نرم افزار CRM یا مدیریت ارتباط با مشتریان پل
راه حلی موثر برای مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM)
- املاک
- صنعت واردات مصالح و تجهیزات ساختمانی
- دفاتر وکالت و الکترونیک قضائی، دفاتر اسناد رسمی
- شرکتهای بازرگانی و تجارت های مبتنی بر واردات، صادرات
مزیت های نرم افزار CRM یا مدیریت ارتباط با مشتریان پل
چرا نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان پل؟
نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان پل یا CRM(customer relationship management) شامل هر گونه ابزار، استراتژی یا روندی است که به سازمانها کمک میکند تا دادههای مشتری را بهتر سازماندهی و به آن دسترسی پیدا کنند. نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان ابزاری برای ارائه تجربه بهتر و یکپارچه به مشتریان و ایجاد روابط بهتر با مشتریان است. این پلتفرم بخشهای مختلف یک سازمان از بازاریابی تا فروش را به هم متصل میکند. در این سیستم هر کاربر به دادههای مربوط به خود دسترسی دارد. این مسئله باعث میشود که هماهنگی بین بخشهای مختلف سازمان و تیمها به وجود بیاید و کسب و کارها بتوانند خدمات بهتری به مشتریان ارائه دهند.
نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان پل، که از محصولات نرم افزار حسابداری و مالی پایا میباشد، یکی از بهترین نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان محسوب میشود.
نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان پل مناسب کدام کسب و کارها می باشد؟
امکانات نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان پل
این محصول یکی از محصولات پیشرفته و کاربردی شرکت پایا افزار میباشد که براساس معماری نوین و انعطافپذیر گردش کار طراحی و تولید شده است.
- مشتریان بالقوه
- مشتری
- ارتباط با مشتریان پل
- بازاریابی و فرصت ها
- خدمات و محصولات
- رقبا
- جلسات و هماهنگی ها
- تقویم کاری کارمندان
- پشتیبانی و حمایت از مشتریان
- نمایندگی ها
- تعریف و ثبت مشتریان بالقوه به همراه اطلاعات تکمیلی (شماره تماس، ایمیل و …) و اشخاص مرتبط
- گروهبندی مشتریان بالقوه به دلخواه و بر اساس دستهبندی تعریف شده در سازمان
- تخصیص بازاریاب به مشتری بالقوه به طوری که سایر افراد امکان مشاهده مشتری فوق را نداشته باشند
- امکان ارسال فکس، ایمیل و پیامک از داخل نرم افزار
- ثبت تمامی تماسها و ارتباطات برقرار شده (فکس، ایمیل، پیامک و …) در پرونده مشتری
- تبدیل مشتریان بالقوه به مشتری با تمامی اطلاعات ثبت شده در پرونده مشتری بالقوه
- برنامهریزی و ایجاد کار برای پرسنل جهت برقراری ارتباط با مشتریان بالقوه
- تعریف مشتری، ورود مشخصات مشتریان حقیقی و حقوقی
- ثبت اطلاعات مشخصات تکمیلی و افراد مرتبط با مشتری
- تخصیص کالاهای خریداری شده
- تعیین نوع و مدت زمان ارائه خدمات پس از فروش
- تعریف انواع روشهای ارتباط با مشتری
- گروهبندی مشتریان
- ردهبندی مشتریان
- ثبت قراردادهای بسته شده با مشتری
- نظرات مشتری در رابطه با خدمات و محصولات
- تعریف و اختصاصی سازی میز کار به دلخواه کاربر
- تعریف مشتریان بالقوه و تبدیل به مشتری بالفعل
- ایجاد کار برای مشتریان بالقوه و مشتریان بالفعل
- استفاده از برچسبها در مشتریان بالقوه و بالفعل
- گردش کار برای کارهای ایجاد شده و ارسال کار برای افراد مختلف در سازمان
- ثبت تماسهای دریافتی، ارسالها و مکاتبات با مشتریان بالقوه و بالفعل
- ثبت شماره همراه و ارسال پیامک به صورت اتوماتیک
- ثبت شماره نمابر (فکس) و ارسال به صورت اتوماتیک از نرم افزار
- ثبت ایمیل ارسال از طریق نرم افزار به صورت اتوماتیک
- پیگیری تماسها به شرکت و از شرکت به مشتریان
- برنامهریزی تماسهای با مشتریان بالقوه و مشتریان بالفعل
- گزارشگیری دقیق از فعالیتها
- یادآوری تماسها به روز و هشدارهای لازم جهت از دست ندادن فرصتها (با امکان تنظیم دلخواه کاربر)
- قابلیت ارتباط با تمامی نرم افزارهای کاربردی مانند Excel و Word و محیطی کاملا انعطافپذیر برای کاربران
- قابلیت تعریف فرصت های مختلف برای فروش یک یا چند کالا
- تعیین بازه زمانی خاص برای یک فرصت
- تخصیص بازاریاب به فرصت
- تعیین گروههای بازرایابی جهت مشاهده و دسترسی به فرصت تعریف شده
- تخصیص یک مشتری به فرصت تعریف شده
- مشاهده جزئیات مربوط به مشتریان تخصیص داده شده
- امکان اضافه کردن افراد مرتبط با مشتری تخصیص داده شده
- ثبت تمامی ارسالها و تماسهای مرتبط با یک فرصت
- صدور و ارسال پیش فاکتور فروش به مشتری مربوطه
- زیر سیستم فرم ساز (Form Designer) جهت طراحی فرمهای داخلی سازمان
- زیر سیستم طراحی و مدیریت گردش کار (Work Flow Designer & Manager) جهت پیادهسازی گردش کار
- متمرکز شدن فکس، ایمیل و پیامک بر روی یک سرور
- مدیریت کارهای محول شده به پرسنل در واحدهای سازمانی
- جمعآوری اطلاعات رقبا
- بررسی نقاط ضعف و قوت رقبا
- جمعآوری اطلاعات مربوط به مشتریان رقبا
- حفظ سابقه خدمات به مشتری به صورت جداگانه
- امکان بررسی تمامی خدمات ارائه شده به هر مشتری
- قابلیت ساخت پایگاه دانش برای بررسی دقیق خواستههای مشتری
- بررسی راههای ارتباط مشتری و برنامهریزی برای سرمایهگذاری متناسب
مدیریت ارتباط با مشتریان پایا این امکان را به مدیریت میدهد تا تمامی جلسات فروش را با کارکنان بخش فروش هماهنگ نماید. این سیستم دارای تقویم مشترک است که میتوان در آن تمامی ملاقاتها و زمانبندی تماسها را هماهنگ نمود. سیستم دارای قابلیت ایجاد یادآور برای تمامی این قرارملاقاتها و جلسات میباشد. تمامی موارد فوق بدون استفاده از کاغذ در سیستم اجرا میشود که قابلیت به اشتراک گذاشتن تمامی اسناد را نیز برای تمامی کاربران مهیا میسازد. البته این قابلیت میتواند توسط سطح دسترسی محدود شود.
- امکان ثبت جلسات به صورت نامحدود
- یادآوری جلسات برای افراد تعریف شده
- امکان بررسی تقویم کاری جهت برنامهریزی جلسه
- تعیین افراد حاضر در جلسه، زمان و مکان برگزاری جلسه
- فرم مخصوص صورتجلسه جهت سوابق و دستورات جلسه
- تعیین افراد تعیین کننده جلسه به طوری که عدم تایید افراد فوق باعث لغو جلسه میشود
- ارسال خودکار دعوتنامه به افراد تعیین شده پس از تائید جلسه یا ارسال پیامک و ایمیل
- ایجاد انواع کارهای روزانه برای پرسنل
- ایجاد کارهای مرتبط با مشتریان یا مرتبط با سازمان
- تخصیص انواع فرمهای تولید شده در نرم افزار به کارها جهت استفاده در ایجاد کار
- برنامهریزی و ایجاد کارهای مربوط به پرسنل به صورت روزانه، هفتگی، ماهانه و …
- تعیین مهلت انجام کار
- ارسال پیام یادآوری جهت سررسید کارها به پرسنل از طریق پیامک، ایمیل و یادآوری داخل نرم افزار
- ارسال هشدار اتوماتیک در صورت عدم شروع کار و ارجاع اتوماتیک
- کارهای روز: فهرست کارهای کارمندان برای امروز کاری
- پیگیریها: فهرستی از کارهایی که به دیگر اعضای گروه وابسته است
- کارهای عقب افتاده: فهرستی از کارهایی که تاریخ سر رسید آنها گذشته ولی هنوز به اتمام نرسیده
- کارهای آینده: فهرستی از کارهای آینده کارکنان
- ایجاد انواع کارهای روزانه برای پرسنل
- ایجاد کارهای مرتبط با مشتریان یا مرتبط با سازمان
- تخصیص انواع فرمهای تولید شده در نرم افزار به کارها جهت استفاده در ایجاد کار
- برنامهریزی و ایجاد کارهای مربوط به پرسنل به صورت روزانه، هفتگی، ماهانه و …
- تعیین مهلت انجام کار
- ارسال پیام یادآوری جهت سررسید کارها به پرسنل از طریق پیامک، ایمیل و یادآوری داخل نرم افزار
- ارسال هشدار اتوماتیک در صورت عدم شروع کار و ارجاع اتوماتیک
- کارهای روز: فهرست کارهای کارمندان برای امروز کاری
- پیگیریها: فهرستی از کارهایی که به دیگر اعضای گروه وابسته است
- کارهای عقب افتاده: فهرستی از کارهایی که تاریخ سر رسید آنها گذشته ولی هنوز به اتمام نرسیده
- کارهای آینده: فهرستی از کارهای آینده کارکنان
- ثبت اطلاعات مربوط به نمایندگیها
- امکان ارسال فکس، ایمیل، پیامک از داخل نرم افزار
- ثبت تمامی تماسها و ارتباطات برقرار شده (فکس، ایمیل، پیامک و …) در پرونده مشتری
- امکان طراحی انواع فرمهای مورد نیاز در ارتباط با نمایندگان در سیستم
- دسترسی نمایندگان به فرمهای ایجاد شده با توجه به سطوح دسترسی خاص قابل تعریف در سیستم
ویژگی های نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان پل
بازاریابی یکی از ارکان و لازمه فروش است که در مدیرت ارتباط با مشتریان نقش کلیدی به عهده دارد.
با استفاده از CRM پل روندهای افزایش و کاهش انتظارات مشتریان نسبت به کالا و خدمات ارائه شده توسط سازمان، مورد شناسایی قرار گرفته که در بخشهای دیگر سازمان مانند برنامهریزی تولید به کار میرود.
داشتن یک استراتژی فروش همه جانبه از نیازهای هر سازمان میباشد. CRM پل این امکان را فراهم میسازد تا با استفاده از راهکارهای تجارت هوشمند، استراتژی همه گیر و فعالی را انتخاب کرده و تمامی مراحل این فرآیند در اسرع وقت مورد بازبینی و ویرایش قرار گیرد.
– قابل اجرا در فضای اینترنت (شبکه جهانی) و اینترانت (شبکه داخلی)
– عدم وابستگی به نوع سیستم عامل (Cross Platform)
– عدم نیاز به برنامه جانبی برای اجرا
– پایگاه داده بسیار منعطف با قابلیت اتصال به سیستمهای تجارت هوشمند
– محیط کاربری بسیار زیبا و آسان برای یادگیری
– پایگاه داده SQL Server 2008r2
– زبان برنامه نویسی ASP.NET
– زیر سیستم فرم ساز (Form Designer) جهت طراحی فرمهای داخلی سازمان
– زیر سیستم طراحی و مدیریت گردش کار (Work Flow Designer & Manager) جهت پیادهسازی گردش کار
– متمرکز شدن فکس، ایمیل و پیامک بر روی یک سرور
– مدیریت کارهای محول شده به پرسنل در واحدهای سازمانی
- ایجاد انواع کارهای روزانه برای پرسنل
- ایجاد کارهای مرتبط با مشتریان یا مرتبط با سازمان
- تخصیص انواع فرمهای تولید شده در نرم افزار به کارها جهت استفاده در ایجاد کار
- برنامهریزی و ایجاد کارهای مربوط به پرسنل به صورت روزانه، هفتگی، ماهانه و …
- تعیین مهلت انجام کار
- ارسال پیام یادآوری جهت سررسید کارها به پرسنل از طریق پیامک، ایمیل و یادآوری داخل نرم افزار
- ارسال هشدار اتوماتیک در صورت عدم شروع کار و ارجاع اتوماتیک
- کارهای روز: فهرست کارهای کارمندان برای امروز کاری
- پیگیریها: فهرستی از کارهایی که به دیگر اعضای گروه وابسته است
- کارهای عقب افتاده: فهرستی از کارهایی که تاریخ سر رسید آنها گذشته ولی هنوز به اتمام نرسیده
- کارهای آینده: فهرستی از کارهای آینده کارکنان
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.
سوالات متداول
با پایا، به قله فکر کن
حل تمام مشکلات مالی و حسابداری تان را به پایا بسپارید.