در جستجوی چگونگی بهترین نحوه حسابداری فروشگاه خود و افزایش سود ناخالص هستید؟ نرم افزار پیوند به شما امکان می دهد تا فروشگاه خود را کنترل کرده و یک رکورد الکترونیکی از فروش خود را به روشی ساده حفظ کنید.
بزرگترین چالش برای هر فروشگاه ، نگهداری صحیح از ثبت های فروش و افزایش حاشیه سود است. در حال حاضر این مشکل شما توسط نرم افزار تحت وب حسابداری فروشگاه کاملاً مورد توجه قرار گرفته است و متخصص در مدیریت چنین مشکلاتی است و بهترین نتیجه را در اختیار شما قرار می دهد
مزایای نرم افزار مدیریت حسابداری فروشگاه پیوند
فروشگاه شما با استفاده از نرم افزار حسابداری فروشگاهی مناسب رونق می گیرد و مدیریت کار را بسیار آسان تر می کند. نرم افزار پیوند طیف وسیعی از مزایا را به شما ارائه می دهد از جمله:
- دسترسی به اطلاعات
- سهولت نصب و راه اندازی
- سازگاری با کلیه ی پلتفرم ها
- استفاده از به روزترین ابزار برنامه نویسی تحت وب
- امنیت بالا
- یکپارچگی با تکنولوژی احراز هویت واحد(sso)
- فرآیند مبتنی بر BPMS
- معماری مبتنی بر سرویس (SOA)
- قابلیت کاربری چند زبانه
- قابلیت اتصال به سایر نرم افزارهای موجود در سازمان و سایت های اینترنتی و فروشگاهی
- قابلیت اتصال به کلیه ی سخت افزارها
- امکان اعمال دسطح دسترسی منعطف
- راهکارهای حسابداری مالی و ارزی
- راهکار فروش، بازرگانی و پخش
- راهکار صدور فاکتور
- راهکار باشگاه مشتریان
- راهکار انبارداری، حسابداری انبار و انبارداری سیار
- راهکار خرید، تدارکات و لجستیک
- راهکار باشگاه مشتریان
- راهکار خزانه داری و موجودی نقد
- راهکار حقوق و دستمزد
- راهکار اموال و دارایی های ثابت
- راهکار سیستم تولید محصول
این ویژگی ها شما را قادر می سازد تا از نرم افزار استفاده بهینه را داشته باشید و همچنین گسترش کسب و کار خود را به حداکثر برسانید.
آیا با نرم افزارهای پیچیده دچار مشکل می شوید؟ ویژگی های انعطاف پذیر با رابط کاربری دوستانه یک جنبه مهم از نرم افزار مدیریت مالی و حسابداری فروشگاهی پیوند است. این نرم افزار با کاربر پسندبودن و سهولت استفاده، استقبال از پیچیدگی محصولات رقیب را تغییر می دهد.
آیا شما به دنبال بازدهی و بهره وری هستید؟
از نرم افزار مدیریت فروشگاهی پیوند دیدن کنید.
نرم افزار تحت وب پیوند
حسابداری ساده با نرم افزار مدیریت فروشگاهی
چه فروشگاه کوچک و چه زنجیره ای داشته باشید ، نرم افزار مدیریت فروشگاه کسب و کار شما را پشتیبانی خواهد کرد. انعطاف پذیری و سازگاری به طیف متنوعی از مشاغل کمک می کند. پس از نصب این نرم افزار ، کلیه موارد مربوط به مدیریت بهره وری ، ثبت اطلاعات و حتی سوابق مشتری شما کاملاً مورد توجه قرار می گیرد.
دقت در نگهداری داده ها به شما این امکان را می دهد تا نسبت به معاملات انجام شده در طی یک بازه زمانی، دید کاملی داشته باشید. ثبت الکترونیکی به کار دستی نیاز ندارد. بنابراین تعداد نیروی کار مورد نیاز کاهش می یابد. این مسئله مهمی است که در شرایط کنونی کاملاً رقابتی مورد توجه قرار می گیرد؛ زیرا موجب کاهش هزینه های کسب و کار می شود.
راهکار مالی پایا افزار
دیدگاهتان را بنویسید