درخواست نمایندگی

|

|

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
بلاگ

ویژگی های نرم افزار حسابداری تهیه غذا و کترینگ

حسابداری مراکز تهیه غذا به هیچ وجه، عملیاتی آسان و پیش پا افتاده نیست، در حقیقت شما با عملیاتی پیچیده سر و کار دارید. اگر شما در رستوران خود، نرم افزار یکپارچه برای حسابداری و امور مالی ندارید در تصمیم گیری ها، قطعا با عملیات پیچیده تری مواجه خواهید شد. به همین دلیل هر یک از این مجموعه ها، به یک نرم افزار حسابداری تهیه غذا نیاز دارد.

نرم افزار حسابداری و مدیریت کیترینگ و تهیه غذا یک دید برتر و جامع درباره ی رستورانتان در اختیار شما قرار می دهد. به وجود آمدن بینش دقیق به شما کمک می کند نقاط قوت، ضعف، تهدید و فرصت ها را شناسایی کنید. بهترین راه حل های نرم افزاری، تمام اطلاعات مربوط به وضعیت موجود و مورد نیاز را در یک پلتفرم با کاربرد آسان قرار می دهند.

ویژگی های نرم افزار حسابداری تهیه غذا

اگر شما برای اولین بار است که می خواهید از نرم افزار مدیریت رستوران استفاده کنید، ۸ ویژگی اصلی زیر، برای انتخاب بهترین نرم افزار رستورانی از اهمیت برخوردار است.

سهولت استفاده

نرم افزار فقط در صورتی ارزشمند خواهد بود که کاربرد آن آسان باشد. در بیشتر موارد، شما تنها کاربر نخواهید بود. مدیران و رؤسای شعبه های برتر شما در شرایط مختلف، از  نرم افزار مدیریت کیترینگ و تهیه غذا استفاده و آن را بررسی و به روز می کنند. این بدان معنی است که عملکرد خوب در رایانه های شخصی و تلفن های هوشمند ضروری است.

اگر شما هم دارای یک رستوران زنجیره ای با چند شعبه هستید، حتما مقاله مدیریت موجودی رستوران های زنجیره ای از تیم پایا افزار را مطالعه نمایید. 

مدیریت انبار رستوران

برنامه ریزی دقیق زمانی و سیستماتیک

جدول زمان بندی از ویژگی های مفید برای کاربرد در رستوران ها است که می توان درون آن به طور منظم و سیستماتیک برنامه و سفارشات را ثبت و دسته بندی نمود. این موضوع در افزایش بهره وری و کارایی نیروی کار و کارکنان رستوران از اهمیت به سزایی برخوردار است. روندهای منظم و دقیق در رستوران شما طبیعتا افزایش کیفیت خدمات ارائه شده به مشتریان و همچنین رضایت متدی آن ها را به دنبال خواهد داشت.

مدیریت بهینه رستوران

نرم افزار مدیریت رستوران جامع این امکان را در اختیار شما قرار می دهد که فرآیندهای خود نظیر روند سفارش، رزرو، صورت حساب ها و سایر تجزیه و تحلیل های مورد نیاز خود را به سهولت مدیریت کنید.

کاربرد یک نرم افزار مدیریتی رستوران مناسب می تواند تجربه ای بی نظیر برای مشتری و از سوی دیگر برای اپراتور سیستم به ارمغان آورد و شما را در مدیریت بهینه ی رستوران یاری رساند.

ویژگی پیگیری سفارشات از دیگر مزایای یک نرم افزار مدیریت رستوران کارا است که نقش مهمی در مدیریت بهینه ی یک رستوران ایفا می کند.

قابلت اطمینان و امنیت

نرم افزار مدیریت رستوران یک راهکار برای سرعت بخشیدن به سفارشات و پرداخت های مشتریان می باشد. ثبت سفارش و همچنین به روزرسانی های خودکار قیمت های منو، از مزیت های چشمگیر یک نرم افزار رستورانی است و کاربرد آن موجب افزایش رضایت مشتریان و در نهایت افزایش سفارشات آن ها می شود.

تعیین سطح دسترسی به کاربران مختلف در این نرم افزارها، موجب بالا بردن امنیت می شود و قابلیت اطمینان یک نرم افزار را افزایش می دهد.

نرم افزارهای تحت وب در مقابل نرم افزارهای تحت ویندوز

برای سال ها، نرم افزارهای تحت ویندوز، تنها گزینه بودند و هنوز هم برای انجام عملیات بسیار کوچک در کسب و کارهای بسیار کوچک گزینه خوبی است. با این حال، یک راه حل مبتنی بر وب به شما امکان می دهد فعالیت های بیشتری انجام دهید.

 راه حل های مبتنی بر وب به چندین سیستم اجازه می دهد تا به راحتی با یکدیگر ارتباط برقرار کنند و به شما امکان می دهند داده های همه شعبه های خود را از شعبه مرکزی به اشتراک بگذارید.

در برخی از شرایط، به عنوان مدیر یک رستوران ممکن است، موقعیت حضور و مدیریت مستقیم را نداشته باشید، در این صورت با پیاده سازی نرم افزارهای تحت وب مدیریت رستوران به آسانی بدون حضور در محل کار، رستوران خود و فرآیندهای آن نظیر تغییر منوها، مشاهده ی گزارش ها و ساغت ورود و خروج کارکنان را کنترل کنید و مدیریت حساب ها و فعالیت های رستوران را به سهولت انجام دهید. 

اگر به دنبال رشد و پیشرفت در آینده هستید، یک راه حل مبتنی بر وب ممکن است برای شما بهترین باشد.

تحت ویندوز یا تحت وب

ردیابی و کنترل موجودی

پیگیری موجودی به صورت سنتی، از طریق (Excel) دشوار و زمان بر است و در عین حال از دقت کافی برخودار نیست. محصول نرم افزاری که شما انتخاب می کنید باید همه موارد لازم برای مدیریت کارآمد موجودی را در خود داشته باشد تا بتوانید درآمد خود را مدیریت کنید.

 همچنین باید با یکپارچه بودن با سیستم های نقطه ی فروش (POS) به طور خودکار کالاهایی که از موجودی انبار به فروش می رسد را تفریق کند و بدین ترتیب از محاسبه انحرافات موجودی محصولات جلوگیری کند و به عبارتی بتوانید حسابداری انبار را نیز با آن کنترل کنید.

 این ویژگی باعث صرفه جویی در زمان می شود و کمک می کند پیش بینی های موجودی دقیق تری داشته باشید.

گستردگی گزینه های گزارش گیری

تجزیه و تحلیل داده ها راهی آسان برای شناسایی نقاط قوت رستوران شما است، اما جمع آوری گزارش ها نیاز به مهارت و زمان مناسب دارد. هنگام انتخاب نرم افزار مدیریت رستوران، به گزینه های گزارش دهی که هر نرم افزار ارائه می دهد، توجه کنید. آیا آن ها به شما در ردیابی موارد اساسی مانند فروش، موجودی، بهره وری، سرعت سرویس دهی و رضایت مشتری کمک می کنند؟ انتخاب یک راه حل با گزینه های قدرتمند گزارش دهی، راهی عالی برای به دست آوردن بیشترین بهره از نرم افزار مدیریت رستوران است.

انعطاف پذیری نرم افزار

هر نرم افزاری که خریداری می کنید باید با سیستم های POS، حسابداری و تأمین کننده ی موجود، یکپارچه شود و به شما قدرت و انعطاف پذیری بدهد. محصولات نرم افزاری مدیریت رستوران باید، دارای طراحی و توسعه سازگار و کاربر پسند باشند.

بهترین شرکت های نرم افزاری به طور مداوم محصولات خود را به روز می کنند و همواره با صنعت و مشتریانشان رشد می کنند. ما اطمینان داریم، نرم افزاری که شما انتخاب می کنید می تواند تمام پیشرفت ها را در مدیریت موجودی شما، اکنون و آینده پشتیبانی کند.

در هنگام انتخاب نرم افزار مدیریت رستوران خود، طبیعتا باید، بسیاری از ویژگی های دیگر را در نظر بگیرید، اما این ۸ ویژگی در طولانی مدت به شما خدمت می کنند. بنابراین، ما توصیه می کنیم در هنگام جستجو، آن ها را در اولویت قرار دهید.

پوز رستورانی

انتخاب بهترین نرم افزار تهیه غذا

انتخاب نرم افزار مدیریت رستوران درست و ارزشمند، می تواند روش کار شما را متحول کند. بسیاری از مشتریان ما خوشحال هستند که می بینند چگونه راه حلی مانند نرم افزار مدیریت رستورانی پذیرا، به آنها در تصمیم گیری دقیق ترکمک می کند، ضایعات را کاهش داده و بهره وری را افزایش می دهد. اگر می خواهید در آینده روی رستوران خود سرمایه گذاری کنید ، ما پیشنهاد می کنیم پذیرا را هم امتحان کنید.

راهکار مالی پایا افزار

ما در شبکه های اجتماعی

داغ ترین ها

header-background
پیاده سازی ERP چگونه می تواند به کسب و کار شما کمک کند؟
ادامه مطلب
logo
پاک کردن حافظه مرورگر کروم و فایرفاکس (Chrome & Firefox Clear Cache)
ادامه مطلب
.jpg
MRP یا نرم‌ افزار برنامه‌ ریزی منابع تولید چیست؟مزایا+معایب​⭐
ادامه مطلب
logo
روش جلوگیری از آلوده شدن به باج افزار WannaCry
ادامه مطلب
ProjectManagement-1
نرم افزار BPMS
ادامه مطلب
معافیت-مالیاتی
قوانین معافیت مالیاتی در شرکت های تازه تاسیس
ادامه مطلب
تیتر-سامانه-مودیان-
سامانه مودیان چیست؟ به همراه آموزش ثبت نام در سامانه مودیان
ادامه مطلب
صورت-معاملات-فصلی
تنظیم و ارسال صورت معاملات فصلی
ادامه مطلب
خزانه-داری-در-حسابداری
اصول کلی خزانه داری در حسابداری و مدیریت اسناد
ادامه مطلب
-افزار-مدیریت-فروشگاهی-
نرم افزار مدیریت فروشگاهی برای توسعه کسب و کار
ادامه مطلب

برای درخواست دمو و کسب اطلاع دقیق تر از ویژگی های نرم‌افزار  می توانید این فرم را تکمیل کنید.

کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.