درخواست نمایندگی

|

|

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

طراحی و عملیات انبار در دهه های گذشته دستخوش تغییرات اساسی شده است. به طور خاص، با شروع تجارت الکترونیک، پیچیدگی عملیات انبار با ذخیره سازی مجموعه SKU بزرگ در مقادیر کم، الگوهای تقاضای بی ثبات و در درجه اول سفارشات مشتری تک خطی چندین برابر افزایش یافته است. به دلیل تجمیع، اندازه آنها افزایش یافته است، شناسایی جدید و سریع و فناوری های ارتباطی راه خود را به انبار پیدا کرده اند و فناوری های اتوماسیون ، پیشرفت کرده اند و سرعت و کارایی عملیاتی را بهبود می بخشند. در راستای این تحولات، این موضوع ویژه به فناوری‌ها و روش‌های جدید و چگونگی تأثیر آن‌ها در طراحی و مدیریت انبار  و انبارداری می‌پردازد.

مقدمه

انبارها نقش مهمی در تطبیق تقاضای محصول با عرضه در سطوح مختلف زنجیره تامین دارند. هیچ طراحی و مدیریت زنجیره تامین بدون تصمیم گیری در مورد مکان، طراحی و مدیریت انبارها کافی نیست. امروزه انبارها نه تنها به عنوان مراکز ذخیره سازی بلکه به عنوان مراکز ارزش افزوده نیز عمل می کنند. چندین انبار عملیات مونتاژ، بسته بندی و تعمیر را در محل خود دارند. مدل‌های تصمیم‌گیری انبار برای سودآوری یک سازمان بسیار مهم هستند. تحقیقات موجود نشان می دهد که درک اصول طراحی و مدیریت انبار می تواند نقشی اساسی در بهبود کارایی عملیات ایفا کند. کاهش خستگی و جابجایی کارکنان؛ و بهبود سطح خدمات مشتری در سیستم‌های اتوماسیون انبار جدید می‌توانند به افزایش انعطاف‌پذیری عملیاتی و برآوردن انتظارات رو به رشد مشتریان کمک کنند.
دستور کار تحقیقاتی در انبارداری شامل مدل‌های تصمیم‌گیری مبتنی بر بهینه‌سازی برای رسیدگی به مشکلات انبار استراتژیک، تاکتیکی و عملیاتی، تحلیل عملکرد سیستم‌های انبار دستی و خودکار (شامل سیستم‌های رباتیک) با استفاده از مدل‌های تصادفی، اصول طراحی انبار جدید، مدیریت عملیات رفتاری در انبارها، ابزارهایی برای مدیریت عملیات انبار تجارت الکترونیکی پیچیده مانند مدیریت بازده، مدل های هزینه برای انتخاب راه حل های حمل خودکار مواد، ایمنی و امنیت انبار، قراردادهای انبارداری و غیره می باشد.

انبارداری

نتیجه

روندی که در جستجوی ادبیات در مقدمه شناسایی شد، در شماره فعلی نیز یافت می شود. تحقیقات انبارداری نه تنها بر موضوعات سنتی مانند بهبود کارایی در موقعیت‌های انتخاب سفارشات سطح پایین معمولی، یا سیستم‌های اتوماسیون کلاسیک مانند سیستم‌های AS/R متمرکز است. به طور فزاینده‌ای به فناوری‌های خودکار جدید، مانند سیستم‌های ذخیره‌سازی با چگالی بسیار بالا و سیستم‌های AVS/R یا سایر عوامل (مانند عوامل انسانی) که به بهبود عملکرد انبار کمک می‌کنند، توجه می‌شود

با سپاس از همراهی شما لطفا از لینک زیر هم دیدن فرمایید.

نرم افزار ارتباط با مشتریان پل

برای درخواست دمو و کسب اطلاع دقیق تر از ویژگی های نرم‌افزار  می توانید این فرم را تکمیل کنید.

کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.