کدهای تخفیف در CRM پل
یکی از راه های جذب مشتری و ترغیب مشتریان به خرید بیشتر و همچنین تداوم بخشیدن به روند خرید مشتریان ثابت، ایجاد کدهای تخفیف و مطلع کردن افراد از وجود آن است. در نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری پل امکان تعریف کد تخفیف وجود داشته و استفاده از آن به ایجاد رضایت در مشتریان و تشویق هرچه بیشتر آنان به خرید منجر خواهد شد.
فرم طراحی شده برای تعریف کد تخفیف بدین صورت است که شما یک کد تعریف کرده و مشخص می کنید که این کد در چه شرایطی و با چه جزئیاتی روی برگه فروش موردنظرتان اثر تخفیفی داشته باشد.
برای این منظور کافیست در قسمت سربرگ کد تخفیف مورد نظرتان، بازه تاریخی و یا بازه زمانی که میخواهید کد تخفیف در آن بازه اعمال شود و نیز سقف استفاده از کد تخفیف برای اشخاص مختلف را تعیین کنید.
لازم به ذکر است چنانچه شما چک مارک “نیاز به تایید هویت” را فعال نمایید، هنگام استفاده از کد تخفیف، پیامک تأیید هویت برای مشتری ارسال خواهد شد. در بخش شرایط شما می توانید به تفکیک مشخص کنید که این کد تخفیف بر روی چه نوع فرم فروشی و برای کدام مشتری و یا گروه مشتریان، کدام کالا و یا گروه کالاها، کدام خدمات، کدام شعبه، کدام مناطق و در کدام یک از روزهای هفته اعمال شود.
در بخش جزئیات نیز امکان این را دارید که میزان تخفیف مورد نظرتان را به صورت درصد و یا مبلغ تعیین کرده و با کمک فیلترهایی از جمله “سقف مبلغ تخفیف، کف مانده فاکتور”، “بازه تعدادی” و همچنین “بازه مبلغی”، می توانید محدودیت های مورد نیاز خود را لحاظ نمایید. بدین ترتیب کد تخفیف مورد نظر، فقط در شرایط خاصی که مد نظر شماست قابل استفاده خواهد بود. در نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری پل، بعد از تعریف کد تخفیف امکان ارسال پیامک برای مشتریان مشمول کد تخفیف وجود دارد و شما میتوانید برای مشتریانی که مشمول کد تخفیف میشوند پیامک اطلاع رسانی ارسال نمایید.
ویژگی های نرم افزار کدهای تخفیف
- تعریف کد های تخفیف یک بار مصرف به تفکیک تعداد نفر و بازه زمانی
- امکان تعریف تاریخ انقضا برای کدهای تخفیف
- امکان تعریف پروموشن های گروهی به تفکیک شعبه و گروه اشخاص
- امکان تعریف قوانین تخفیفی متنوع درصدی یا ریالی
- تعریف امضا و تعریف تمپلیت با چند امضا
- ارائه شرح نامه ارجاع شده و رونوشت
- امکان تعریف قوانین تشویق کالا و اشانتیون
- امکان تعیین محدودیت تخفیف براساس میزان خرید
- تولید کد تخفیف RFM به تفکیک تعداد استفاده
- امکان تعریف الگوی پیامک خودکار
- محاسبه تخفیف اعتباری براساس امتیاز مشتری
- و امکانات دیگر …