درخواست نمایندگی

|

|

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

راهکار نرم افزاری کسب و کارهای متوسط

شرکت های متوسط معمولا نگران هزینه های جانبی مدیریت کسب و کار خود هستند. یکی از این هزینهها خرید نرم افزار یکپارچه مدیریت کسب و کار است که شاید در فازهای ابتدایی فعالیت شرکتدر اولویت مدیران سازمان قرار نگیرد اما این مدیران واقف هستند که نبود یک پلتفرم جامع کسب و کارهای آن ها را به فازهای اجرایی بعدی سوق نخواهد داد.

دانلود کاتالوگ

مدیریت کسب و کارهای متوسط با پایدار

کسب و کارهایی که در طبقه بندی متوسط قرار می گیرند همان دغدغه ها و چالش های کسب و کارهای بزرگ را دارند به علاوه اینکه هزینه های کلان برای مدیریت فرآیندهایشان در اولویت نیست و به دنبال کمترین هزینه و در عین حال بیشترین بازدهی هستند. راهکارهای تحت وب ابری پایدار با مقرون به صرفه ترین هزینه جامع ترین پلتفرم یکپارچه مدیریت کسب و کار را در اختیار شما قرار می دهد و به این واسطه دیگر نگران هزینه های جانبی از جمله برقراری امنیت، نگهداری سرور و نیروی انسانی اضافی نیستید.

اینفوگرافی

چه شرکت هایی جز کسب و کارهای کسب و کارهای متوسط محسوب می شود؟

نرم-افزار-کنترل-کیفیت

در دنیایی که رقابت تنگاتنگ و پویایی بازار بیشتر از همیشه است، شرکت‌ها برای بقا و رشد، نیازمند رویکردهای نوین در مدیریت تولید هستند. یکی از این رویکردها، مدیریت تولید ابری است که با بهره‌گیری از فناوری‌های پیشرفته، به شرکت‌ها امکان می‌دهد تا بهبود‌های موثری در فرآیندهای تولید خود ایجاد کنند.مدیریت تولید ابری به کاربرد فناوری‌های ابری در مدیریت و بهینه‌سازی فرآیندهای تولیدی یک سازمان یا کارخانه اشاره دارد. این رویکرد از منابع مجازی و زیرساخت‌های ابری استفاده می‌کند تا اطلاعات، داده‌ها و فرآیندهای تولید را بهبود بخشد.

۱.صنعت غذایی ۲.صنعت دارویی ۳.صنعت خودرو ۴.صنعت پوشاک ۵.صنعت کاشی و سرامیک ۶.صنعت دام و طیور ۷.صنعت دکوراسیون ۸.صنعت فرش و موکت ۹.صنعت پتروشیمی

کنترل-تردد

مدیریت بازرگانی ابری یکی از مفاهیم کلیدی در دنیای کسب و کار امروزی است که به وسیله اینترنت و فناوری‌های ابری انجام می‌شود. این رویکرد نوین، با ارتقای فرآیندهای بازاریابی، فروش، و مدیریت کسب و کار، تغییرات بزرگی را در روند انجام کارهای تجاری به وجود آورده است. در این مقاله، به بررسی اصول، مزایا، چالش‌ها، و راهکارهای مدیریت بازرگانی ابری می‌پردازیم.مدیریت بازرگانی ابری با ارائه فرصت‌ها و چالش‌های منحصر به فرد، به عنوان یک رویکرد نوین و حیاتی در دنیای کسب و کار مدرن مطرح است. این رویکرد با کمک فناوری‌های ابری، به شرکت‌ها امکان می‌دهد تا بازاریابی، فروش، و مدیریت کسب و کار خود را بهبود بخشند و با رقبا رقابت کنند.

۱.بازرگانی خارجی ۲.بازرگانی داخلی ۳.پخش دارویی ۴.پخش غذایی ۵.پخش پوشاک ۶.خدمات بازرگانی ۷.خدمات زیبایی ۸.خدمات پیمانکاری ۹.خدمات مالی ۱۰.خدمات بیمه ای ۱۱.خدمات پخش

مدیریت-رانندگان

مدیریت هلدینگ ابری به عنوان یکی از جدیدترین رویکردها در دنیای مدیریت و کسب و کارها، با بهره‌گیری از فناوری‌های ابری و ساختارهای متمرکز، به شرکت‌ها این امکان را می‌دهد تا مجموعه‌ای از شرکت‌ها و واحدهای تجاری مختلف را با هدف بهینه‌سازی فرآیندهای تصمیم‌گیری، مدیریت منابع و ایجاد توسعه و رشد مشترک، تحت یک سقف مشترک یا هلدینگ گردآوری کنند. در این ساختار، شرکت مادر به عنوان صاحب‌نظر و کنترل‌کننده دارایی‌ها و فعالیت‌های شرکت‌های زیرمجموعه خود عمل می‌کند. مدیریت هلدینگ‌ها بر عملکرد مالی و عملیاتی شرکت‌های زیرمجموعه و همچنین تدوین و اجرای استراتژی‌های کلان مجموعه تأثیر می‌گذارد.

۱.شرکت های تولیدی ۲.شرکت های بازرگانی ۳.شرکت های خدماتی

مدیریت-چک-ها-و-اسناد

مدیریت فروشگاهی ابری به کاربرد فناوری‌های ابری در مدیریت و بهینه‌سازی فرآیندهای فروش و خدمات در فروشگاه‌های آنلاین اشاره دارد. این رویکرد از ابزارهای متنوعی از جمله پلتفرم‌های ابری، ابزارهای تجارت الکترونیکی، و ابزارهای مدیریت مشتریان استفاده می‌کند تا تجربه خرید مشتریان را بهبود بخشد.مدیریت فروشگاهی ابری به عنوان یک رویکرد نوین و نوآورانه در مدیریت فروشگاه‌های آنلاین، به شرکت‌ها امکاناتی را برای بهبود تجربه خرید مشتریان، کاهش هزینه‌ها، و افزایش عملکرد فروشگاه‌های آنلاین فراهم می‌کند. با پیشرفت روزافزون فناوری‌های ابری و تغییرات در رفتار مشتریان، انتظار می‌رود که نقش و اهمیت مدیریت فروشگاهی ابری در آینده به مراتب بیشتر شود.

۱.مدیریت رستوران ۲.مدیریت پوشاک ۳.مدیریت پوشاک ۴.مدیریت هایپرمارکت و فروشگاه های زنجیره ای ۵.مدیریت مجتمع تجاری ۶.مدیریت نان و شیرینی ۷.مدیریت تجهیزات پزشکی ۸.مدیریت قطعات خودرو

سوالات متداول

پاسخگویی به نیاز های سیستمی

پاسخگویی به نیازها و مشکلات کاربران از طریق تماس تلفنی، ارتباطات راه دور، پرتال مشتریان ، پاسخگویی آنلاین و یا در صورت لزوم مراجعه حضوری به انجام می رسد.

خدمات نصب و راه اندازی سیستم ها

این خدمت شامل نصب، تنظیمات و تحویل نرم افزار بر روی سرور کاربر می باشد که در زمان خرید نرم افزار و پس از آن به درخواست وی توسط بخش پشتیبانی از طریق حضور در محل مشتری و یا از راه دور قابل انجام می باشد.

آموزش

- آموزش در زمان خرید

در راستای استفاده بهینه از سیستم های نرم افزاری، نرم افزارهای این شرکت دارای تعداد ساعات آموزشی استاندارد می باشند که بخش پشتیبانی، آموزش ها را به صورت رایگان و از طریق جلسات حضوری، تلفنی و یا ارتباطات از راه دور به کاربران ارائه می نماید.

- آموزش حین استفاده از نرم افزارها

در صورت درخواست آموزش سیستم ها برای کاربران فعلی در راستای افزایش توانمندی بهره برداری از سیستم ها، این آموزش ها نیز از طریق جلسات حضوری، تلفنی و یا ارتباطات از راه دور در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد.

- ارائه محتوای آموزشی

کلیه نرم افزارهای شرکت پایا افزار دارای محتواهای آموزشی به صورت فیلم یا جزوات آموزشی می باشند که در هنگام عقد قرارداد خرید و یا در طول بهره گیری کاربران از خدمات پشتیبانی، به صورت رایگان در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد.

- دسترسی آنلاین به محتوای آموزشی

بسیاری از محتواهای آموزشی نرم افزارها از طریق سایت شرکت و یا سایر رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی به صورت رایگان در دسترس کاربران می باشد.

همچنین، مجموعه ای از متداول ترین مسائل رخ داده برای مشتریان به همراه راه حل های قابل ارائه آنها به عنوان پرسش های متداول برای هر کدام از نرم افزارهای این شرکت در سایت به صورت دسته بندی شده گنجانده شده است که کاربران می‌توانند از این طریق به راه حل های کاربردی و سیستمی خود دسترسی داشته باشند.

بومی سازی نرم افزارها

کارشناسان بخش پشتیبانی با دارا بودن تجربه پیاده سازی سیستم ها در مجموعه های گوناگون درخواست های کاربران شامل: متناسب سازی راه حل ها و فرآیندها، ایجاد و تغییر فرم ها و گزارش های سیستم، پیاده سازی راه حل های جدید درخواستی و …

با پایا، به قله فکر کن

حل تمام مشکلات مالی و حسابداری تان را به پایا بسپارید.

برای درخواست دمو و کسب اطلاع دقیق تر از ویژگی های نرم‌افزار  می توانید این فرم را تکمیل کنید.

کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.