسابداری آنلاین هستید. به احتمال زیاد یا حسابداری هستید. که تازه وارد بازارکار شده اید و یا کارفرمایی هستید که میخواهد بداند. این نرم افزار چگونه میتواند به کسب و کار شرکتش کمک کند، به هرحال شما راه های بسیاری برای آموزش دیدن دارید.

 

نرم افزار حسابداری آنلاین

هر شرکتی که نرم افزار حسابداری آنلاین به بازار عرضه میکند. در توتریال های آموزشی برای مشتری هایش به آموزش آنها میپردازد. وامروزه شرکت ها و مراکز بسیاری هستند. که این نرم افزارها را ارائه میکنند. همچنین ویدیوهای آموزشی رایگان و غیر رایگانی در اینترنت وجود دارد که میتوانید از آنها استفاده کنید.

آموزش نرم افزارهای حسابداری غیر رایگان نیز هزینه ی هنگفتی را برای شما رقم نمیزند. از آپارات و یوتیوب نیز میتوانید استفاده کنید. کافیه اسم نرم افزار موردنظر خود را سرچ کنید. و ببینید. ویدیوهای مرتبط با آموزشی که دارند به کار شما میاید یا خیر.

در بعضی از شرکت ها نیز حسابداران به محض ورود تحت آموزش و تعلیم قرار میگیرند؛ در این راستا کمک های بی چشم داشت یک همکار خوب را نیز دست کم نگیرید.

نرم افزار حسابداری آنلاین چیست و چه کمکی به کسب و کارها می‌کند؟

بخش مهمی در شرکت‌ها به حسابداری و امور مالی مربوط می‌شود. بررسی تراکنش‌های مالی، سود و زیان و .. در شرکت‌های با تراکنش بالا به صورت دستی ممکن نیست. و خطاهای زیادی به همراه خواهد داشت. نرم افزار حسابداری برای سازمان‌های کوچک و بزرگ تهیه شده است و شما می‌توانید با توجه به کسب و کارتان این نرم افزارها را انتخاب کنید.با استفاده از این نرم افزار تنها با چند کلیک می‌توانید صورت حساب یا گزارش مالی بگیرید. در حالیکه در روش‌های دستی باید این کار را در چند روز انجام دهید.

نرم افزار حسابداری آنلاین تالار

با استفاده از نرم افزار حسابداری تالار می‌توانید حساب‌های مختلف را مدیریت کنید. این نرم افزار از تداخل برنامه‌ها با هم جلوگیری می‌کند و کارمندان بدون اتلاف وقت به داده‌های حسابداری و مالی دسترسی خواهند داشت. این کار موجب صرفه جویی در زمان و هزینه خواهد شد و بهره وری را بالا می‌برد.


برای خواندن مطالب درمورد نرم افزار اتوماسیون اداری میتوانید:

برنامه فروشگاهی

با نرم افزارهای حسابداری آنلاین می‌توانید ویژگی و قابلیت‌های زیادی را به کسب و کار خود اضافه کنید. و باعث رشد آن شوید. فروشگاه‌ها روزانه تراکنش‌های زیاد مالی را انجام می‌دهند. و برای مشتریان فاکتور صادر می‌کنند. برنامه فروشگاهی به فروشگاه‌ها کمک می‌کند که این کار را به صورت دقیق‌تر و سرعت بیشتری انجام دهند.

با برنامه حسابداری فروشگاهی شما می‌توانید موجودی فعلی را بررسی کنید و  بدهی‌ها و مطالبات خود را پیگیری و پرداخت‌‌ها را مدیریت کنید. در برنامه فروشگاهی امکان دریافت گزارش و تحلیل عملکرد وجود دارد. شما می‌توانید عملکرد فروش در سطوح مختلف تولید، کارمندان، تاریخ و زمان را نظارت کنید.

هدف نرم افزارهای حسابداری متمرکز کردن داده‌های مربوط به بخش حسابداری در یک سیستم و ارائه گزارش به صاحب آن کسب و کار است که به صورت یکپارچه باشد. نرم افزار erp نوعی از این سیبسم یکپارچه است در یک سیستم فروشگاهی با ثبت اطلاعات موجود از محصولات فروشگاه به راحتی فاکتور صادر کنید و موجودی‌ها را بررسی و سایر گزارش‌های مورد نظر خود در رابطه با محصولات را به دست بیاورید.

مزایای یادگیری این نرم افزارها

از مزایای یادگیری نرم افزار حسابداری آنلاین برای فردی که به تازگی میخواهد در سمت حسابدار یک شرکت قرار بگیرد این است که در چشم کارفرما شما انسانی به روز و مفید واقع خواهید شد، در واقع شما را حسابداری حرفه ای به حساب میاورد که برای ارتقای شغلش به دنبال جدیدترین فیچرهای شغلی است.

هرچقدر شما بتوانید مفیدتر واقع شوید برای شرکت نیز سودآوری بیشتری خواهید داشت. فرض کنید برای مصاحبه رفته اید؛ در دفتر کارفرما شما و حسابدار دیگری نشسته اید و منتظرید تا نوبت مصاحبه شما بشود.

اگر شما به جای کارفرما بودید و شرایط هر دو فردی که قرار بود با آنها مصاحبه کنید. یکسان بود ولی یکی از آنها نحوه ی استفاده از نرم افزار حسابداری آنلاین را بلد بود، کدام فرد را برای استخدام انتخاب میکنید؟ قطعا فردی که نحوه ی استفاده را بلد بود استخدام میکردید! و اینکه رزومه ی شما را یادگیری این نرم افزار پربار میکند.

نرم افزار حسابداری پیمانکاری

پیمانکاران نیز با افراد زیادی سر و کار دارند که رسیدگی به امور آنها در حجم بالا کاری دشوار و نیازمند دقت بالاست. یک خطای جزئی کل معادلات را برهم خواهد زد. نرم افزار حسابداری پیمانکاران به کمک پیمانکاران آمده و با دسته‌بندی کارها و حساب‌ها، دید کلی و جامعی از امور مالی به صاحبان مشاغل خواهد داد.

نرم افزار حسابداری آنلاین

نرم افزار حسابداری آنلاین بر روی انواع سیستم

نرم افزارهای حسابداری آنلاین بر روی تمامی سیستم های عامل اندروید و ios در گوشی های همراه کار میکند. و به صورت کامل خدماتی که در مرورگرهای تحت وب ارائه میکند را در نسخه های موبایلی نیز ارائه میکند.

 

همچنین این نرم افزارهای حسابداری بر روی تمامی مرورگرهای وب اجرا میشوند و عملکرد مطلوبی دارند، پس با داشتن هر نوع وسیله ی ارتباطی اعم از گوشی های همراه ، تبلت، لپ تاپ، کامپیوتر و… نگران استفاده از این نرم افزارها نباشید و با خیال راحت شرکت خود را از دور کنترل کنید و یا اگر حسابدارهستید میتوانید به صورت دورکاری و ریموت از پس وظایف خود در هر زمان و مکانی بربیایید.

بهترین نرم افزار حسابداری آنلاین

نرم افزارهای ارائه شده در بازار دارای کاربردهای متفاوت هستند، هر کدام ویژگی هایی دارند که برحسب نوع کسب و کار خودتان باید آن را انتخاب کنید. بهترین نرم افزارها را در صنف کاری خود بیابید و در ارتباط با آن تحقیق کنید سپس آن را انتخاب کنید.

 

بهترین نرم افزار حسابداری آنلاین

نرم افزار حسابداری asp

نرم افزار حسابداری asp تحت وب است یعنی کاربران می‌توانند از طریق وب به داده‌های حسابداری خود دسترسی داشته باشند. و وارد پنل کاربری شوند. این امکان باعث می‌شود که شما محدود به سیستم نباشید و از هر جایی به نرم افزار خود دسترسی داشته باشید. نسخه‌های وب نرم افزار حسابداری علاوه بر ویژگی‌های نسخه‌های عمومی، امکانات بیشتری را در اختیار مصرف کنندگان قرار می‌دهند.

نرم افزار حسابداری به شما اجازه می‌دهند. در هر مکان و هر زمانی به داده‌های حسابرسیتان دسترسی داشته باشید. با این نرم افزار شما می‌توانید در مدت زمان کوتاهی ترازنامه تنظیم کنید. و گزارش‌های مالی مربوط به تاریخی خاص را در زمانی کوتاه دریافت کنید.

نرم افزار حسابداری آنلاین

قیمت این نرم افزارها

در اینترنت دو دسته از نرم افزارها مشاهده میشوند. دسته ی نرم افزارهای حسابداری آنلاین رایگان و نرم افزارهای حسابداری آنلاین غیر رایگان.بدیهی است که نرم افزارهای حسابداری آنلاین غیر رایگان دارای ویژگی ها و خصوصیاتی هستند که نرم افزارهای حسابداری رایگان از آنها بی بهره اند .

 

پس با توجه به نیاز شرکت خود نرم افزاری را باید انتخاب کنید که بیشترین و بهترین تطابق را با کارکرد شرکت شما داشته باشد، ممکن است یک نسخه ی رایگان پاسخگوی همه ی نیازهای شما باشد.

قیمت نرم افزارهای حسابداری غیر رایگان با توجه به امکانات ارائه شده در نرم افزار متفاوت است و قیمت ثابتی ندارد. لذا حتما قبل از تهیه به تمام ویژگی های مدنظر نرم افرار توجه کنید.

  • رایج ترین نرم افزار حسابداری چیست؟

رایج ترین نرم افزار حسابداری
حسابداری QuickBooks
حسابداری Xero
FreshBooks ابر حسابداری
حسابداری Sage 50

  • آیا حسابداران از اکسل استفاده می کنند؟

اکسل ابزاری فوق العاده قدرتمند برای حسابداران است و این یک مهارت کلیدی است. که هر حسابدار تازه کار باید سعی کند با آن آشنا شود.

  • حسابداران از چه نرم افزاری استفاده می کنند؟

در اینجا هفت مورد از بهترین برنامه های نرم افزار حسابداری آسان از جمله Wave، QuickBooks، FreshBooks و موارد دیگر آورده شده است.
Wave بهترین نرم افزار حسابداری رایگان
Zoho Books Most Bang For Your Buck
ZipBooks ساده ترین نرم افزار حسابداری
FreshBooks بهترین پشتیبانی مشتری
QuickBooks بهترین نرم افزار حسابداری مستقل خود اشتغالی

 

نرم افزارهای حسابداری آنلاین به طور کلی باعث آسان تر شدن امور مرتبط با حسابداری، یکپارچه شدن حساب کتاب ها و منظم ترشدن امور مالی و سازمانی میشود. این نرم افزارها به دو صورت ارائه میشوند و در بازار وجود دارند. نرم افزارهای حسابداری آنلاین و نرم افزارهای حسابداری آفلاین

آموزش نرم افزارهای حسابداری غیر رایگان نیز هزینه ی هنگفتی را برای شما رقم نمیزند. از آپارات و یوتیوب نیز میتوانید استفاده کنید. کافیه اسم نرم افزار موردنظر خود را سرچ کنید. و ببینید ویدیوهای مرتبط با آموزشی که دارند به کار شما میاید یا خیر.

در بعضی از شرکت ها نیز حسابداران به محض ورود تحت آموزش و تعلیم قرار میگیرند. در این راستا کمک های بی چشم داشت یک همکار خوب را نیز دست کم نگیرید.

 

از مزایای یادگیری نرم افزار حسابداری آنلاین برای فردی که به تازگی میخواهد در سمت حسابدار یک شرکت قرار بگیرد این است که در چشم کارفرما شما انسانی به روز و مفید واقع خواهید شد، در واقع شما را حسابداری حرفه ای به حساب میاورد که برای ارتقای شغلش به دنبال جدیدترین فیچرهای شغلی است.

نرم افزارهای حسابداری آنلاین بر روی تمامی سیستم های عامل اندروید و ios در گوشی های همراه کار میکند. و به صورت کامل خدماتی که در مرورگرهای تحت وب ارائه میکند را در نسخه های موبایلی نیز ارائه میکند.

 

برای درخواست دمو و کسب اطلاع دقیق تر از ویژگی های نرم‌افزار  می توانید این فرم را تکمیل کنید.

کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.