درخواست نمایندگی

|

|

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

راهکار نرم افزاری کسب و کارهای بزرگ

سازمان هایی در طبقه بندی کسب و کارهای بزرگ و کلان قرار می گیرند که اصلیترین دغدغه شان مدیریت فرآیندها و کنترل و نظارت بر نیروی انسانی می باشد. کسب و کارهای بزرگ به دلیل وسعت فعالیت اقتصادی که دارند همچنین نگران گزارشات بیلان اقتصادی و سود و زیان هستند. ماموریت یک نرم افزار یکپارچه مدیریت منابع سازمانی پوشش چنین دغدغه هایی است و همچنین مدیران نگران فرآیندهای اجرایی نخواهند بود زیرا سیستم ERP فرآیندسازی را نیز برعهده دارد

 

دانلود کاتالوگ

مدیریت کسب و کارهای بزرگ با پایدار

  • سیستم های مدیریت یکپارچه منابع سازمانی (ERP) پایدار با بهره مندی از قابلیت های فرآیندمحوری، توسعه پذیری، استقرار چابک و هوشمند، انعطاف پذیری و همچنین با کمترین هزینه توانسته است فرآیندهای سازمان های کلان و بزرگ را هوشمندسازی کند و ابزارهای کنترلی و نظارت را حتی در گوشی موبایل مدیران فراهم سازد. سیستم های پایدار محیطی امن برای تصمیمات مدیریتی شما صاحبان کسب و کارهای بزرگ هستند.

 

 

اینفوگرافی

چه شرکت هایی شامل کسب و کارهای بزرگ می شوند؟

نرم-افزار-کنترل-کیفیت

در صنعت پرچالش تولید، تنها سازمان هایی به بهره وری و سوددهی دست می یابند که سیستم کارخانه خود را براساس آخرین تکنولوژی های مدیریت هوشمند تولید تجهیز کرده اند. در چنین سیستم هایی خطای انسانی و روش های سنتی حذف شده و جای خود را به الگوریتم های هوش مصنوعی می دهد. راهکار مدیریت کارخانه پایدار این تکنولوژی را وارد کارخانه شما کرده و تغییر چشمگیری در کنترل های کیفی، راندمان تولید، پیش بینی گلوگاه های تولید، تعمیرات و نگه داری دستگاه ها و گزارشات مدیریتی ایجاد می کند.

۱.صنعت غذایی ۲.صنعت دارویی ۳.صنعت خودرو ۴.صنعت پوشاک ۵.صنعت کاشی و سرامیک ۶.صنعت دام و طیور ۷.صنعت دکوراسیون ۸.صنعت فرش و موکت ۹.صنعت پتروشیمی

کنترل-تردد

مدیریت بازرگانی اهمیت بسیاری در جوامع امروزی دارد. این مدیریت کمک می‌کند تا عملکرد تجاری بهبود یابد، هزینه‌ها کاهش یابد، کیفیت محصولات و خدمات افزایش یابد و رقابت‌پذیری شرکت‌ها در بازار افزایش یابد. علاوه بر این، مدیریت بازرگانی می‌تواند به بهبود روابط با مشتریان و تأمین‌کنندگان کمک کند و به دستیابی به اهداف کسب و کار کمک کند. مدیریت بازرگانی با توجه به پیچیدگی‌ها و چالش‌هایی که در محیط کسب و کار وجود دارد، امری حیاتی و اساسی است. بهبود فعالیت‌های مدیریتی در این زمینه می‌تواند به بهبود عملکرد کسب و کار و دستیابی به اهداف مورد نظر کمک کند.

۱.بازرگانی خارجی ۲.بازرگانی داخلی ۳.پخش دارویی ۴.پخش غذایی ۵.پخش پوشاک ۶.خدمات بازرگانی ۷.خدمات زیبایی ۸.خدمات پیمانکاری ۹.خدمات مالی ۱۰.خدمات بیمه ای ۱۱.خدمات پخش

مدیریت-رانندگان

مدیریت هلدینگ‌ها اهمیت بسیاری در جهت افزایش کارایی، بهره‌وری و سودآوری کلان‌ترین واحدهای تجاری در یک سازمان دارد. این نوع مدیریت کمک می‌کند تا عملکرد شرکت‌های زیرمجموعه بهبود یابد، از تداخل و تضاد منافع در داخل سازمان جلوگیری شود و استراتژی‌های کلان‌تر برای رشد و توسعه مدیریت شوند. مدیریت هلدینگ‌ها با توجه به پیچیدگی‌ها و چالش‌های موجود، امری حیاتی و اساسی برای موفقیت کلان‌ترین واحدهای تجاری در یک سازمان است. استراتژی‌ها و رویکردهای مدیریتی موثر در این زمینه می‌تواند به بهبود عملکرد و رشد پایدار هلدینگ‌ها کمک کند.

۱.شرکت های تولیدی ۲.شرکت های بازرگانی ۳.شرکت های خدماتی

مدیریت-چک-ها-و-اسناد

مدیریت فروشگاهی اهمیت بسیاری در صنعت خرده فروشی دارد. با توجه به رقابت فشرده در بازار، ایجاد رویکردها و استراتژی‌های موثر در مدیریت فروشگاه می‌تواند به شرکت‌ها کمک کند تا رقابت‌پذیری خود را افزایش دهند و بازاریابی بهینه‌تری داشته باشند. مدیریت فروشگاهی به عنوان یک عامل کلیدی در موفقیت هر فروشگاه یا مغازه تلقی می‌شود. استراتژی‌ها و رویکردهای موثر در این حوزه می‌تواند به بهبود عملکرد فروشگاه و افزایش سودآوری کمک کند.

۱.مدیریت رستوران ۲.مدیریت پوشاک ۳.مدیریت پوشاک ۴.مدیریت هایپرمارکت و فروشگاه های زنجیره ای ۵.مدیریت مجتمع تجاری ۶.مدیریت نان و شیرینی ۷.مدیریت تجهیزات پزشکی ۸.مدیریت قطعات خودرو

سوالات متداول

پاسخگویی به نیاز های سیستمی

پاسخگویی به نیازها و مشکلات کاربران از طریق تماس تلفنی، ارتباطات راه دور، پرتال مشتریان ، پاسخگویی آنلاین و یا در صورت لزوم مراجعه حضوری به انجام می رسد.

خدمات نصب و راه اندازی سیستم ها

این خدمت شامل نصب، تنظیمات و تحویل نرم افزار بر روی سرور کاربر می باشد که در زمان خرید نرم افزار و پس از آن به درخواست وی توسط بخش پشتیبانی از طریق حضور در محل مشتری و یا از راه دور قابل انجام می باشد.

آموزش

- آموزش در زمان خرید

در راستای استفاده بهینه از سیستم های نرم افزاری، نرم افزارهای این شرکت دارای تعداد ساعات آموزشی استاندارد می باشند که بخش پشتیبانی، آموزش ها را به صورت رایگان و از طریق جلسات حضوری، تلفنی و یا ارتباطات از راه دور به کاربران ارائه می نماید.

- آموزش حین استفاده از نرم افزارها

در صورت درخواست آموزش سیستم ها برای کاربران فعلی در راستای افزایش توانمندی بهره برداری از سیستم ها، این آموزش ها نیز از طریق جلسات حضوری، تلفنی و یا ارتباطات از راه دور در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد.

- ارائه محتوای آموزشی

کلیه نرم افزارهای شرکت پایا افزار دارای محتواهای آموزشی به صورت فیلم یا جزوات آموزشی می باشند که در هنگام عقد قرارداد خرید و یا در طول بهره گیری کاربران از خدمات پشتیبانی، به صورت رایگان در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد.

- دسترسی آنلاین به محتوای آموزشی

بسیاری از محتواهای آموزشی نرم افزارها از طریق سایت شرکت و یا سایر رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی به صورت رایگان در دسترس کاربران می باشد.

همچنین، مجموعه ای از متداول ترین مسائل رخ داده برای مشتریان به همراه راه حل های قابل ارائه آنها به عنوان پرسش های متداول برای هر کدام از نرم افزارهای این شرکت در سایت به صورت دسته بندی شده گنجانده شده است که کاربران می‌توانند از این طریق به راه حل های کاربردی و سیستمی خود دسترسی داشته باشند.

بومی سازی نرم افزارها

کارشناسان بخش پشتیبانی با دارا بودن تجربه پیاده سازی سیستم ها در مجموعه های گوناگون درخواست های کاربران شامل: متناسب سازی راه حل ها و فرآیندها، ایجاد و تغییر فرم ها و گزارش های سیستم، پیاده سازی راه حل های جدید درخواستی و …

با پایا، به قله فکر کن

حل تمام مشکلات مالی و حسابداری تان را به پایا بسپارید.

برای درخواست دمو و کسب اطلاع دقیق تر از ویژگی های نرم‌افزار  می توانید این فرم را تکمیل کنید.

کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.