گروه نرم افزاری پایا

نرم افزار مدیریت و حسابداری فروشگاهی پیوند

ابزاری کارآمد و قدرتمند برای مدیریت مالی و عملکرد فروشگاه‌ها

  • فروشگاه‌های پوشاک
  • فروشگاه‌های لوازم خانگی
  • فروشگاه‌های مواد غذایی
  • فروشگاه‌های اینترنتی
نرم افزار حسابداری فروشگاهی پیوند

الگوپذیری و ارائه انواع گزارشات مدیریتی

اتصال به تمامی کارت خوان ها وسایر دستگاه ها

کنترل اعتبارات مشتریان به صورت تخصصی

قابلیت دسته بندی محصولات

ثبت انواع تخفیفات و پروموشن بر روی فاکتور

قابلیت ثبت مرجوعی در لحظه

نرم افزار حسابداری فروشگاهی تحت وب پیوند، بخشی از راه حل جامع مالی مبتنی بر وب پایدار است که با زیرسیستم‌های حسابداری مالی، خرید و تدارکات، ‌خزانه‌داری، اموال و دارایی های ثابت، حقوق و دستمزد و غیره به صورت یکپارچه و در قالب یک سیستم جامع تحت وب قابل ارائه می‌باشد.

نرم افزار حسابداری فروشگاهی تحت وب پیوند، که از محصولات نرم افزار حسابداری و مالی پایا می‌باشد، یکی از بهترین نرم افزارهای فروشگاهی محسوب می‌شود.

این نرم افزار دارای یک محیط بسیار ساده و جذاب است که به کاربران امکان می‌دهد تا با سرعت بالا، فاکتورها را به صورت آنلاین و تحت وب صادر کنند.

مشتریان نیز می‌توانند بدون هیچ معطلی، نحوه تسویه فاکتور را انتخاب کنند (نقدی، کارت بانکی، اعتباری یا کارت هواداری).

هایپر مارکت‌ها

فروشگاه های پوشاک

فروشگاه های زنجیره‌ای

فروشگاه های لوازم خانگی

فروشگاه های مواد غذایی

فروشگاه های تولیدی مبلمان

فروشگاه های عمده فروشی

فروشگاه های اینترنتی

فروشگاه های کیف، کفش و لباس

یکی از جذابیت های نرم افزار حسابداری فروشگاهی تحت وب پیوند این است که شما می‌توانید برای هر نوع کسب و کار خود از نرم افزار حسابداری استفاده کنید

انعطاف‌پذیر

نرم افزار پیوند برای انواع کسب و کارهای فروشگاهی قابل استفاده است.

سریع و کارآمد

نرم افزار پیوند امکان صدور فاکتور به صورت آنلاین و تحت وب را فراهم می‌کند.

راه حل جامع

با راه حل جامع فروشگاهی پیوند، می‌توانید مشتری خود را در تمامی شعب شناسایی کنید.

ساده و کاربر پسند

نرم افزار پیوند دارای یک رابط کاربری ساده و جذاب است که استفاده از آن را برای کاربران آسان می‌کند.

جامع و یکپارچه

نرم افزار حسابداری فروشگاهی تحت وب پیوند، یک راه حل جامع مالی است که تمامی نیازهای کسب و کارهای فروشگاهی را برآورده می‌کند.

شرایط تشویقی

ارائه شرایط تشویقی و تخفیف‌های ریالی و کالایی، نسبت به ترغیب مشتریان خود برای خرید بیشتر از شعب اقدام کنید.

قابلیت‌های پیشرفته

نرم افزار پیوند دارای قابلیت‌های پیشرفته‌ای مانند مدیریت انبار، مدیریت فروش، مدیریت مشتریان و گزارش‌گیری است.

استفاده از نرم افزار حسابداری فروشگاهی می‌تواند به شما در بهبود مدیریت مالی، بهبود عملکرد فروش، و ارتقای کیفیت خدمات کمک کند. با انتخاب بهترین نرم افزار حسابداری فروشگاهی و بهره‌گیری از امکانات آن، می‌توانید به بهترین شکل از آن استفاده کنید.

مدیریت-یکپارچه

نرم افزار حسابداری فروشگاهی تحت وب پیوند، یک سیستم جامع که به سه بخش مدیریت مرکزی. مدیریت شعب و صندوق‌های فروش شعبه تقسیم می‌شود.

  • کنترل عملیات در کلیه‌ شعب توسط مدیریت مرکزی انجام می‌پذیرد.
  • تعیین قوانین فروش و تخفیفات و قیمت‌گذاری‌ها توسط مدیریت مرکزی و مدیریت هر شعبه امکان‌پذیر است.
  • صندوق‌های فروش،‌ تابع قوانین تعیین شده بوده و اقدام به ثبت عملیات فروش خود می‌نمایند.
  • کنترل نقدینگی هر کدام از شعب و به تفکیک صندوق‌های فروش،‌ مدیریت وجوه نقد باقیمانده در هر صندوق. گزارش میزان استفاده مشتریان وفادار از کارت‌های هواداری و…، سازمان مرکزی را در کنترل و مدیریت نقدینگی و قیاس با حجم فروش روزانه صندوق‌ها یاری می‌نماید.
قابلیت-ویژه
  • سند حسابداری عملیات فروش به صورت روزانه یا به تفکیک هر فاکتور. به شکل اتوماتیک صادر شده و نیازی به ثبت مجدد و دستی اسناد در سیستم نیست.
  • کلیه‌ عملیات مرتبط با انبار و دریافت وجوه، پس از ثبت سیستم صندوق فروش، وارد نرم افزار حسابداری فروشگاهی شده و کنترل‌های مورد نیاز قابل انجام خواهد بود.
  • با توجه به ذخیره آنی اطلاعات فروش. صندوق‌ها یا شعب فروش در سیستم جامع مالی، تصمیم‌گیری‌های مدیریتی بدون وقفه انجام می‌پذیرد.
  • با توجه به تأثیر لحظه‌ای میزان فروش بر موجودی کالاها در انبار، دفتر مرکزی یا مدیریت شعبه می‌تواند سریعاً نسبت به تأمین کالاهای پرفروش جهت جلوگیری ازکسری انبار. و همچنین تعیین تکلیف کالاهای راکد در انبار اقدام نماید.
باشگاه-مشتریان
  • در دسترس بودن اطلاعات مشتریان در تمامی شعب فروشگاه‌های تابعه بصورت آنلاین
  • شناسایی مشتریان از طریق کد ملی، کارت ملی، کارت‌های هواداری یا کارت‌های سازمانی الکترونیک
  • با نرم افزار حسابداری فروشگاهی پیوند می‌توانید تعیین سیاست‌های تشویقی بر اساس نوع یا میزان تعدادی و ریالی خرید مشتری. از شعب مختلف در بازه‌های زمانی دلخواه را انجام دهید.
  • امکان تعیین سیاست‌های فروش در شعب خاص براساس مناسبت‌های مختلف
صدور-فاکتور
  • نرم افزار فروشگاهی تحت وب
  • استفاده از بارکدخوان در محیط وب با سرعت بسیار بالا
  • ایجاد نمای لمسی برای صدور فاکتور در دستگاه‌های دارای صفحه لمسی (Tablet, Laptop, PC )
  • امکان ثبت موقت فاکتور یک مشتری جهت تکمیل خرید وی و صدور فاکتور برای مشتری دیگر و بازخوانی فاکتور مشتری اول جهت تکمیل عملیات و ثبت نهائی
  • امکان ارسال چاپ به چند چاپگر به صورت همزمان
  • سازگاری با کلیه‌ تجهیزات سخت افزار فروشگاهی، فیش پرینت‌ها و غیره
  • ایجاد انواع کارهای روزانه برای پرسنل
  • ایجاد کارهای مرتبط با مشتریان یا مرتبط با سازمان
  • تخصیص انواع فرم‌های تولید شده در نرم افزار به کارها جهت استفاده در ایجاد کار
  • برنامه‌ریزی و ایجاد کارهای مربوط به پرسنل به صورت روزانه، هفتگی، ماهانه و …
  • تعیین مهلت انجام کار
  • ارسال پیام یادآوری جهت سررسید کارها به پرسنل از طریق پیامک، ایمیل و یادآوری داخل نرم افزار
  • ارسال هشدار اتوماتیک در صورت عدم شروع کار و ارجاع اتوماتیک
  • کارهای روز: فهرست کارهای کارمندان برای امروز کاری
  • پیگیری‌ها: فهرستی از کارهایی که به دیگر اعضای گروه وابسته است
  • کارهای عقب افتاده: فهرستی از کارهایی که تاریخ سر رسید آن‌ها گذشته ولی هنوز به اتمام نرسیده
  • کارهای آینده: فهرستی از کارهای آینده کارکنان

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.