Layer 2 4 2 - اتوماسیون مالی تحت وب پایدار
Layer 2 2 - اتوماسیون مالی تحت وب پایدار
نرم افزار اتوماسیون مالی تحت وب پایدار
اتوماسیون مالی یکپارچه مخصوص سازمان ها شرکت های بزرگ و متوسط ،
هلدینگ و چند شعبه ای خدماتی، بازرگانی، پیمانکاری، تولیدی و ... ( دولتی - خصوصی )
slider paydar 1 - اتوماسیون مالی تحت وب پایدار

نرم افزار اتوماسیون مالی تحت وب پایدار

نرم افزار اتوماسیون مالی تحت وب پایدار مناسب کدام کسب و کارها می باشد

logo7 - اتوماسیون مالی تحت وب پایدار
logo6 - اتوماسیون مالی تحت وب پایدار
logo5 - اتوماسیون مالی تحت وب پایدار
logo4 - اتوماسیون مالی تحت وب پایدار
logo3 - اتوماسیون مالی تحت وب پایدار
logo2 - اتوماسیون مالی تحت وب پایدار
logo1 - اتوماسیون مالی تحت وب پایدار
نرم افزار اتوماسیون مالی تحت وب پایدار با ویژگی های منحصر به فرد و فرآیند محور بودن، یکی از بهترین نرم افزارهای حسابداری است که امکان دستیابی سریع و به موقع از هر جا و با هر ابزاری را در بستری امن در اختیار شما قرار می‌دهد.
فرآیندهای داخلی نرم افزار حسابداری مالی مانند ثبت و تأییدیه اسناد حسابداری، گردش درخواست وجه نقد در خزانه‌داری، درخواست کالا توسط واحدها و خرید کالا، تأییدیه‌ مالی پیش فاکتور و تبدیل آن به فاکتور، درخواست مرخصی و غیره را در یک کارتابل ببینید و مدیریت کنید.
نرم افزار اتوماسیون مالی تحت وب پایدار برای کسب وکارهای کوچک، متوسط، و بزرگ طراحی شده است و می تواند نیازهای کسب وکارهای بزرگ را برطرف کند.
اگر به دنبال یک نرم افزار حسابداری قدرتمند و انعطاف پذیر هستید، نرم افزار پایدار یک گزینه مناسب است.
نرم افزار اتوماسیون مالی تحت وب پایدار نسبت به نرم افزار شرکتهای دیگر ارزانتر است.
این تفاوت قیمت به دلیل سیاست مشتری مداری شرکت پایا سافت است.
نرم افزار اتوماسیون مالی تحت وب پایدار از نظر سرعت و عملکرد نسبت به نرم افزار شرکتهای دیگر برتری دارد.
این برتری به دلیل استفاده از فناوریهای جدید در نرم افزار پایدار است.
نرم افزار اتوماسیون مالی تحت وب پایدار شامل زیرسیستم‌های مالی، کنترل بودجه، حسابداری یکپارچه، خزانه‌داری ریالی و ارزی، انبار و حسابداری انبار،‌ خرید و تدارکات، فروش و بازرگانی و باشگاه مشتریان، ‌اموال و دارایی‌های ثابت، تولید و بهای تمام شده، حقوق و دستمزد و غیره بوده که در ارتباط مستقیم با اتوماسیون اداری پندار می‌باشد.
به این قابلیت‌ها نرم افزار فرم ساز و سیستم گردش کار پویا (Work flow) را نیز اضافه نمایید.
شما با استفاده از نرم افزار اتوماسیون مالی تحت وب پایدار میتوانید به راحتی تمامی کارهای اتوماسیون مالی خود را انجام دهید.
تمامی کسب و کارها ازجمله: سازمان‌ها‌‌‌‌‌‌، هلدینگ‌ها، چند شعبه‌ای، خدماتی، بازرگانی، پیمانکاری و تولیدی میتوانند تمامی اتوماسیون مالی و حسابداری تحت وب خود را با نرم افزار اتوماسیون مالی تحت وب پایدار انجام دهند. علاوه بر این شما میتوانید با نرم افزار حسابداری فروشگاهی تحت وب پیوند تمامی فرآیند مالی خود را انجام دهید.

نرم افزار اتوماسیون مالی تحت وب پایدار


اتوماسیون حسابداری، نامی است که به فناوری داده می شود که هدف آن خودکارسازی فرآیندهای تجاری در یک شرکت است که با منطق تجاری و ورودی های تعریف شده مدیریت می شود.
اتوماسیون حسابداری تحت وب پایدار، پرسنل بخش‌ های درون یک شرکت یا موسسه را قادر می ‌سازد تا با ربات ‌های نرم ‌افزاری نصب ‌شده بر روی سرور یا رایانه، کارهای معمول خود را که نیازی به ارزش افزوده ندارد، کارآمدتر کنند.
به این ترتیب، باعث به حداقل رساندن میزان خطا و هزینه های پرسنل شاغل در ساختار کاری که انجام می دهند میشوند که مزایای زیادی برای شرکت به همراه خواهد داشت.

ویژگی های نرم افزار اتوماسیون مالی تحت وب پایدار

نرم افزار اتوماسیون مالی تحت وب پایدار یکی از بهترین نرم افزار های حسابداری با ویژگی‌های منحصر به فرد، امکان دستیابی سریع و به موقع از همه جا و با هر فردی را در اختیار شما قرار می‏‌دهد تا بتوانید از توانمندی‌های ویژه سیستم استفاده نموده و اطلاعات مورد نیاز خود را در بستری امن و مستقل از زمان و مکان و از هر جای دنیا در اختیار داشته باشید.

پایدار رمز موفقیت شما است.

برای استفاده از نرم افزار اتوماسیون مالی تحت وب پایدار، نیازی به دریافت CD و نصب نرم افزار و یا به‌روزرسانی ندارید. با هر دستگاهی که یک مرورگر وب داشته باشد می‌توانید در شبکه‌های محلی و یا در شبکه اینترنت وارد سیستم شوید و به کارتان برسید.  با نرم افزار حسابداری تحت وب پایدار لپ تاپ و تبلت و حتی گوشی موبایل شما دفتر کار شما هستند. همچنین با توجه به مستقل بودن نرم افزار نسبت به نصب و راه‌اندازی بر روی دستگاه کاربران، هزینه‌های نصب و راه‌اندازی و پشتیبانی کاهش می‌یابد.

پایدار بدون مرز

با استفاده از نرم افزار اتوماسیون مالی تحت وب پایدار، نیازی به نصب نرم افزار ندارید. با هر دستگاهی که یک مرورگر وب داشته باشد، می‌توانید وارد سیستم شوید و به کارتان برسید. لپ تاپ و تبلت و حتی گوشی موبایل شما دفتر کار شما هستند.

نرم افزار اتوماسیون مالی تحت وب پایدار با استفاده از به‌روزترین ابزار برنامه‌نویسی طراحی و پیاده‌سازی شده است. نرم افزار حسابداری تحت وب پایدار با استفاده از زبان برنامه نویسیASP .Net و  Angular   جهت تولید و از بانک اطلاعاتی SQL Server 2019 Enterprise جهت پردازش و نگهداری اطلاعات پیاده‌سازی شده است. رعایت اصول امنیتی در هر کاری جزو مقدمات و اقدامات اولیه کار می‌باشد. زمانی که بحث اطلاعات مطرح می‌شود، اهمیت امنیت صد چندان می‌گردد.

نرم افزار اتوماسیون مالی تحت وب پایدار امنیت را برای شما به ارمغان می‌آورد. بهره‌گیری از بستر امن SSL و همچنین قابلیت استفاده از Token و رمز سازهای OTP و امکان ارسال پیامک هنگام ورود کاربران، ابزارهای مختلفی هستند که نرم افزار اتوماسیون مالی تحت وب پایدار را در امر شناسایی کاربران به یک سیستم امن تبدیل می‌کند. به علاوه طراحی لایه‌ای و قابلیت ارتباط از طریق VPN با بانک اطلاعاتی، محیطی امن برای انتقال اطلاعات فراهم می‌نماید. همچنین امکان استفاده از پروتکل LDAP جهت فراخوانی و یکپارچه‌سازی اطلاعات کاربری و رمز ورود کاربران با سایر سیستم‌های هر سازمان از قابلیت‌های ویژه نرم افزار حسابداری تحت وب می‌باشد.

امنیت بیرونی: اصول امنیتی عمومی بهره‌گیری از بستر امن SSL و همچنین قابلیت استفاده از TOKEN و رمزسازهای OTP و امکان ارسال پیامک هنگام ورود کاربران، ابزارهای مختلفی هستند که نرم افزار حسابداری تحت وب پایدار را در امر شناسایی کاربران به یک سیستم امن تبدیل می‏کند. به علاوه طراحی لایه‌ای و قابلیت ارتباط از طریق VPN با بانک اطلاعاتی، محیطی امن برای انتقال اطلاعات را فراهم می‌نماید.

امنیت داخلی: اصول کنترل داخلی بر پایه سیستم‌های فرایند محور پایدار این امکان را برای شما فراهم می‌آورد تا علاوه بر فرآیندهای پایه‌ای که از قبل طراحی شده است، فرآیندهای جدید را بر اساس ساختار مجموعه خود و اصول کنترل داخلی سازمان طراحی نموده، فعالیت‌های تکراری و موازی را حذف و از گردش صحیح کار در سازمان خود و استفاده از ابزارهای تایید و کنترل فرآیندها اطمینان حاصل نمایید و در نهایت، با حداکثر بهره‌وری به هدایت مجموعه خود بپردازید.

با وجود زیر سیستم‌های فرم ساز (Form Generator) و گردش کار (Work Flow) نرم افزار اتوماسیون مالی تحت وب پایدار علاوه بر فرآیندهای از پیش تعریف شده قابلیت انعطاف‌پذیری و بومی‌سازی شدن و مکانیزه کردن فرم‌ها و گردش کار فرآیندهای کسب و کار در سازمان‌ها و شرکت‌های مختلف را دارا می‌باشد. نرم افزار اتوماسیون مالی تحت وب پایدار با استفاده از ابزار پیشرفته فرم ساز و گردش کار فرم‌ها و فرآیندها در سیستم ایجاد شده و به صورت اتوماتیک بین کاربران گردش داده می‌شود که این امر باعث حذف فرآیندهای تکراری و بدون ارزش شده و مدیران می‌توانند با فراغت خاطر نسبت به اتخاذ تصمیمات کلان و کنترل و پیگیری فرآیندهای سازمان اقدام نمایند.

امکانات نرم افزار اتوماسیون مالی تحت وب پایدار

مشتریان نرم افزار اتوماسیون مالی تحت وب پایدار

آخرین تغییرات و آپدیت نرم افزار اتوماسیون مالی تحت وب پایدار

  • فرم تماس ها که در تعریف اشخاص با زدن تیک مشتری نمایش داده می شود در منوی مدیریت ارتباط با مشتری قرار گرفت
  • رفع باگ عدم نمایش برگه های ریالی شده بعد از زدن دکمه ریالی کردن
  • افزودن ستون گروه و برقراری ارتباط آن با سطوح دیگر تا تفصیلی ها در گزارش مرور حساب
  • افزودن فرم ثبت عملیات اوپی سی (موبایل)
  • افزودن ستون تایید و عدم تایید در فهرست پیش فاکتور فروش
  • افزودن زیر منوی گزارشات و افزودن کامپوننت گزارش تخصیص استوری برد به opc در ماژول برنامه ریزی تولید
  • افزودن مودال تخصیص opc به فهرست story board در برنامه ریزی تولید
  • در مالی: اطلاعات پایه: تعریف کنترل بودجه یک فایندر مدیریت اضافه شد برای اینکه در پرتال بتوانیم گزارش بودجه بر اساس فرد وارد شده داشته باشیم که همین شناسه همین مدیر است
  • تکمیل منوی برنامه ریزی تولید
  • در انبار در قسمت اطلاعات پایه: تعریف فرم های انبار حالت وارده یک چک باکس برای ریالی کردن به صورت خودکار قرار دادیم و قسمت انبار – ریالی کردن انبار – ریالی کردن انبار یک سوئیچ برای ریالی دستی و ریالی نیمه خودکار قرار دادیم
  • افزودن منوی فرم های برنامه ریزی تولید و تکمیل کامپوننت تعریف opc
  • اصلاح پرینت فاکتور
  • ایجاد منوی برنامه ریزی تولید و ساب منوی اطلاعات پایه و فرم نوع فعالیت opc
  • فرم تخصیص دسترسی به کاربر: اضافه کردن کانفرم برای سه باتن ذخیره، تخصیص همه دسترسی ها و سلب همه دسترسی ها
سبد خرید