
نرم افزار اتوماسیون اداری و مالی پندار
نرم افزار اتوماسیون اداری پایا افراز بدون نیاز به نصب و بدون محدودیت سیستم عامل و بر روی هرگونه سخت افزاری (کامپیوتر، لپ تاپ، تبلت و غیره) در فضای وب قابل اجرا میباشند. نرم افزار اتوماسیون اداری تحت وب پندار یکی از بهترین و بهروزترین راهکارهای ارائه شده در زمینه راهاندازی سیستمهای مکاتبات اداری به شمار میآید. این نرم افزار با رویکرد کاربری ساده و در دسترس بودن اطلاعات. در هر زمان و مکان و با استفاده از تکنیکهای روز دنیا طراحی و پیادهسازی شده است. نرم افزار فوق دارای زیر سیستمهای فرمساز (Form Generator) و گردش کار. (Work Flow) با امکان بومیسازی در هر سازمان میباشد.
نرم افزار اتوماسیون اداری چیست؟
نرم افزار اتوماسیون اداری پندار به معنی استفاده از تکنیک و نرم افزار. برای انجام فرآیندهای اداری با کمترین درگیری نیروی انسانی است. دلایل زیادی برای استفاده از بهترین نرم افزار اداری وجود دارد. که از جمله آنها می توان به بالا بردن بهره وری نیروی انسانی و صرفه جویی در زمان و هزینه اشاره کرد.
نرم افزارهای نسل جدید شرکت پایا افزار بدون نیاز به نصب و بدون محدودیت سیستم عامل و بر روی هرگونه سخت افزاری. (کامپیوتر، لپ تاپ، تبلت و غیره) در فضای وب قابل اجرا میباشند.نرم افزار اتوماسیون اداری تحت وب پندار یکی از بهروزترین راهکارهای ارائه شده در زمینه راهاندازی سیستمهای مکاتبات اداری به شمار میآید.
این نرم افزار با رویکرد کاربری ساده و در دسترس بودن اطلاعات در هر زمان و مکان. و با استفاده از تکنیکهای روز دنیا طراحی و پیادهسازی شده است. نرم افزار فوق دارای زیر سیستمهای فرمساز (Form Generator) و گردش کار (Work Flow) با امکان بومیسازی در هر سازمان میباشد.
نرم افزار اتوماسیون اداری به معنای نرم افزاریست که بر روی سیستم های اداری نصب میشود. و در روند کاری و انتقال اطلاعات بین کارکنان،جابجایی مستندات،پردازش داده ها. و ذخیره سازی اطلاعات ورودی کاربرد دارد.این نرم افزارها میتوانند اطلاعات را تولید،تغییر و بین کاربران به اشتراک بگذارند و اطلاعات را بین سازمان های مختلف نیز جابجا کنند.سیستم های اتوماسیون اداری در واقع میتواند تمامی مستندات الکترونیکی را تحت پوشش قرار دهد. و نقش مهمی در روند کارهای سازمانی ایفا کنند.

سیستم اتوماسیون اداری چیست؟
نرم افزار اتوماسیون اداری ابزاری است که باعث میشود داده از یک سیستم به سیستم دیگری بدون دخالت و اشتباه انسانی منتقل شود. این ابزارها به سازمانها کمک میکند تا فرآیندها و وظایف روزانه را به صورت امن جمعآوری، مدیریت و تحلیل کنند. بدون وجود نرم افزار اتوماسیون اداری کارمندان باید زمان زیادی را صرف هماهنگی بین کارها کنند. و در بین اسناد و مدارک سردرگم خواهند شد.
نرم افزار اتوماسیون اداری به کارها نظم داده و سرعت مکاتبات را افزایش داده است. بعلاوه میزان زیادی در هزینهها صرفه جویی خواهد کرد. سیستمهای اتوماسیون قدرتمند کارهای دستی را کاهش میدهند و میزان زیادی از داده را در فضایی کم ذخیره خواهند کرد. این نرم افزارها نه تنها کارهای روزانه را ساده میکنند، بلکه بازیابی اطلاعات نیز با سرعت بیشتری انجام میشود. شما میتوانید. روند جریان داده را مشاهده کنید، در نتیجه نقاط حساس و گلوگاهها به راحتی قابل شناسایی هستند.
در جهان امروز نرم افزار اتوماسیون اداری تنها برای جابجایی و نگهداری مستندات استفاده نمیشوند و در واقع کاربرد گستره تری پیدا کرده اند و میتوانند. داده های شنیداری،تصویری،نوشتاری را به بهترین نحو ممکن پردازش کنند،همچنین تعیین کردن وقت جلسات، مدیریت برنامه های کاری پرسنل و مدیران از جمله کارهاییست که این نرم افزارها قادر به انجامشان هستند.

ویژگی های نرم افزار اتوماسیون اداری و مالی پندار
۱.برای هر نرم افزاری فارغ از حیطه ی تخصصی کاری و وظایفی که باید انجام بدهند. یک اصل را باید برای تهیه و برنامه ریزی آنها بطور دقیق رعایت کرد. و این اصل سادگی در عین کاربردی بودن است .سادگی استفاده از نرم افزار و پیچیده نبودن یادگیری آن باعث میشود افراد سازمان تمایل بیشتری برای استفاده از آن داشته باشند و به این صورت نباشد. که استفاده از این ابزار را یک کار وقت گیر تلقی کنند؛بلکه با اشتیاق هرچه تمام تر با علم به اینکه این نرم افزار میتواند کمک به سزایی به آنها بکند و کارهایشان را راحت تر کند نگاه کنند.
۲.این نرم افزارها باید بتوانند برای دسترسی بیشتر بر روی شبکه های وب و همه ی مرورگر ها بدون هیچ خطایی کار کنند و پاسخگوی نیاز افراد سازمان در هر موقعیت و شرایط مکانی باشند.
۳.این نرم افزارها باید قابلیت یکپارچه شدن و هماهنگ شدن با دیگر برنامه ها و نرم افزارها را داشته باشند. چراکه این مسئله باعث ایجاد چالش های زیادی حین کار میشود و کارمندان را در شرایط نابسامانی قرار میدهد
۴.نرم افزار اتوماسیون اداری در عین اینکه در یک کلیت سازمانی نقش ایفا میکند باید بتواند فضای محرمانه و خصوصی هم برای کاربرانش ایجاد کند،باید بتوانیم با استفاده از آن پیام های محرمانه برای افراد بفرستیم و این پیام ها بدون هیچ گونه قابلیت ردیابی و دانلود باشند.
۵.این نرم افزار باید دارای ویژگی گزارش گیری هوشمند باشد. به این صورت که گزارشی از عملکرد سیستم های مختلف ارائه دهد. از نامه های الکترونیکی ارسال شده و فرستاده شده تا تعداد نامه های ثبت شده و موارد ارجاع داده شده را بتواند به یک گزارش تبدیل کند و به صورت مستمر و در تاریخ های مشخص شده در ماه آن را برای کارمندان بفرستد.
۶.باید سیستم بتواند داده ها را به هنگام انتقال و جابجایی کم حجم کند .چرا که یکی از معضلات سازمانی حجم زیاد داده ها و مشکل انتقال آنها میباشد که اگر تکنیک کم حجم کردن اجرا شود ۸۰ درصد از پهنای باند کمتری استفاده میشود
۷.نرم افزار اتوماسیون اداری باید بتواند به راحتی کارهای انجام شده ی افراد برای جابجایی پست ها و مسئولیت ها را نیز انجام دهد. گاهی در پست های سازمانی عناوین شغلی و جایگاهی تغییر میکند و با روند سابق پیش نمیرود و نیاز است در نرم افزار نیز بتوان به راحتی تفویض پست های افراد را انجام داد به دور از اینکه سیستم ارور بدهد و خطا ایجاد شود این جابجایی شکل گیرد.
۸.بی هیچ شکی نیاز داریم بتوانیم نرم افزار را بر روی گوشی خود نصب کنیم و در هر زمان و مکانی به اطلاعات موردنیاز دسترسی داشته باشیم. پس به یک اپلیکشین در نسخه های ios و android نیاز داریم که همیشه در دسترس ما باشد.
۹.نرم افزار باید بتواند با یک سرچ سریع full text به ما عبارت خواسته شده را نشان دهد. و برای رفع خطاهای احتمالی و یا پیدا کردن سریع تر فایل ها،ابزاری بسیار کلیدی محسوب میشود.
۱۰.امکان مشاهده ی خلاصه ی ساعت های کاری و افزایش یا کاهش حقوق را داشته باشد،امکان انتخاب اضافه کاری و یا شیفت های کاری مربوطه را نیز دارا باشد و بتواند گردش حساب کاربری افراد را به طور دقیق نشان دهد.
نرم افزار اتوماسیون اداری و مالی
امروزه با پیشرفت تکنولوژی برای انجام کارهای سازمانی و امورات درون ادارات و سازمان ها دیگر نمیتوانیم از سیستم های دستی و کاغذنویسی استفاده کنیم. ما به سمتی در حرکت هستیم که نیازمند سرعت ، دقت، بررسی های با جزئیات و داشتن آمارهای تحلیلی و آنالیز هستیم. کارهای که با سیستم دستی و کاغذنویسی امکان انجام برایش فراهم نیست.
نرم افزار اتوماسیون اداری و مالی دقت بسیار بالایی دارد و دید بسیار وسیعی به ما برای بررسی وضعیت مالی و اداری شرکت و سازمان میدهد. با دسترسی بسیار راحتتر و کاربردی تر که تمامی بخش های سازمان را بهم مرتبط میسازد و مدیریت میتواد بر تمامی بخش های اداره نظارت ویژه و بالایی داشته باشد. حتی زمانی که خودش در سازمان حضور ندارد، در سفر است و یا به دلیل بیماری نمیتواند در شرکت حضور یابد. اگر میخواهید اطلاعات بیشتری در زمینه ی نرم افزارهای مالی و اداری داشته باشید خواندن این مقاله میتواند کمک بسیاری به شما بکند.
مزایای یادگیری نرم افزار مالی و اداری چیست؟
آیا میخواهید رزومه ی کاری برای شرکت و یا موسسه ی خاصی بفرستید؟آیا میخواهید در شرکتی که مشغول به کار هستید ، افراد با دید دیگری به شما نگاه کنند و شما را به عنوان فردی حرفه ای در نظر بگیرند؟ جواب تمامی این سوال های شما در این بخش داده خواهد شد.
اگر به دنبال کار کردن در شرکت های معتبر هستید و میخواهید رزومه ی کاری قوی داشته باشید. که مارفرما با دیدن رزومه ی شما بی تردید شما را انتخاب کند بهتر است یادگیری نرم افزارهای مالی و اداری را در برنامه یادگیری خود قرار دهید. به طوری که انتخاب شما برای کارفرما سود حساب شود چراکه آشنایی شما با این نرم افزارها باعث میشود شرکت سر و سامان بگیرد و به کارفرما سود برسد.
علاوه بر اینکه اگر قرار بود شما در شرکت آموزش ببینید باید هزینه ی زیادی صرف آموزش شما میشد. پس شما در این پایه ترین حالت ورود به شرکت ، دارای سود هستید و حتی میتوانید به کارمندهای دیگر نیز آموزش دهید و یک زنجیره ی بزرگ یادگیری و آموزش ایجاد کنید. پس به فکر رزومه ی خود باشید و از همین امروز شروع به یادگیری این نرم افزارها کنید.
نصب نرم افزار اتوماسیون اداری
نصب نرم افزار اتوماسیون اداری ساده است و شما میتوانید با انجام برخی از تنظیمات برای ذخیره سازی دادهها و ثبت برخی از اطلاعات مربوط به تجارت خود، این نرم افزار را نصب کنید. شرکتهایی که این نرم افزارها را ارائه میدهند، محتوای آموزشی برای نصب نرم افزار اتوماسیون اداری نیز در اختیار کاربران قرار میدهند.
نرم افزار اتوماسیون اداری باعث میشود که کارهای سازمان به صورت خودکار پیش برود و در زمان و هزینهها بسیار صرفه جویی میشود. نیروهای انسانی میتوانند روی کارهایی که واقعا مهم هستند تمرکز کنند و در نتیجه بازدهی بالا خواهد رفت.
انواع نرم افزار اتوماسیون اداری و مالی چیست؟
نرم افزارهای مالی و اداری دو دسته هستند. نرم افزارهایی که بصورت آنلاین وآفلاین خدمات ارائه میکنند. نرم افزارهای آنلاین به این صورت هستند که تمامی خدمات نرم افزار تحت وب و اپلیکیشن قابل انجام و اجرا هستند.نرم افزارهای آنلاین بر روی انواع مرورگرها قرار میگیرند و قابل اجرا هستند.
بهترین نرم افزار اتوماسیون اداری چه ویژگی دارد؟
بهترین نرم افزار اتوماسیون اداری نرم افزاری است که جریان کاری آن طراحی سادهای داشته باشد. کاربران باید بتوانند به راحتی با آن کار کنند. در واقع این نرم افزار نیست. که تعیین میکند شما چگونه باید کار کنید بلکه شما باید روند کار را مشخص کنید. اگر شما نتوانید در چند دقیقه اول از روش کار نرم افزار سر در بیاورید بدون شک این نرم افزار مناسبی برای شما نیست. نرم افزار باید قابلیت اجرا روی موبایل را داشته باشد تا شما بتوانید کارهای خود را از راه دور و زمانی که به سیستم دسترسی ندارید، پیگیری کنید. یک نرم افزار اتوماسیون خوب باید قابلیت ادغام با برنامههای دیگر را داشته باشد.
برای تحلیل و گزارش گیری نیز شما به برنامه نیاز دارید. بهتر است که نرم افزاری تهیه کنید که این امکان را در اختیارتان قرار دهد. زیرا استفاده از نرم افزارهای دیگر برای اندازه گیری دادههای شما، زمان زیادی را تلف میکند. افراد مختلف باید به بخشهای مختلف سیستم دسترسی داشته باشند و برخی از دادهها باید از دسترس افراد دیگر خارج شود. بنابراین شما نیاز به سطح دسترسی در برنامههای خود خواهید داشت. بهترین نرم افزار اتوماسیون اداری این ویژگی را در اختیار شما خواهد گذاشت.
در تمام مرورگرها و انواع سیستم های عامل گوشی های همراه. امروزه با توجه به پیشرفت تکنولوژی و حضور انواع تلفن های همراه با دسترسی های بسیار، باید این نرم افزارها در تمامی مکان ها و زمان ها در دسترس باشند تا فرد بتواند از فاصله ی دور نیز بر تمامی امورات مالی و اداری شرکت و سازمان خود نظارت داشته باشد.
همچنین نرم افزارهای آنلاین میتوانند به راحتی آپدیت شوند و با سرعت عمل بیشتری بر روی سیستم های سازمان و شرکت اجرا شوند و باز هم اجازه ی دسترسی سریع و همه زمانه مهم ترین ویژگی این نرم افزارهای آنلاین اداری و مالی میباشد.
نرم افزار اتوماسیون اداری و مالی آفلاین میتواند بر روی کامپیوترها و سیستم های سازمانی نصب شود و نسبت به نرم افزارهای آنلاین دسترسی بسیار کمتری دارد و تنها زمانی میتوان از آن استفاده کرد که در محیط خود سازمان باشیم و عملا دسترسی خارج از سازمانی برای افراد و مدیریت شرکت و سازمان وجود ندارد.
نرم افزار اتوماسیون اداری به معنای نرم افزاریست که بر روی سیستم های اداری نصب میشود. و در روند کاری و انتقال اطلاعات بین کارکنان،جابجایی مستندات،پردازش داده ها و ذخیره سازی اطلاعات ورودی کاربرد دارد.این نرم افزارها میتوانند اطلاعات را تولید،تغییر و بین کاربران به اشتراک بگذارند و اطلاعات را بین سازمان های مختلف نیز جابجا کنند.
امروزه با پیشرفت تکنولوژی برای انجام کارهای سازمانی و امورات درون ادارات و سازمان ها دیگر نمیتوانیم از سیستم های دستی و کاغذنویسی استفاده کنیم. ما به سمتی در حرکت هستیم که نیازمند سرعت ، دقت، بررسی های با جزئیات و داشتن آمارهای تحلیلی و آنالیز هستیم. کارهای که با سیستم دستی و کاغذنویسی امکان انجام برایش فراهم نیست.نرم افزارهای اتوماسیون اداری و مالی دقت بسیار بالایی دارند و دید بسیار وسیعی به ما برای بررسی وضعیت مالی و اداری شرکت و سازمان میدهند.
اتوماسیون هنر انجام خودکار فرآیند است. اتوماسیون اداری به معنی استفاده از تکنیک و نرم افزار برای انجام فرآیندهای اداری با کمترین درگیری نیروی انسانی است. دلایل زیادی برای استفاده از بهترین نرم افزار اداری وجود دارد که از جمله آنها می توان به بالا بردن بهره وری نیروی انسانی و صرفه جویی در زمان و هزینه اشاره کرد.
اگر به دنبال کار کردن در شرکت های معتبر هستید و میخواهید رزومه ی کاری قوی داشته باشید که مارفرما با دیدن رزومه ی شما بی تردید شما را انتخاب کند بهتر است یادگیری نرم افزارهای مالی و اداری را در برنامه یادگیری خود قرار دهید. به طوری که انتخاب شما برای کارفرما سود حساب شود چراکه آشنایی شما با این نرم افزارها باعث میشود شرکت سر و سامان بگیرد و به کارفرما سود برسد.
نرم افزار اتوماسیون اداری پندار مناسب کدام کسب و کارها می باشد



ویژگی های نرم افزار اتوماسیون اداری
تحت وب بودن پندار، شما را از بُعد مکان و جغرافیا رها میسازد. هر جای این کره خاکی که باشید، کافی است یک دسترسی به اینترنت داشـته تا با رعایت اصول امنیـتی سرور مرکزی بتوانید همانند دفتر کارتان، از امکانات سیستم بهرهمند شده. و به اطلاعات مورد نیازتان دسترسی داشته باشید. برای استفاده از نرم افزار اتوماسیون اداری تحت وب پندار، نیازی به دریافت CD و نصب نرم افزار و یا به روز رسانی ندارید. با هر دستگاهی که یک مرورگر وب داشته باشد، میتوانید در شبکههای محلی و یا در شبکه اینترنت وارد سیستم شوید و به کارتان برسید. لپ تاپ و تبلت و حتی گوشی موبایل شما دفتر کار شما است. همچنین با توجه به مستقل بودن نرم افزار نسبت به نصب و راهاندازی بر روی دستگاه کاربران هزینههای نصب و راه اندازی و پشتیبانی کاهش مییابد.
نرم افزار اتوماسیون مالی مبتنی بر وب پایدار با استفاده از بهروزترین ابزار برنامهنویسی طراحی و پیادهسازی شده است. نرم افزار فوق با استفاده از زبان برنامه نویسیASP .Net و Angular جهت تولید و از بانک اطلاعاتی SQL Server 2019 Enterprise جهت پردازش و نگهداری اطلاعات پیادهسازی شده است. رعایت اصول امنیتی در هر کاری جزو مقدمات و اقدامات اولیه کار میباشد. زمانی که بحث اطلاعات مطرح میشود، اهمیت امنیت صد چندان میگردد.
پایدار امنیت را برای شما به ارمغان میآورد. بهرهگیری از بستر امن SSL و همچنین قابلیت استفاده از Token و رمز سازهای OTP و امکان ارسال پیامک هنگام ورود کاربران، ابزارهای مختلفی هستند که نرم افزار اتوماسیون مالی تحت وب پایدار را در امر شناسایی کاربران به یک سیستم امن تبدیل میکند. به علاوه طراحی لایهای و قابلیت ارتباط از طریق VPN با بانک اطلاعاتی، محیطی امن برای انتقال اطلاعات فراهم مینماید. همچنین امکان استفاده از پروتکل LDAP جهت فراخوانی و یکپارچهسازی اطلاعات کاربری و رمز ورود کاربران با سایر سیستمهای هر سازمان از قابلیتهای ویژه نرم افزار اتوماسیون مالی تحت وب پایدار میباشد.
با وجود زیر سیستمهای فرم ساز (Form Generator) و گردش کار (Work Flow)، نرم افزار اتوماسیون اداری تحت وب پندار علاوه بر فرآیندهای از پیش تعریف شده قابلیت انعطافپذیری و بومی سازی شدن و مکانیزه کردن فرمها و گردش کار فرآیندهای کسب و کاردر سازمانها و شرکتهای مختلف را دارا میباشد. با استفاده از ابزار پیشرفته فرم ساز و گردش کار فرمها و فرآیندها در سیستم ایجاد شده و به صورت اتوماتیک بین کاربران گردش داده میشود که این امر باعث حذف فرآیندهای تکراری و بدون ارزش شده و مدیران میتوانند با فراغت خاطر نسبت به اتخاذ تصمیمات کلان و کنترل و پیگیری فرآیندهای سازمان اقدام نمایند.
– انعطافپذیری کامل محصول در تطبیق با نحوه گردش کار در سازمان مورد نظر
– افزایش چشمگیر سرعت و دقت در تجمیع و تلفیق اطلاعات
– ایجاد بستر مناسب برای سایر سیستمهای یکپارچه جهت ارتباط با برنامه
– ایفای نقش موثر در عرصههای تجاری و بازار رقابت
– قابلیت استفاده در شبکه جهانی (Internet) و شبکههای داخلی (Intranet)
– طراحی سه لایه (توانایی پیادهسازی هر لایه بر روی سرور خاص همان لایه)
– پشتیبانی کامل و آنلاین از سیستم با مجربترین کارشناسان فنی
– طراحی زیبا و کاربری آسان (User Friendly)
– امنیت بالا در حفظ اطلاعات
– اعمال تغییرات پایهای در کمترین زمان
در طراحی و تولید نرم افزار اتوماسیون اداری تحت وب پندار امکان برقراری ارتباط با سایر سیستمهای سازمانی از طریق وب سرویس فراهم میباشد. وب سرویسها برنامه (قطعه کد)هایی هستند که تحت وب قابل دسترسیاند و از طریق پروتکلهای استانداردی مانند Http به انتقال و مبادله دیتا با سایر برنامههای کاربردی میپردازند. اساس کار وب سرویس (Web Service)ها بر پایه دریافت و تولید پیغام بنیانگذاری شده است. بدین معنی که آنها منتظر میمانند که کلاینتها به آنها وصل شده و بنا به درخواست کلاینتها به آنها پاسخ میدهند.
امکانات نرم افزار
سـیـستم اتوماسیون اداری تـحـت وب پندار با فراهم نمودن درگاههای متنوع، امکان دریافت و ارسال خودکار انواع نامه را مـمـکن و اجــرای فرآیندهای اداری را تسهیل نموده و منجر به شفافیت و بهبود چرخه گردش اطلاعات در بین کارکنان، مدیران و مشتریان سازمان میگردد.
- ظاهر گرافیکی ساده با امکانات فراوان
- دارای گزارشات مدیریتی و آماری متنوع
- موتور فرمساز جهت فرمهای داخلی سازمان
- پشتیبانی از فرآیند جانشینی و تفویض کارتابل
- پشتیبانی از پروتکل ECE جهت تبادل اطلاعات
- دارای موتور گردش کار فرمها و فرایندهای سازمانی
- استفاده از OTP و یا ارسال رمز یکبار ورود از طریق پیامک
- قابل استفاده بر روی تمامی تبلتها و اسمارت فونها
- انتخاب پوستههای متنوع (Theme) جهت ظاهر نرم افزار
- ارسال پیامک و ایمیل به هنگام دریافت نامهها و سر رسید کارها
- سازگار با انواع مرورگرهای متداول نظیر Chrome، Firefox، IE و غیره
- سازگار با تمامی سیستم عاملهای متداول مانند ویندوز، لینوکس، اندروید و غیره
- امکان ذخیره الگوها به صورت شخصی و عمومی جهت ایجاد نامههای صادره و داخلی
- دریافت تمامی نامهها و فرمهای ارجاع شده در یک کارتابل
- مشاهده ارجاعات و گردش نامه به صورت گرافیکی و لیست
- جستجوی پیشرفته بر روی تمامی شاخصههای نامه
- بایگانی عمومی و شخصی جهت نامهها و فرمها
- دریافت و یا ارسال هشدار در صورت دیرکرد زمان پاسخگویی
- دستهبندی نامهها و فرمهای دریافت شده بر اساس نوع نامه
- پرینت نامهها (اصل نامه به همراه پاراف، رونوشت و ارجاعات)
- امکان انتخاب چند نامه و Drag & Drop آنها به بایگانی شخصی
- امکان الصاق نامهها به هم در جهت تولید زنجیره عطف، پیرو و بازگشت
- پیگیری و نظارت بر روند گردش و اقدامات انجام شده بر روی نامهها
- امکان ارجاع نامه به شخص یا اشخاص یک واحد سازمانی و گروههای کاری تعریف شده
- قابلیت ایجاد گروهبندی و ارجاع گروهی
- تعیین مهلت پاسخگویی بر روی ارجاعات مختلف
- امکان ارجاع نامه به فرستنده بدون انتخاب شخص
- امکان ارجاع به شخص و یا اشخاص یک واحد سازمانی
- اطلاع رسانی از طریق ایمیل و پیامک در هنگام ارجاع نامه
- ذخیره متون پرکاربرد پاراف جهت استفاده در هنگام درج
- امکان استفاده از قلم نوری جهت درج پاراف بر روی بدنه نامههای وارده
- ارجاع با امکان انتقال به نامههای تکمیل شده یا باقی ماندن در کارتابل
در زیر سیستم دبیرخانه که یکی از زیر سیستمهای مهم و کاربردی نرم افزار اتوماسیون اداری تحت وب پندار میباشد، شناسایی و ارجاع نامههای وارده و همچنین فرمت شمارهگذاری انواع نامهها و فرمها مشخص میگردد. همچنین امکان تعریف نامحدود دبیرخانه و اختصاص به واحدهای سازمانی مختلف در سیستم وجود دارد.
- مشاهده کلیه تاریخچه یک نامه
- مشاهده روند گردش نامه از طریق پورتال سازمانی
- دریافت خودکار فکسهای وارده و تبدیل به نامه وارده
- جستجو و مشاهده تمامی نامههای قابل دسترسی توسط دبیرخانه
- پشتیبانی از جدیدترین پروتکل ECE جهت تبادل نامهها با سایر سیستمها
- قابلیت اتصال انواع اسکنر و تبدیل خودکار فایلهای اسکن شده به نامه وارده
- تعریف نامحدود دبیرخانه با فرمتهای مختلف شمارهگذاری جهت نامههای صادره، داخلی، وارده و غیره
بایگانی در نرم افزار اتوماسیون اداری تحت وب پندار به دو صورت شخصی و عمومی وجود داشته که امکان طبقه بندی، مرتبسازی و جستجوی سریع نامهها و فرمها را فراهم میسازد.
- تعریف نامحدود پروندههای بایگانی عمومی
- اشتراک پروندههای بایگانی شخصی با سایر کاربران
- اختصاص افراد و واحدهای سازمانی به پروندههای بایگانی
- تعریف نامحدود پروندههای بایگانی شخصی به صورت درختواره
- جستجوی سریع در بین نامههای بایگانی شده در یک یا چند پرونده
- انتخاب چند نامه و Drag & Drop آنها به پروندههای بایگانی شخصی
- امکان باقی ماندن اصل نامه در هنگام بایگانی در کارتابل و یا انتقال کامل نامه به پرونده بایگانی
جهت سهولت و بالا بردن سرعت کاربری نرم افزار، محیطی به نام کارتابل لمسی یا مدیران برای استفاده در تبلت و موبایل طراحی شده که در آن دسترسی، تائید و ارجاع نامه در کمترین زمان میسر میشود.
- کاربری راحت و آسان مبتنی بر تبلت و موبایل
- تائید، امضاء و ارجاع خودکار نامه از داخل کارتابل
- ارجاع نامه و ثبت پاراف از درون کارتابل و سایر پروندهها
- امکان استفاده از قلم نوری و سایر ابزارهای نوشتن جهت پاراف نامههای وارده
- مشاهده نامههای کارتابل و سایر پروندهها به همراه کلیه پیوستها و پارافها
با راه اندازی زیر سیستم دانشنامه اتوماسیون اداری تحت وب پندار امکان ساماندهی و طبقهبندی مطالب تولید شده در واحدهای مختلف سازمانی فراهم میگردد که این سازماندهی و طبقهبندی باعث میشود دانش مناسب در زمان مناسب در اختیار افراد سازمان قرار گرفته تا به سادگی و بلافاصله جواب سوالات و مطالب مورد نیاز را یافته و از تجربیات و روشهای حل مشکلات قبلی در سایر کارها استفاده نموده که این امر منجر به کاهش زمان، هزینه، افزایش کیفیت و رضایت مشتریان را فراهم میآورد.
- امکان بهرهبرداری در پورتال سازمانی
- نگهداری سوابق تغییرات در مطالب تولید شده
- دسترسی و جستجوی آسان و سریع در میان مطالب
- دسترسی به مشتریان جهت استفاده از مطالب
- ارائه دسترسی به کاربران جهت ایجاد و یا تولید مطالب
- ایجاد طبقهبندی و کنترل دسترسی به درج و ویرایش مطالب
زیر سیستم مدیریت مستندات یکی از زیر سیستمهای کاربردی نرم افزار اتوماسیون اداری تحت وب پندار میباشد که در آن کاربران امکانات و کاربردهای ویژهای به منظور مدیریت و نگهداری از مستندات سازمانی، فرمهای سازمانی، مدارک و غیره در اختیار خواهند داشت. این نرم افزار با رعایت ملاحظات امنیتی، قابلیتهایی از جمله تعریف ساختار بایگانی، ورود انبوه مستندات، جستجوی پیشرفته و گزارشات متنوع در خصوص وضعیت مستندات را برای سازمانها فراهم میسازد.
- قابلیت انتصاب چند فایل به هر سند
- امکان ارسال و دریافت مستندات از کارتابل
- تعریف انواع دفاتر ثبت و شمارهگذاری اسناد
- تعیین سطوح دسترسی واحدها و کاربران به هر پرونده
- امکان تعریف برچسب و یادداشت و جستجو بر این اساس
- تعریف درختواره پروندههای بایگانی اسناد به طور نامحدود
- تعیین سطوح دسترسی کاربران در خصوص اسناد هر پرونده
- قابلیت دریافت اسناد از ورودیهای اسکنر، ایمیل و فکس
- ثبت و مشاهده تعداد مراجعات و نگهداری کلیه سوابق قبلی اسناد
با استفاده از زیر سیستم مدیریت جلسات که یکی از زیر سیستمهای کاربردی نرم افزار اتوماسیون اداری پندار به شمار میآید، شما امکان مدیریت زمان، مکان و نحوه برگزاری جلسات سازمانی را خواهید داشت. این زیر سیستم روشهای سازمان یافتهای را در جهت حفظ سوابق و مصوبات جلسات و همچنین پیگیری کارهای ایجاد شده از هر جلسه در اختیار سازمان قرار میدهد.
- امکان ثبت جلسات به صورت نامحدود
- یادآوری جلسات برای افراد تعریف شده
- امکان بررسی تقویم کاری جهت برنامهریزی جلسه
- تعیین افراد حاضر در جلسه، زمان و مکان برگزاری جلسه
- فرم مخصوص صورتجلسه جهت سوابق و دستورات جلسه
- تعیین افراد تعیین کننده جلسه به طوری که عدم تایید افراد فوق باعث لغو جلسه میشود
- ارسال خودکار دعوتنامه به افراد تعیین شده پس از تائید جلسه یا ارسال پیامک و ایمیل
قابلیت نمایش و بارگذاری جملات و اطلاعیهها در میزکار با امکان دسترسی جهت ثبت و تعیین محدوده تاریخی هر جمله یا اطلاعیه
- ثبت تمامی اشخاص مرتبط با سازمان
- ارتباط اشخاص با مشتریان (اشخاص مرتبط)
- قابلیت ارسال پیامک، ایمیل و فکس به اشخاص
- مشاهده تمامی ارتباطات و کارهای اشخاص در ارتباط با سازمان
- امکان ثبت کار هر شخص
- نمایش وضعیت تمامی فکسهای ارسالی سازمان
- قابلیت ارسال مجدد فکس در صورت ناموفق بودن عملیات ارسال
مشتریان نرم افزار پندار











